Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مسؤول در سفارت آمریکا اعلام کرد که دولت این کشور کمک‌های اضافی دیگر به فلسطینی‌ها را که به برنامه‌های حمایتی در زمینه دستیابی به راه حل درگیری با اسرائیلی‌ها اختصاص داده بود، متوقف کرد تا به بیش از 500 میلیون دلار قطع شده بخش‌های دیگر افزوده شود.

یک مسؤول در سفارت آمریکا اعلام کرد که دولت این کشور بخش دیگری از کمک‌های مالی به فلسطین که به برنامه‌های خود برای حل و فصل درگیری میان فلسطین و اسرائیل اختصاص داده بود را کاهش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مبلغ که مربوط به مصالحه فلسطینی‌ها با یهودی‌های اسرائیلی بوده ۱۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.

این منبع افزود که بخشی از این پول که متعلق به فلسطینی‌های ساکن غزه و کرانه باختری بود به برنامه‌های اعراب و یهودیان اسرائیل اختصاص داده شده است.

این منبع نگفت که چه مبلغ از این ۱۰ میلیون دلار به عرب‌ها و یهودی‌های اسرائیلی اختصاص داده شده است.

مسؤولان آمریکایی مشخص نکردند که آیا این توقف کمک‌های مالی اخیر به منزله این است که تمامی کمک‌ها به فلسطینی‌ها در زمینه بخش‌های غیرامنیتی نیز لغو شده است یا نه.

این مسؤول ادامه داد: همانطور که در ماه اوت گفتیم دولت بیش از ۲۰۰ میلیون دلار را که قرار بود اساسا به برنامه‌های کرانه باختری و غزه اختصاص یابد را عودت داده است.

به گفته این مقام، دولت آمریکا روند استفاده از این ۱۰ میلیون دلار را که قرار بود برای اداره مناقشه اسرائیل و فلسطین اختصاص یابد تغییر داده است.

این مقام گفت: بخشی از این کمک مربوط به فلسطینی‌های کرانه باختری و غزه به تقویت برنامه‌ها در اسرائیل اختصاص خواهد یافت.

فشار ترامپ به مقامات فلسطینی

گفتنی است که ترامپ با این کار قصد دارد که مقامات فلسطینی را تحت فشار قرار دهد تا بار دیگر مذاکرات با رژیم صهیونیستی را از سر بگیرند و به همین منظور اقدامات زیادی از جمله قطع کردن کمک‌های خود به آژانس امداد و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) و نیز بستن دفتر سازمان آزادی بخش فلسطین در واشنگتن انجام داده است.  / ایسنا

بیشتر بخوانید رژیم صهیونیستی از قطع کمک مالی آمریکا به آنروا تمجید کرد


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۰۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنج هندی عقب‌نشینی کرد

قیمت برنج هند به دلیل کاهش تقاضا به پایین‌ترین حد سه ماه اخیر رسید.

به گزارش ایسنا، قیمت برنج هند با توجه به کاهش تقاضا و عرضه فراوان، به پایین‌ترین سطح خود در بیش از سه ماه گذشته رسید، در حالی که قیمت‌های تایلند تا حد زیادی ثابت ماند.

رقم برنج ۵ درصد شکسته هندی ۵۲۸ تا ۵۳۶ دلار آمریکا در هر تن قیمت‌گذاری شد که از ۵۳۸ دلار آمریکا تا ۵۴۶ دلار آمریکا کاهش یافته است. قیمت‌ها در ماه گذشته به رکورد ۵۶۰ دلار آمریکا رسید.

تقاضا از سوی کشورهای آسیایی و آفریقایی بسیار ضعیف است. برخی از صادرکنندگان عوارض کمتری برای صادرات می‌پردازند و برنج را با قیمت کمتری به خریداران خارجی عرضه می‌کنند.

بر اساس گزارش رویترز، دهلی نو در آگوست ۲۰۲۳ برای کنترل قیمت برنج داخلی، ۲۰ درصد عوارض صادراتی را بر صادرات برنج نیمه جوش اعمال کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آوارگان فلسطینی اینگونه از دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا تشکر کردند | ببینید
  • عکس/چفیه فلسطینی بر گردن جرج واشنگتن!
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد
  • مقام سابق موساد: ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد
  • ادعاهای مقام سابق موساد درباره جزئیات شبکه مالی مخفی ایران | ماجرای عجیب یک شرکت انگلیسی | ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد!
  • تکرار ادعای کاخ سفید : مدرکی مبنی بر نسل کشی اسرائیل در غزه وجود ندارد
  • حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان + ویدئو | همه انفرادی در منزلشان برمی‌خیزند و فلسطین‌ها را تشویق می‌کنند
  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار