Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکزکردستان، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: "منصور عبدی" ورزشکار سنندجی در دومین دوره مسابقات دوگانه قهرمانی مردان کشور در رده سنی بزرگسالان با زمان ۵۲:۲۹ دقیقه صاحب نشان نقره شد و بر سکوی دوم تکیه زد.

حامد جولایی افزود: دومین دوره مسابقات دوگانه قهرمانی مردان کشور روز ۲۴ شهریورماه به میزبانی شهر هشتگرد استان البرز در دو بخش تیمی و انفرادی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جولایی گفت: در این مسابقات ۱۰۳ ورزشکار از ۱۹ استان سراسر کشور در سه رده سنی جوانان، امید و بزرگسالان به رقابت پرداختند.
در این دوره از پیکار‌ها ورزشکاران استان‌های چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، لرستان، خراسان شمالی، تهران، مرکزی، مازندران، البرز، خوزستان، کرمان، هرمزگان، آذربایجان غربی، همدان، زنجان، قزوین، کردستان، سمنان، گلستان و ایلام در رده‌های مختلف سنی حضور داشتند. "منصور عبدی" ورزشکار سنندجی در رده سنی بزرگسالان با زمان ۵۲:۲۹ دقیقه صاحب نشان نقره شد و بر سکوی دوم این دوره از مسابقات تکیه زد.
رقابت‌های دوگانه رده سنی بزرگسالان در دوی ۵ کیلومتر و دوچرخه سواری ۲۰ کیلومتر برگزار شد.
تیم کردستان با ۵ ورزشکار در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به سرپرستی امیر ملائی و مربیگری فرشید صادقی در دومین دوره مسابقات دوگانه قهرمانی مردان کشور شرکت کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نشان نقره ورزشکار سنندجی مردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۹۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید

به گزارش خبرنگار مهر، اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر به همراه هیئت‌های دوچرخه سواری، کوهنوردی و ورزش‌های همگانی همایش منطقه‌ای گسترده ای را ساعت ۶ صبح روز جمعه هفتم اردیبهشت به یاد ورزشکار فقید زنده یاد علیرضا خداشناس برگزار می‌کند.

اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر تا فردا چهارشنبه ثبت نام خود از این همایش ورزشی را ادامه خواهد داد. تاکنون استقبال گسترده ای از این همایش شده است که نگاه اهالی ورزش دوچرخه سواری در رشته کوهستان را به خود اختصاص داده است.

زنده یاد علیرضا خداشناس یکی از برجسته‌ترین ورزشکاران استان آذربایجان شرقی بود که آبان ماه سال گذشته در یک سانحه ورزشی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

کد خبر 6086861

دیگر خبرها

  • مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!
  • نشان نقره کراس کانتری نوجوانان کشور برای رکابزن نهاوندی
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۱۰هزار دانش‌آموز سنندجی
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز