Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:16:43 GMT

10 کیلوگرم مواد مخدر در آزادشهر کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۵۹۶۰۵

10 کیلوگرم مواد مخدر در آزادشهر کشف شد

گنبدکاووس - ایرنا - فرمانده انتظامی آزادشهر از کشف 10 کیلوگرم مواد مخدر توسط ماموران ایست بازرسی تیل آباد این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا اصلانی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: ماموران پاسگاه ایست بازرسی روستای تیل آباد در محور آزادشهر - شاهرود روز گذشته به سرنشینان یک دستگاه پژو 405 که از سیستان به این منطقه حرکت کرده بودند، مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با پیاده شدن زنی که در این خودرو سوار بود، سه سرنشین دیگر فرار کردند که پس از تعقیب از سوی ماموران، در شهر نوده دستگیر شدند.
فرمانده نیروی انتظامی گفت: در بازرسی از زنی که همراه سه نفر دیگر بود، 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد و سه نفر دیگر نیز به دلیل همکاری در این عمل مجرمانه، پس از تشکیل پرونده صبح امروز به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
شهرستان آزادشهر با 95 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد و محور آزادشهر - شاهرود متصل کننده گلستان به استان سمنان است.
9433/1860

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي كشف مواد مخدر آزادشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۹۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم

فیاض فر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم گفت: با رصد ماموران انتظامی و وصول گزارش کشت خشخاش توسط افرادی با هویت معلوم در یکی از روستا‌های شهرستان یازده هزار بوته خشخاش کشف و معدوم سازی شد.

وی افزود: دستورات قضائی برای ورود به محل و دستگیری متهمان صادر و مقادیر قابل توجهی از گیاه خشخاش به منظور تهیه ماده مخدر تریاک کشف شد. 

او بیان کرد: مبارزه با مواد مخدر و مشروبات الکلی در هر سطح از تولید، توزیع و مصرف، همواره یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی شهرستان بوده است، چنانچه فرد یا افرادی نسبت به کشت مواد مخدر اقدام نمایند یا زمین و مزارع خود را در اختیار افرادی جهت کشت خشخاش یا شاهدانه برای تولید انواع مواد مخدر قرار دهند، ضمن برخورد قانونی با تمام افراد دخیل در این فرآیند، امکان تعقیب قانونی برای مالک زمین محل کشت هم وجود خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم