Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@14:22:41 GMT

کانون بسیج رسانه شهرستان رفسنجان راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۵۸۵۵۳

کانون بسیج رسانه شهرستان رفسنجان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان یکشنبه شب در این مراسم اظهار داشت: با هجمه‌ها و جنگ روانی دشمن نیاز داشتیم بسیج رسانه هم داشته باشیم

سلطانی با بیان اینکه امروز در جنگ اقتصادی هستیم، افزود: البته جنگ فرهنگی هم داریم که وظیفه اصحاب رسانه مقابله با جنگ فرهنگی است که چندین سال است دشمن با شبیخون فرهنگی، تهاجم فرهنگی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. می‌خواهد در این جنگ و جنگ اقتصادی همراه با عملیات روانی کار خود را انجام دهد که لازم است رسانه‌ها به صورت مجتمع مقابل این جنگ روانی خود را نشان دهند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه دولتمردان آمریکایی پای خود را فراتر گذاشتند جامعه جهانی به این نتیجه رسیدند که همراهی کمتری با آمریکا داشته باشند و رئیس‌جمهور آمریکا به راهی می‌رود که خودشان به این نتیجه رسیدند که دست به عصا بروند.

فرمانده سپاه رفسنجان با تأکید بر اینکه در جنگ روانی دشمن، بسیج رسانه در مقابل هجمه زهرآلود دشمن باید یکجا و منسجم کار انجام دهد، تصریح کرد: در بحث اقتصادی ۳۰ درصد تحریم‌ها مؤثر بوده مابقی عوامل داخلی است، اکثر آن عملیات روانی است ما در بحث تولید و کالا تحت تأثیر عامل روانی هستیم که خودمان این کارها را انجام می‌دهیم.

سلطانی خاطرنشان کرد: در جنگ‌های نظامی کسی که جلودار است ضربه می‌خورد و کسی که نیست ضربه نمی‌خورد در جنگ فرهنگی همه ضربه می‌خورند اما در جنگ اقتصادی ضربه را اقشار ضعیف و محروم جامعه می خورند لذا مسئولان، دولت، مجلس و قوه قضائیه دست به دست هم دهند تا این گردنه را رد کنیم.

وی ابراز داشت: کسانی که می‌توانند مردم را آرام و امیدوار کنند رسانه‌ها هستند که بهترین سربازان هستند و می‌توانند علیه جنگ روانی علمیات خوبی داشته باشند.

سلطانی افزود: بسیج به عنوان کار کارشناسی در حوزه‌های مختلف کار انجام می‌دهد که رسانه‌های این شهرستان با هر نگرش و سلیقه‌ای هنرمندانه وارد عرصه شوند و در برابر هجمه‌های دشمنان محتوا تولید کنند.

در پایان این مراسم، روح‌الله بادپروا به عنوان مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان رفسنجان معرفی شد.

کد خبر 4405159

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج رسانه کرمان رفسنجان علی سلطانی مردم علیه احتکار ماه محرم کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر مشهد گرگان شهرکرد مجلس شورای اسلامی شیراز بیرجند خرم آباد احتکار خطبه های نماز جمعه مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۸۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند

سرهنگ علیرضا ایراندوست در نشست خبری اطلاع‌رسانی برنامه‌های هفته جهاد سازندگی، اظهار داشت: از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت به عنوان هفته بسیج سازندگی نام‌گذاری شده است و در این هفته اقدامات صورت گرفته توسط جهادگران معرفی و رونمایی می‌شود.

وی افزود: پروژه بزرگ آبرسانی استان قم که از طریق قرارگاه امام حسن (ع) اجرا شده بود و ما نیز معین اجرایی آن در قم بودیم در ۱۸ اردیبهشت در روستای بیدهند و کرمجگان افتتاح می‌شود، همچنین در این روز پروژه دو کاربری سالن ورزشی و حسینیه روستای ویریج که با مشارکت مردم ساخته شده، راه‌اندازی می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قم، بیان کرد: در زمینه اقتصاد مقاومتی و اشتغال آفرینی، خط تولیدی در شرکت آتا الکترونیک تابش با کمک وام‌های تبصره ۱۸ راه‌اندازی می‌شود. این خط تولید برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم و ۱۵ نفر غیر مستقیم اشتغال آفرینی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • واکنش وزیر کشور به گزارش مربوط به نیکا شاکرمی؛ عملیات روانی است
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • جنگ روانی اسپانیا علیه بایرن: جنگ در مونیخ!‏
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • انجام ۱۱۱۴ مصوبه در شورای شهر علی آباد کتول
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد