Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فیلمبرداری فاز نخست مستند سینمایی «گاگریو» به تهیه کنندگی عباس رافعی و محمود کاملی به پایان رسید و گروه منتظر فصل زمستان هستند تا فیلمبرداری بخش پایانی فیلم را از سر بگیرند.

«گاگریو» قصه روستای سرآقاسید و اهالی روستا را در قالب مستند داستانی روایت می کند؛ روستایی پلکانی در رشته کوه های زاگرس با مردمانی از قوم بختیاری که در شرایطی سخت روزگار می گذرانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این روستا خانه ها فاقد دستشویی و حمام هستند و بهداشت عمومی در شرایطی نابسامان است.

دوربین با گل نسا که از چشمه آب شور روستا نمک استخراج می کند همراه می شود که پسری بیمار دارد و گل نسا به امامزاده آقاسید عیسی متوصل می شود تا بیمارش را شفا دهد و ... .

محمود کاملی که به عنوان مدیر فیلمبرداری در سینما و تلویزیون فعالیت می کند، کارگردانی این اثر را برعهده دارد.

تدوین فیلم «گاگریو» به زودی توسط مسعود فرجام آغاز می شود.

عباس رافعی که چندی پیش فیلم سینمایی «بُهت» را کارگردانی کرده بود این اثر را در آستانه اکران دارد و محمود کاملی نیز ۲ فیلم «مریم بانو» و «اینجا کربلاست» را در مقام کارگردان در مراحل پایانی ساخت دارد که به زودی آماده نمایش می شوند.

برخی از عوامل فیلم سینمایی «گاگریو» عبارتند از تهیه کنندگان: عباس رافعی، محمود کاملی، نویسنده، کارگردان و مدیر فیلمبرداری: محمود کاملی، تحقیق و پژوهش: ناهید کاملی، همراهان نویسنده: آرش آیش، بهار روحانی، حجت کاغذچی و مرام خادم، تصاویر هوایی: حمید کاملی، تدوین: مسعود فرجام، مدیر تولید و برنامه ریزی: آرام طبری، دستیار فیلمبردار: مسعود گرجی، دستیار کارگردان: مصطفی دادور، دستیارتولید: بهنام دادور، هماهنگی: حجت دادور، سرمایه گذار: محمود کاملی، مجری طرح: آزوره فیلم.

کد خبر 4404718 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: سینمای مستند عباس رافعی مردم علیه احتکار تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی ماه محرم سریال ایرانی فیلم کوتاه سینمای مستند اسکار خارجی زبان درگذشت چهره ها بازیگر سینما اسکار حوزه هنری برنامه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۹۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون در قم بهره برداری شد

 معاون منابع انسانی ضمن بازدید از وضعیت ذخیره و فرآیند اهدای خون، رشد اهدای خون در استان را حاصل عملکرد مطلوب کارکنان انتقال خون و مردم استان دانست.

حسن نادری اضافه کرد: فراهم بودن فناوری روز دنیا در انتقال خون استان باعث شده خون و فرآورده‌های خونی با سرعت و دقت بیشتری به دست بیماران نیازمند برسد.

مدیرکل انتقال خون قم گفت: با استفاده از دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون، جدا از گروه‌بندی اصلی خون، تمام گروه‌های فرعی خون را نیز به‌صورت هوشمند و تمام الکترونیک می‌توانیم تعیین کنیم.

مهدی پهلوانی افزود: از طریق این دستگاه می‌توان «فنوتیپ» یا اندازه‌گیری ده‌ها نوع گروه خونی فرعی که به‌طور عادی قابل اندازه‌گیری نیستند را به روش اتوماسیون سنجش و شناسایی کرد و سلامت خون فرآورده را که بدن گیرنده آن را پس نزند و بتواند اثر درمانی خود را ایفا کند، بررسی کرد.

پلوانی بیان کرد: برای تمام افرادی که در استان خون اهدا می‌کنند به تدریج با خرید کیت و لوازم مورد نیاز، گروه‌بندی فرعی خونشان تعیین خواهد شد.

او ادامه داد: با نصب این دستگاه، علاوه بر این‌که برای افراد اهداکننده می‌توانیم گروه بندی داشته باشیم، می‌توانیم خون کاملا تطبیق یافته برای افراد نیازمند ارسال نماییم.

پهلوانی با اشاره به هزینه ۶۰ میلیارد ریالی خرید این دستگاه، خاطرنشان کرد: «دستگاه اتوماسیون تعیین گروه خون اورتو ویژن» که یک دستگاه غربالگری آنتی بادی است و می‌تواند آنتی بادی خون افراد را طبق استاندارد‌های انتقال خون شناسایی کند؛ بدین ترتیب می‌توان آنتی بادی‌های ناخواسته را در خون‌های اهدایی شناسایی کرد.

در پایان این مراسم، معاون استاندار قم خون خود را نیز اهدا کرد و به سوالات برخی مراجعه‌کنندگان پاسخ داد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بازبینی گزارش میدانی خبرنگار بی‌بی‌سی!
  • افشاگری درباره رفتار‌های جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری
  • افشاگری درباره رفتارهای جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری
  • عکس| تصویر رضا قوچان نژاد در کنار پسرش
  • افشاگری درباره رفتارهای جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری | حرف های جنجالی یک کارگردان درباره جانی
  • دشواری کار با جانی دپ از زبان فیلمساز فرانسوی
  • دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون در قم بهره برداری شد
  • منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • «کالبو» آماده نمایش شد/ حضور «تنگه» در جشنواره فرانسوی
  • «تخت دونفره» راهی یونان شد/ آغاز تدوین «سکرت»