Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@19:14:35 GMT

تیم فوتبال جوانان ملوان رشت مغلوب سپیدرود شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۰۶۹۱

تیم فوتبال جوانان ملوان رشت مغلوب سپیدرود شد

رشت - ایرنا - در چارچوب رقابت های فوتبال لیگ جوانان استان گیلان ، تیم سپیدرود رشت برابر ملوان جوان رشت پیروز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال جوانان سپیدرود در این دیدار از هفته ششم این رقابت ها عصر یکشنبه در رشت ، با نتیجه 2 بر صفر برابر تیم فوتبال جوانان ملوان جوان رشت به برتری دست یافت.
در جریان این مسابقه ، تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت بر بازی تسلط کاملی داشت و با پیروزی در این دیدار و کسب هر سه امتیاز این مسابقه ، به روند صدرنشینی خود در این دوره از مسابقات ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در سایر بازی های انجام شده ، تیم فوتبال جوانان بنادر و دریانوردی انزلی با نتیجه سه بر صفر تیم سرخپوشان لاهیجان را مغلوب کرد و تیم فوتبال جوانان شهرداری رشت با نتیجه 2 بر یک برابر تیم فوتبال جوانان شهرداری فومن پیروز شد.
در سایر بازی های برگزار شده نیز ، تیم فوتبال جوانان شهرداری ماسال با یک گل تیم فوتبال جوانان کیانمهر رشت را شکست داد و دیدار تیم های فوتبال جوانان نصر رشت و سرخپوشان رشت نیز با نتیجه مساوی صفر بر صفر به پایان رسید.
اما در پرگل ترین بازی برگزار شده از هفته ششم این رقابت ها، تیم های فوتبال جوانان شهدای نویر بندرانزلی و شهرداری تولمشهر به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال جوانان شهدای نویر بندرانزلی با نتیجه چهار بر 2 حریفش را شکست داد.
در جدول رده بندی این رقابت ها و تا پایان هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ جوانان گیلان ، تیم سپیدرود رشت با کسب 16 امتیاز همچنان صدرنشین است ، تیم فوتبال جوانان شهدای نویر بندرانزلی با کسب 15 امتیاز در مکان دوم قرار دارد، تیم های بنادر و دریانوردی انزلی و شهرداری رشت نیز با کسب 12 امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ جوانان باشگاه های استان گیلان ، 12 تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
7285 /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۰۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستر حضور جوانان در تیم ملی فوتبال باید آماده شود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، امیر میرزائیان کارشناس فوتبال با حضور در برنامه چهارشنبه مجله فوتبال شبکه خبر، ضمن بررسی عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار با ازبکستان به آماده سازی بستر برای حضور بیشتر جوانان در ترکیب تیم ملی تاکید کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بستر حضور جوانان در تیم ملی فوتبال باید آماده شود
  • حمله یک پرسپولیسی به رکورد خاطره انگیز دراگان اسکوچیچ
  • شهداب مغلوب درناها شد/ فینالیست در بازی سوم مشخص می‌شود
  • پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه بر شهداب یزد با حمایت هواداران
  • شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند
  • سهیل حق شناس سرمربی و علی بهارمست مدیر فنی سپیدرود شدند
  • معرفی داوران رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ صعود فرجی به مرحله حذفی با طعم صدرنشینی
  • افزایش ۵ برابری بودجه سال آینده شهرداری تهران نسبت به ۱۴۰۰
  • برنامه مسابقات هفته‌های دوم تا چهارم لیگ برتر فوتبال امید‌