Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@20:22:30 GMT

ترکیب احتمالی استقلال برابر السد قطر

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۵۸۴۳۸

به گزارش ایلنا، ماموریت دشوار وینفرد شفر فراررسید و او امروز از ساعت ۲۰: ۳۰ در دوحه مقابل السد قطر بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برپا می‌کند. دیدار رفت دو تیم اگرچه جو ورزشگاه آزادی آماده برتری استقلال بود با نتیجه. سه بر یک به سود تیم متمول قطری به پایان رسید تا بازیکنان حاضر در ترکیب امروز عملیات مهمی را پیش رو داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سفر آبی پوشان به قطر میثم تیموری حضور نداشته و سایر بازیکنان با وجود رهایی از مصدومیت در اردو حضور دارند. داریوش شجاعیان و محسن کریمی دو بازیکنی هستند که پس از مدتی دوری از شرایط مسابقه به تمرینات ملحق شده‌اند اما بعید به نظر می‌رسد در بازی امروز حضور داشته باشند.

نمایش مهدی رحمتی در بازی رفت و اشتباه مهلک روی گل سوم نظر وینفرد شفر را تغییر داده تا سیدحسین حسینی پس از مدت‌ها نیمکت نشینی با بازگشت از اردوی تیم ملی در آماده‌ترین شرایط در قفس توری آبی‌ها برابر السد حاضر شود.

روزبه چشمی، پژمان منتظری، وریا غفوری و آرمین سهرابیان به احتمال خط دفاعی استقلال مقابل السد را شکل می‌دهند که به تازگی از تمرینات تیم ملی بازگشته‌اند و سرشار از انگیزه هستند تا هم نظر مثبت کادرفنی استقلال را جذب کنند و هم تاثیر تمرینات تحت هدایت کارلوس کی روش را در معرض نمایش بگذارند.

طارق همام بازیکن خلاقی بوده که طی چند هفته گذشته با اضافه شدن به جریان بازی تاثیر مثبتی روی حملات مهاجمان داشته و همچنین در مدیریت خط میانی می‌تواند تاثیرگذار باشد؛ او در این دیدار زوج علی کریمی خواهد بود که با پشت سر گذاشتن مصدومیت کاملا آماده است.

جلوتر از طارق و کریمی، مارکوس نیومایر، فرشید اسماعیلی و روح اله باقری سه هافبک هجومی هستند که پشت سر مرتضی تبریزی برای دروازه السد خطرساز خواهند شد. سه بازیکن پشت تبریزی از سرعت خوبی برای گردش توپ در خط دفاعی حریف دارند.

بنابراین ترکیب احتمالی استقلال برابر السد به شرح زیر است:

حسین حسینی، روزبه چشمی، پژمان منتظری، وریا غفوری، آرمین سهرابیان، مارکوس نیومایر، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، طارق همام، مرتضی تبریزی و روح‌الله باقری

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران السد قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ بازی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در حساس ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود.

این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید.

السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با ۴ گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

در این بازی بازی امید ابراهیمی در دقیقه ۴۰ با کارت قرمز از بازی اخراج شد. البته این بازی پر برخورد سه اخراجی داشت که دو بازیکن از الشمال و یک بازیکن از السد بود.

حزباوی هم یک گل به ثمر رساند که البته VAR آن را مردود اعلام کرد.

السد با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۴۹ امتیازی شد و قهرمانی خود را قطعی کرد.

نتایج دیگر بازی ها

العربی۱- المرخیه ۲

الریان۴- الاهلی ۱

الوکره۲ - الغرافه ۴

معیذر۳- القطر۵

ام صلال ۲- الدحیل ۰

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899287

دیگر خبرها

  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت