Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-05@20:47:20 GMT

نسیه دادن به شرکت‌های تجهیزات پزشکی قطع شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۰۳۶۰

نسیه دادن به شرکت‌های تجهیزات پزشکی قطع شد

به گزارش پارس نیوز، مهدی ریاحی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگاران، در رابطه با تأخیر پرداختی به بیمارستان‌ها گفت: سازمان‌ها و شرکت‌های طرف قرارداد با بیمه آتیه به تعهدات خود عمل کردند اما تأخیر در پرداخت‌ها زیاد شده است.

وی ادامه داد: نامه‌نگاری و مشکلاتی که در سیستم این پرداخت‌ها وجود دارد موجب این تأخیرات شده، از طرفی صندوق بازنشستگی کشوری که طرف قرارداد با ما است مشکلی در پرداخت‌ها ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ریاحی‌فر، گفت: اما همچنان بحث‌های پرداخت بیمارستانی را داریم چرا که باید از شرکت‌های تجهیزات پزشکی به صورت نقدی خرید کنند و آنها دیگر به بیمارستان‌ها نسیه نمی‌دهند.

مدیرعامل بیمه آتیه‌سازان حافظ افزود: به نظر می‌رسد بودجه و اعتبارات تزریق می‌شود اما بنا به دلایلی تأخیر در پرداخت‌ها زیاد شده است.

وی افزود: در حال حاضر با ۴هزار و ۸۶۱ مرجع درمانی طرف قرارداد هستیم که از جمله آنها می‌توان به کلینیک‌ها داروخانه‌ها و بیمارستانها اشاره کرد.

ریاحی فر گفت : بیمه آتیه سازان حافظ کنترل بازار بیمه های تکمیلی درمان را انجام می دهد و قرار بود در برنامه پنجم  بیمه های پایه در بیمه سلامت ادغام شوند و اگر این اتفاق بیفتد شرایط متفاوت تر می شود و منابع مالی پایدار شده ای خواهیم داشت.

مدیرعامل بیمه آتیه‌سازان حافظ افزود: تعداد افراد طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی دو میلیون و ۸۰۰ هزار نفر هستند و مابقی مربوط به صندوق بازنشستگی کشوری و آموزش و پرورش است که در مجموع ۶ میلیون بیمه شده  داریم .

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازنشستگی تجهیزات پزشکی بودجه درمان سلامت منابع مالی سازمان تامین اجتماعی آموزش و پرورش تجهیزات پزشکی پارس پارس نیوز شرکت های بیمه آتیه سازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۰۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، حمیدرضا اینانلو افزود: ۲۰ کشور آفریقایی و ۲۰۰ تاجر در اجلاس اخیر اقتصادی تجاری ایران و آفریقا حضور داشتند که با توجه به ظرفیت‌های صنعتی بالای کشورمان زمینه همکاری با آنان مورد بحث و گفت و گو قرار گرفته و بررسی شد.

وی با بیان توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت، ادامه داد: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی داشته است می‌تواند توانمندی خود را به کشورهای دیگر ارائه دهد، همچنین در مورد خدماتی که برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی لازم است، آمادگی داریم که به کشورهای آفریقایی کمک کنیم و این مراکز را با صد در صد تجهیزات پزشکی به مرحله بهره برداری برسانیم.

به گفته اینانلو، زمینه همکاری در مورد انتقال تکنولوژی و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با توسعه روابط با این کشورها امکان پذیر است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر حاضر در «ایران هلث»
  • ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب
  • اسرار قانون کار؛ ۱۰ به اضافه یک راز که از کارگران پنهان می‌کنند
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه