Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@00:18:14 GMT

ذوالقدر: ما نمی‌دانیم در ایران‌خودرو چه خبر است

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۵۹۴۰۱

ذوالقدر: ما نمی‌دانیم در ایران‌خودرو چه خبر است

عضو فراکسیون امید مجلس گفت:‌دولت باید کالا‌های اساسی و اقلام ضروری و مورد نیاز مردم را تأمین کند و برخورد لازم با محتکرین نیز صورت گیرد.

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون امید مجلس گفت:‌دولت باید کالا‌های اساسی و اقلام ضروری و مورد نیاز مردم را تأمین کند و برخورد لازم با محتکرین نیز صورت گیرد.

سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید نسبت به تأمین کالا‌های اساسی و اقلام ضروری مورد نیاز مردم اقدامات لازم را صورت دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین باید محتکرین کالا‌های اساسی در جامعه شناسایی و برخورد لازم با آن‌ها صورت گیرد.

عضو فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: باید کمبود کالا‌های اساسی در جامعه رفع و وقتی این اقدام صورت گیرد طبیعتاً قیمت‌ها هم متناسب با آن کاهش خواهد یافت.

ذوالقدر در پایان با اشاره به موضوع افزایش قیمت خودرو خاطرنشان کرد: ما نمی‌دانیم در ایران‌خودرو چه خبر است یکی می‌گوید احتکار است و یکی می‌گوید قطعه نداریم. لازم است تا وزیر صنعت، معدن و تجارت به موضوع ورود پیدا کرده و مشکلات بازار خودرو و از جمله موضوع قیمت‌گذاری‌ها را مرتفع سازد.

منبع: فردا

کلیدواژه: کالاهای اساسی محتکرین ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت فلسطین: تنها در صورت تغییرات اساسی پیشنهاد اسرائیل پذیرفته می‌شود

یکی از رهبران مقاومت فلسطین به المیادین تاکید کرد که «جنبش حماس همچنان در حال بررسی پیشنهاد اشغالگران در مذاکرات است، اما انتظار زیادی برای پذیرش آن وجود ندارد، مگر اینکه اصلاحات اساسی در آن اعمال شود».

به گزارش ایسنا، یکی از رهبران مقاومت فلسطین به المیادین گفت که پیشنهاد اسرائیل در مذاکرات نشان‌دهنده تغییری اساسی در موضع نیست و پاسخ روشنی به موضوع عقب‌نشینی و آتش‌بس جامع نمی‌دهد.

این عضو مقاومت گفت که جنبش حماس هنوز در حال بررسی این پیشنهاد است، اما انتظار زیادی برای قبول کردن آن نباید وجود داشته باشد، مگر اینکه اصلاحات اساسی در آن انجام شود.

هانی الدالی کارشناس مسائل مقاومت فلسطین در خصوص موارد جدید پیشنهادی اسرائیل در خصوص مذاکرات آتش‌بس به المیادین گفت: یکی از موارد این است که ۲۰ تا ۴۰ اسیر غیرنظامی و ۴ یا ۵ سرباز زن یا سالخورده نظامی در ازای تعدادی از اسیران فلسطینی که در زندان‌های اشغالگران به حبس ابد محکوم شده‌اند، آزاد شوند.

وی ادامه داد: اشغالگران در خصوص روند عقب نشینی از خط مرکزی از ابتدای خیابان الرشید تا منطقه جحرالدیک انعطاف نشان داده و بازگشت آوارگان نیز شاهد انعطاف آنها است.

الدالی خاطرنشان کرد که پیشنهادات اشغالگران شروط یک معامله جزئی است نه یک معامله کامل.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اگر دولت و قضات، مردم را ناراضی کنند، باید فاتحه را بخوانیم/ جلب نظر مردم لازم است (فیلم)
  • تامین ارز برای واردات کالا‌های اساسی، صنایع و خدمات از ۴.۸ میلیارد دلار گذشت
  • وزیر صمت: یک جهش اساسی امسال در کیفیت خودرو اتفاق می‌افتد
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ تشکیل پرونده برای چهره‌هایی که اهمیت عملیات وعده صادق را به مخاطره انداخته بودند/ تشریح آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل/ کشف جرم جدید در پرونده چای دبش
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمدگمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • مالیات بر سوداگری و سفته بازی مشمول مردم نمی شود
  • مقاومت فلسطین: تنها در صورت تغییرات اساسی پیشنهاد اسرائیل پذیرفته می‌شود