Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: باگزارش های مردمی مبنی بر تولید قیر غیرمجاز در کارخانه ای در شهرستان زاهدان موضوع از طریق گشت مشترک تعزیرات حکومتی با همرایی نیروی انتظامی، اداره صنعت، معدن و تجارت و کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز بررسی شد.
حیدر میرزایی افزود: در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی زاهدان اتهامات خرید بر خلاف ضوابط و مقررات، توزیع 186 هزار لیتر نفت کوره، 18 هزار و 900 لیتر نفت گاز و همچنین تخلف عرضه 255 لیتر بشکه قیر تقلبی و 790 متر ایزوگام فاقد تاییدیه استاندارد ،بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میرزایی گفت: متخلف علاوه بر استرداد نفت کوره و نفت گاز مکشوفه به پرداخت دو میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.
همچنین عباسعلی عودی ، معاون تعزیرات حکومتی استان  گفت:با کشف انبار کالای تاریخ مصرف گذشته شامل حبوبات در شهرستان زاهدان ، ضمن پلمپ انبار، متخلفبه پرداخت 361 میلیون و 150 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت جریمه شد  


منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: جریمه متخلف غیر غیرمجاز سیستان و بلوچستان زاهدان تعزیرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۸۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو

شهرام محسنی مدیرکل روابط عمومی تعزیرات حکومتی گفت : پرونده عرضه خارج از شبکه ۹ هزار و ۴۷۱ حلقه لاستیک یارانه‌ای به ارزش ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

طبق اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، محسنی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه برای برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار لاستیک فروشی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • جریمه ۸۷ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهدات ارزی
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل