Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛سرهنگ رضايی رئيس پليس راه خراسان جنوبی گفت:تردد وسايل نقليه سنگين در جاده بيرجند- قاين ممنوع و محدود شد.

وی افزود:تردد وسایل نقلیه سنگین تريلی،كاميون و كاميونت روزهای سه شنبه و جمعه در جاده بیرجند- قاین از ساعت 14 تا 23 ممنوع است.

 سرهنگ رضایی گفت:این ممنوعیت با توجه به افزايش حجم تردد در هفته پايانی شهريور و مصادف شدن آن با روزهای تاسوعا و عاشورا در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/غ

تردد وسايل نقليه سنگين در جاده بيرجند- قاين ممنوع شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی وضعیت راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف خودروهای مسروقه در دامغان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامحسین عرب صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در کلانتری ۱۱ شهر دامغان بیان کرد: در پی وقوع سرقت ۲ دستگاه خودروی سواری سمند و پراید در شهرستان دامغان، بلافاصله تمامی گشت‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی وارد عمل شدند.

وی افزود: با تلاش‌های بی وقفه مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ و ۱۲ شهرستان دامغان با هوشیاری و دقت نظر موفق به کشف وسایل نقلیه سرقتی در کمتر از ۲۴ ساعت شدند.

فرمانده انتظامی دامغان با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص شناسایی سارق یا سارقان همچنان ادامه دارد از شهروندان خواست وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمن و بازدارنده مجهز کنند.

عرب همچنین گفت: مردم شهرستان دامغان در صورت مشاهده موارد مشکوک، به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 6080669

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۵ هزار کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین صادر شد
  • صدور ۲۵۵۰۰ کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • کشف خودروهای مسروقه در دامغان