Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین خنیفر (رئیس دانشگاه فرهنگیان) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره تعیین‌تکلیف پاداش پایان خدمت اساتید دانشگاه فرهنگیان گفت: تا هفته آینده این پاداش‌ها پرداخت خواهد شد، همانطور که پیش‌تر هم عنوان شد؛ پاداش بازنشستگان تصویب شده است، ضمن اینکه شماره حساب و شماره ملی افراد را هم ارائه داده‌ایم تا به حسابشان واریز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت هم کارهای تخصیص بودجه را انجام داده و فقط ما منتظریم که به حساب بازنشستگان واریز شود، اما کمی هم امروز و فردا خواهد شد.

وی ادامه داد: از نظر ما این پاداش‌ها پرداخت شده است، چون شماره حساب و شماره ملی اسامی افراد را ارائه داده‌ایم و دولت نیز عنوان کرده که خودش بحث واریز به حساب بازنشستگان را انجام خواهد داد. با ارائه مدارک حالا منتظریم که آقایان نمکی، نوری و طاهری در سازمان برنامه و بودجه دستورات لازم را صادر کنند تا پاداش به حساب بازنشستگان دانشگاه فرهنگیان واریز شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان اضافه کرد: آقای الهیار هم در هفته‌های گذشته این مساله را به طور جد در دستور کار خود قرار داده بود و برای حل آن بسیار پیگیری کرد، آقای خاکی هم برای نتیجه دادن آن تلاش زیادی کرد. ما هم هفته گذشته به همراه ایشان پنج جلسه سنگین با سازمان برنامه و بودجه داشتیم و درخواستی که از ما کردند این بود که شماره حساب و شماره ملی بازنشستگان را به آنها بدهیم تا پاداش‌ها به حسابشان ریخته شود. کاری که لازم بود، انجام دادیم و حالا دولت و سازمان برنامه و بودجه محل دعوی هستند.

حسین خنیفر در پایان تصریح کرد: در این 9 ماه که به دانشگاه فرهنگیان آمده‌ام دو چیز را شعار قرار داده‌ام؛ هیچ وقت قول نمی‌دهم اما تمام تلاشم را می‌کنم. ما آرزومایمان این است که مشکل پاداش‌ها حل شود، اما باید دولت و سازمان برنامه و بودجه برای تسریع در این کار همت کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رئیس دانشگاه فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در پرداخت‌ها

به گزارش «تابناک» به نقل از تجارت نیوز، صولت مرتضوی در مورد زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: طبق آنچه قانون تصویب کرده است باید در فروردین ماه افزایش حقوق بازنشستگان اعمال شود و کام بازنشستگان عزیزمان هم ان‌شا‌الله شیرین شود.

وی در پاسخ به این سوال که در رابطه با بازنشستگان کشوری و لشکری وضعیت پرداخت‌ها چگونه است، گفت: در مورد بازنشستگان کشوری هم به همین شکل است و افزایش حقوق‌ها در فروردین اعمال می شود اما در مورد بازنشستگان لشکری موضوع دست ما نیست و قطعا هر چه قانون باشد اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازیکنی که ۵۰ میلیارد برای استقلال آب خورد
  • شارژ ۹ میلیونی حساب حقوق این بازنشستگان
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در پرداخت‌ها
  • تظاهرات در فرانسه در اعتراض به تشدید ریاضت‌ اقتصادی
  • واکنش رییس دانشگاه علوم پزشکی به اخراج ۴۰ استاد: یکی فعالیت بایسته‌ای نداشت بازنشسته‌اش کردیم!
  • واکنش رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران به اخراج ۴۰ استاد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران: استاد اخراجی نداشتیم
  • رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران: استاد «اخراجی» نداشتیم
  • صدور احکام رتبه بندی برای بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد