Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@15:31:13 GMT

رو در رو با حجت الاسلام ابوترابی فرد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۰۸۱۶

رو در رو با حجت الاسلام ابوترابی فرد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه"رودرو" این هفته با شب تاسوعای حسینی مصادف شده است. به همین منظور ابعاد سیاسی و اجتماعی نهضت عاشورا و راز و رمز ماندگاری این واقعه عظیم با حضور حجت الاسلام والمسلین محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران بررسی می شود.

چرا جامعه اسلامی تنها 50 سال پس از وفات رسول اکرم (ص) به ورطه سقوط سیاسی - اجتماعی رسید؟ پیام و عبرت‌های عاشورای حسینی برای جوامع اسلامی در زمان حاضر چیست؟  سوالاتی است که مجری برنامه دکتر مراد عنادی پاسخ آنها را از میهمان برنامه جویا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"رو در رو" به تهیه‌کنندگی سیدمهدی حسینی، کاری از گروه سیاسی شبکه چهار سیماست و سه شنبه‌ها ساعت ۱۹  به صورت زنده به روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

خبرنگار: فاطمه زاهد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام جمعه موقت جامعه اسلامی سیاسی و اجتماعی عاشورا فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۰۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای توسعه لرستان باید طبق برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدت حرکت کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز سه‌شنبه در آئین معارفه استاندار لرستان که با حضور وزیر کشور برگزار شد با بیان اینکه ما جامعه اسلامی و انقلابی هستیم و باید شناخت کافی بر مبنای نظری خود داشته باشیم، اظهار داشت: هدف اصلی ما دستیابی به جامعه متعالی، امت و تمدن اسلامی و در نهایت زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) است.

وی بر لزوم ایجاد رفاه اجتماعی و فردی در شأن جامعه مرفه اسلامی شیعی تأکید کرد و افزود: باید در مسیر عقلی، نظری، علمی، معیشتی و معادی که همان اولوا الالباب است، حرکت کنیم.

استاندار لرستان با بیان اینکه باید طبق برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدت حرکت کنیم، تصریح کرد: باتوجه‌به برنامه‌ریزی که انجام خواهد شد تمامی نهادها، دستگاه‌ها و ارکان نظام در استان متحد و متعهد اقدام کرده تا به پیشرفت و توسعه استان برسیم.

شفقت، لرستان را استانی با ظرفیت بالا عنوان کرد و گفت: باید با تعامل همگانی و استفاده از استعدادها و سرمایه‌داران بومی خارج و داخل استان توسعه و پیشرفت استان را رقم بزنیم.

وی عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان و نوکران مردم هستند و باید با این روحیه تلاش و تعامل داشته باشند تا باعث مشارکت مردم در مسائل اقتصادی اجتماعی و سیاسی شود.

استاندار لرستان بر همدلی، وحدت و یکپارچگی مدیران و مردم بر اساس دین و اعتقادات اسلامی تأکید کرد و گفت: این سه مسئله تحت عنوان کفایت و کیفیت حکمرانی برگرفته از برنامه وزیر کشور در سال ۱۴۰۰ بود که به دولت ارائه داده است و باید تلاش کنیم که به آن برسیم.

شفقت، بیان کرد: در این راستا باید تمامی اقشار استان از جمله خانواده شهدا، متنفذین، شخصیت‌ها، علما، دانشگاهیان، نخبگان و… هدایت و نظارت بر عملکرد را داشته باشند تا مسیر را بهتر باکیفیت بالاتری طی کنیم.

وی خطاب به رسانه‌ها گفت: دشمن جمهوری اسلامی ایران کوچک‌ترین خطا را بزرگ‌نمایی می‌کند و باعث ایجاد اختلاف بین مردم و نظام می‌شود در این میان رسانه‌ها با آگاهی و هوشیاری باید ضمن جلوگیری از این موضوع با تعامل باعث تشویق مردم به مشارکت در مسائل اقتصادی سیاسی و اجتماعی شوند.

استاندار لرستان، اظهار کرد: باتوجه‌به اینکه شش سال از فرمان گام دوم مقام معظم رهبری گذشته است هنوز نتوانستیم برنامه جامع تحول گام دوم را شروع کنیم، بنابراین باید بر مبنای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حرکت کرده تا شاهد توسعه و پیشرفت استان و کشور باشیم.

کد خبر 6086534

دیگر خبرها

  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • روستای فردو از افتخارات استان قم است
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاورد‌های اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت
  • شهید مطهری یعنی مبارزه با تفکر تحریف
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • برای توسعه لرستان باید طبق برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدت حرکت کنیم