Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@14:09:10 GMT

خوزستان| بسیج آماده جانفشانی و خلق حماسه‌های مختلف است

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۵۸۶۱۷

خوزستان| بسیج آماده جانفشانی و خلق حماسه‌های مختلف است

فرمانده سپاه اندیمشک گفت: امروز بسیج و تمام نهاد های فرهنگی و نظامی برای دفاع از ولایت فقیه و انقلاب و مردم برای جانفشانی و خلق حماسه‌های مختلف آماده است. ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵ استانها خوزستان نظرات

احسان کریم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک، اظهار داشت: امسال ویژه برنامه‌‎های مختلفی برای توسعه خدمات سازندگی و حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم و کم‌تر توسعه یافته شهرستان اندیمشک طراحی و برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که اولویت در این عرصه، اعزام و حضور و توجه به توسعه خدمات فرهنگی در شهرستان اندیمشک است، افزود: بسیج همانند گذشته در کنار مردم بوده و برای سازندگی و توسعه ایران اسلامی از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند.

فرمانده سپاه اندیمشک با اشاره به این که بسیج در صحنه‌های حساس و تمامی عرصه ها به عنوان حافظ اقتدار و امنیت و آرامش عمومی پشتیبان مردم و نظام اسلامی است، عنوان کرد: بسیج برای تحقق اهداف تعیین شده خود، راه ولایت و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری را مهم‌ترین محور و هدف خود تعیین و مسیر تحقق آن ها را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به ضرورت و حفظ آمادگی تمامی نیروهای نظامی برای دفاع و پشتیبانی از انقلاب و کشور، گفت: رزمایش سراسری اقتدار عاشورای بسیج سپاهیان حضرت محمد رسوال‌الله(ص) هم زمان با سرتاسر کشور به میزبانی شهرستان اندیمشک نیز با حضور یک هزار بسیجی، برگزار شد.

کریم پور بیان کرد: رزمایش سراسری اقتدار عاشورای بسیج سپاهیان حضرت محمد رسوال‌الله(ص) با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و با شعار محوری، وحدت ایستادگی و پیشرفت در حسینیه ثارالله شهرستان اندیمشک آغاز شد. 

وی با اشاره به لزوم آمادگی بسیج برای تحقق اهداف انقلاب و توسعه کشور، ادامه داد: رزمایش سراسری اقتدار عاشورای بسیج سپاهیان حضرت محمد رسوال‌الله(ص) با فراخوان، تجمع، اردوکشی و ستون کشی در سطح شهرستان و استقرار در پادگان پر افتخار دوکوهه اندیمشک  و تحقق اهداف تعیین شده  به پایان رسیده است.

فرمانده سپاه اندیمشک با اشاره به نقش سازنده بسیج در توسعه عمرانی و فرهنگی و معنوی ایران اسلامی، خاطر نشان کرد: امروز بسیج و تمام نهاد های فرهنگی و نظامی برای دفاع از ولایت فقیه و انقلاب و مردم برای جانفشانی و خلق حماسه‌های مختلف آماده است.

انتهای پیام/ن

R41468/P1361/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۸۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید

ایسنا/گیلان رئیس بسیج اساتید کشور از تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور خبر داد و گفت: بسیج اساتید در قالب مسئله محوری با تشکیل اندیشکده‌های تخصصی و حلقه‌های علمی اقداماتی را در رابطه با شناسایی نیازهای اساسی کشور و توجه به حل آنها از طریق روش‌های تحقیق، توسعه و بررسی علمی در کشور دنبال می‌کند.

محمدرضا مردانی امروز ششم اردیبهشت در گفت‌وگوی اختصاصی با ایسنا در خصوص نقش آفرینی بسیج اساتید در جبهه علمی و فرهنگی و جهاد تبیین اظهار کرد:  بسیج اساتید متشکل از اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی دانشگاه‌های کشور بوده و به صورت فردی در ارتباط با توسعه و گسترش فعالیت‌های علمی در رشته و تخصص خود نقش آفرین هستند.

وی افزود: بسیج اساتید در قالب مسئله محوری با تشکیل اندیشکده‌های تخصصی و حلقه‌های علمی اقداماتی را در رابطه با شناسایی نیازهای اساسی کشور و توجه به حل آنها از طریق روش‌های تحقیق، توسعه و بررسی علمی در کشور دنبال می‌کند.

رئیس بسیج اساتید کشور با تأکید بر اینکه اولویت ما کمک به اعتلای نظام آموزش عالی کشور است، گفت: در این راستا اندیشکده حکمرانی آموزش عالی را تشکیل دادیم و گروه‌های علمی شکل گرفته  که در کمک به مرجعیت علمی آموزش عالی کشور قدم‌هایی بر می‌دارد. حضور اساتید بسیجی در اتاق‌های فکر وزارت علوم، تشکیل کمیته‌های تخصصی در این زمینه در دانشگاه‌های مختلف از جمله اقداماتی هستند که هر کدام به نوبه خود در تدوین و ارائه بسته‌های سیاستی برای اعتلای آموزش عالی کشور تأثیرگذار می‌باشند.

مردانی از تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید خبر داد و تصریح کرد: این قرارگاه متشکل از ۲۲ کمیته تخصصی نظیر اقتصاد مقاومتی، مسکن و شهرسازی، عمران، کشاورزی و منابع طبیعی، زنان و امور خانواده و... که شامل موضوعات مهم و کلان کشور است، و در قالب این کمیته‌ها تفاهم‌نامه‌های متعددی با سازمان‌های مختلف از جمله مرکز بررسی استراتژیک، مرکز پژوهش‌های مجلس، مجمع تشخیص مصلحت نظام، دانشگاه‌ها و مراکز مختلف منعقد کردیم تا نیازهای علمی کشور برای حل مسائل و مشکلات را دنبال کنیم.

وی در خصوص برگزاری اردوی راهیان پیشرفت برای اساتید، گفت: در راستای جهاد تبیین و آگاهی مردم از پیشرفت‌های کشور و دستاوردهای علمی، اردوهای راهیان پیشرفت شکل گرفته که اساتید را در قالب گروه‌های مختلف برای بازدید از این مراکز پیشرفت اعزام می‌کنیم. در استان گیلان هم مراکزی شناسایی کردیم که دستاوردهای علمی داشتند و حتی تا لبه دانش و فناوری کار کردند لذا هماهنگی‌هایی صورت گرفته تا این اردوها برای سایر دانشگاه‌های کشور برگزار و بستری فراهم شود تا دیگر اساتید بتوانند ضمن آشنایی با پیشرفت‌های علمی، ظرفیت‌هایی که در زمینه تداوم پیشرفت‌ها دارند را ارائه کنند و به نوعی تعامل دو طرفه بین اساتید دانشگاه‌های کشور با مراکز علمی در استان‌ها شکل گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • اقتدار امروز در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا و رشادت‌های آنهاست
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • حدنگاری اراضی کشاورزی ۶ واحد ثبتی خوزستان
  • پیگیری علت فوت مادر باردار در اندیمشک