Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@02:02:44 GMT

مهدی طارمی صدای قطری ها را درآورد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۵۸۴۹۲

در چارچوب رقابت های هفته پنجم لیگ ستارگان قطر، تیم های الغرافه و ام صلال در ورزشگاه ثانی بن جاسم به مصاف هم رفتند که در پایان، تیم میهمان ( ام صلال ) موفق شد با نتیجه 3 بر 2 از سد یاران مهدی طارمی و وسلی اسنایدر بگذرد.

3 گل ام صلال را محمود المواس ( 28 )، یانیک ساگبو ( 44 ) و اسماعیل محمود ( 48 ) به ثمر رساندند و 2 گل تیم زرد پوش ( الغرافه قطر ) هم توسط عبدالفتاح ( 36 ) و اسنایدر ( 40 ) وارد دروازه سمیح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان کریستین گورکوف درحالیکه با نتیجه 2 بر 2 در پایان نیمه اول به تساوی رسیدند اما در پایان در خانه، مقابل تیم رده هفتمی جدول 3-2 باختند تا رسانه های قطری انتقادات زیادی انجام دهند.

بر همین اساس، سایت استاد و الدوحه با انتشار گزارشی به شکست 3 بر 2 الغرافه مقابل ام صلال پرداخت و نوشت: " تیم فوتبال ام صلال در چارچوب هفته پنجم لیگ ستارگان قطر برد شیرینی را مقابل الغرافه کسب کرد. درحالیکه نیمه نخست با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید اما اسماعیل محمود گل سوم ام صلال را زد تا تیم میهمان پیروزی بزرگی کسب کند.

این رسانه ادامه داد: الغرافه فرصت‌های زیادی را خلق کرد و 12 موقعیت گلزنی داشت اما تنها 2 گل به ثمر رساند که نکته ضعیفی است و به مهاجمان این تیم ارتباط دارد.

سپس روزنامه استاد الدوحه با انتشار عکسی از مهدی طارمی به فرصت سوزی مهاجمان الغرافه اشاره کرد و این مهاجم ایرانی را که نتوانست از فرصت های تیمش استفاده کند، در کنار دیگر بازیکنان خط هجومی عامل شکست الغرافه دانست.

در جدول رده بندی لیگ ستارگان ، تیم فوتبال الغرافه قطر با کسب 7 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قطر جدول رسانه فوتبال لیگ قطر مهدی طارمی الغرافه قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۸۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی طارمی باز هم گل زد + فیلم

دریافت 2 MB کد خبر 845334 برچسب‌ها مهدی طارمی پورتو - لیگ پرتغال ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • گلزنی مهدی طارمی در بازی امشب پورتو مقابل گیمارش (فیلم)
  • فیلم/مهدی طارمی باز هم گل زد
  • مهدی طارمی باز هم گل زد + فیلم
  • مهدی طارمی بعد از 4 ماه فیکس شد + عکس
  • پاسخ مبهم کونسیسائو درباره بازگشت مهدی طارمی
  • حزباوی در بازی سرنوشت‌ساز فصل
  • الخلیفی در زمین بارسا سرمربی شد! (عکس)‏
  • دعوت ستاره قطری پرسپولیس از قاری قرآن نوجوان