Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، ( امشب ) 2 دیدار برگزار می شود که پرسپولیس ایران در ورزشگاه آزادی میزبان الدحیل قطر است و شاگردان وینفرد آلمانی در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه باید با السد دیدار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال ایران در بازی رفت و در حضور 80 هزار فوتبالدوست کشورمان رو در روی شاگردان فریرا 3 بر یک شکست خورد و اگر با نتیجه 3- صفر به برد برسد، جواز حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را کسب خواهد کرد، از سویی دیگر پرسپولیس در بازی رفت با تک گل معز علی از الدحیل باخت و امیدوارست با حضور هوادارانش و همچنین پروفسور کروات ( برانکو ایوانکوویچ ) به  جمع 4 تیم برتر آسیا برسد.

پرسپولیس برای تقابل با شاگردان نبیل معلول، سیامک نعمتی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و وضعیت بشار رسن، هافبک جوان عراقی این تیم هم مبهم است. هر چند برانکو در نشست خبری پیش از بازی که دیروز ( یکشنبه ) در فدراسیون فوتبال برگزار شد، کدهایی مربوط به بازی کردن رسن دارد اما هنوز این موضوع قطعی نیست و سبب سرگیجه قطری ها شده است.

سایت استاد و الدوحه در این باره می نویسد: پس از مصدومیت بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس در دیدار دوستانه تیم ملی کشورش با کویت، او در آخرین بازی لیگ ایران ( منظور هفته ششم و پیش از بازی مقابل الدحیل ) مقابل نساجی مازندران غایب بود و حالا وضعیت نامشخصی برای دیدار با نماینده قطری دارد .غیبت رسن ضربه بزرگی به تیم ایرانی است.

این رسانه ادامه داد: البته سایت رسمی باشگاه پرسپولیس از آمادگی رسن و حضور در تمرینات تیمش خبر داد و باید دید او مقابل الدحیل بازی می کند یا خیر؟

دیدار تیم های پرسپولیس و الدحیل، امروز ( دوشنبه ) از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: فهرست تیم ملی فوتبال برای اردوی شهریور مشخص شد تمجید بشار رسن از فوتبال ایران در گفتگو با سایت‌AFC ستاره پرسپولیس با بازوبند کاپیتانی در ترکیب تیم ملی عراق

انتهای پیام/

بشار رسن مقابل الدحیل قطر بازی می کند؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۹۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشورهای عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند.

از این رو بار دیگر پیشنهادهایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آنها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آنها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آنها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

کد خبر 6084658

دیگر خبرها

  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس