Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@01:59:37 GMT

علی‌اکبری: جواب واخائف را داخل قفس می‌دهم

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۱۰۳۷

علی‌اکبری: جواب واخائف را داخل قفس می‌دهم

فایتر کشورمان گفت: متاسفانه مصدومیت پای من به طوری است که نمی‌توانم راه بروم و وضعیت حضورم در مبارزه بعدی مشخص نیست.

به گزارش مشرق، امیر علی‌اکبری فایتر نام آشنای کشورمان دومین مبارزه خود در سازمان ACB را با پیروزی مقابل دنیل اوملیاژک پشت سر گذاشت، اما این دیدار مصدومیت‌هایی هم برای امیر به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
گفت‌وگوی علی‌اکبری با خبرنگار میزان در خصوص این مبارزه و حواشی پیرامون آن را در ادامه می‌خوانید:

*مبارزه سختی با دنیل اوملیاژک داشتی، در خصوص این دیدار صحبت کن. دیدار سخت و نفس‌گیری بود و از قبل پیش‌بینی می‌کردم کار سختی مقابل این فایتر لهستانی داشته باشم. او هیچ وقت ناک‌اوت نشده بود و به همین دلیل فکر می‌کردم که این مبارزه ۳ راند طول بکشد.

*ضربات زیادی به او زدی، چرا حریف لهستانی ناک اوت نشد؟ شاید ۵۰ مشت مستقیم به صورت او زدم، اما انگار سر و بدن دنیل اوملیاژک آهنی بود. در مجموع مبارزه با فایتر‌های چپ گارد بسیار دشوار است و خوشحالم که توانستم در این دیدار سخت پیروز شوم.

*پس از مسابقه عکسی از تو منتشر شد که وضعیت مناسبی نداشتی، در این خصوص صحبت کن. برخی‌ها فکر می‌کنند آمدن در رشته ما کار راحتی است، اما من که این مبارزه را بردم به این وضعیت دچار شدم. وقتی حریق قلدر باشد، قطعا ضربات سنگینی به شما وارد می‌کند و این مصدومیت‌ها هم در ورزش‌های داخل قفس طبیعی است.
*آیا مصدومیت پای تو جدی است؟ متاسفانه عضله ساق پای چپم پاره شده است و نمی‌توانم راه بروم. البته وضعیت دنده‌ام رو به بهبود است، اما هنوز آسیب دیدگی پای من برطرف نشده و مشخص نیست به مبارزه بعدی برسم یا نه.

*آیا پایت نیاز به جراحی دارد؟ فکر نمی‌کنم نیازی به جراحی داشته باشم، اما احتمال دارد روند درمانی طول بکشد. به احتمال فراوان امروز (دوشنبه) مشخص می‌شود که چند وقت نمی‌توانم مبارزه کنم.

*آیا مبارزه بعدی برای کسب کمربند قهرمانی است؟ فکر می‌کنم باید آبان ماه و در مسکو با واخائف که کمربند قهرمانی جهان را دارد مبارزه کنم و در صورت پیروزی، این کمربند برای من خواهد شد. فعلا که شرایط حضورم در این مبارزه مشخص نیست.

*شنیده‌ها حاکی از این است واخائف از سازمان ACB درخواست کرده مبارزه با تو را هرچه سریع‌تر برگزار کنند تا تو در شرایط ایده‌آل نباشی؟ بله این موضوع را من هم شنیده‌ام. به هر حال روس‌ها مسئول برگزاری این رقابت‌ها هستند و طبیعی است هوای فایتر خودشان را بیشتر داشته باشند، اما اگر به این مبارزه نرسم، درخواست تعویق مباره را می‌دهم، چون نمی‌خواهم با آمادگی نصف و نیمه به مصاف این فایتر بروم.

*داستان رجزخوانی واخائف برای تو چه بود؟ او از فرصت استفاده کرد و برای اینکه بیشتر دیده شود برای من کُری خواند، اما جوابش باشد داخل قفس!

*اگر درخواست تعویق مبارزه را بدهی آیا مسئولان برگزاری مسابقات موافقت می‌کنند؟ اگر به آمادگی صددرصد برسم که مبارزه می‌کنم و اگر نشد باید با سازمان ACB صحبت کنم و ببینم چه می‌شود. فکر می‌کنم امروز یا فردا وضعیتم مشخص شود. منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی تحولات عراق برجام ام ام ای امیر علی اکبری رزمی مبارزه مبارزه در قفس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۱۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار ویژه وزیر : ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار مسکن در حال ساخت است

 دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار واحد از مجموع چهار میلیون مسکن هدف گذاری شده از سوی دولت سیزدهم در استان های مختلف کشور در حال ساخت است.

به گزارش ایرنا؛ «روح‌الله اکبری» روز جمعه در حاشیه آیین آغاز عملیات اجرایی یکهزار و ۶۸۰ واحد از همین مساکن در مراغه، به خبرنگار ایرنا بیان کرد: برای اجرای نهضت ملی مسکن ۷۲ هزار هکتار زمین مستعد ساخت شهری و ۵۰ هزار هکتار زمین روستایی در مراحل مختلف تامین قرار دارد که حدود ۳۷ هزار و ۷۰۰ هکتار از زمین‌های شهری به صورت کامل تملک، و وارد مرحله آماده‌سازی شده است.

وی با تاکید بر اینکه ۲۶ هزار هکتار از این زمین‌ها در چرخه ساخت قرار دارد، به آمار طرح جوانی جمعیت هم اشاره کرد و افزود: در بخش جوانی جمعیت برای اولین‌بار در سال گذشته ۷۰ هزار نفر زمین ۲۰۰ متری دریافت کردند.

به گفته «اکبری» این زمین‌های ارزشمند با توجه به اقتضائات مناطق مختلف کشور به یک نفر یا چند خانوار واگذار شد.

دستیار ویژه وزیر و راه و شهرسازی به تحویل ۵۰۰ هزار واحد از مساکن نهضت ملی مسکن در سطح کشور هم اشاره کرد و افزود: بخشی از این مساکن از باقیمانده‌های مسکن مهر بود که با درصد پیشرفت فیزیکی مختلف به دولت سیزدهم منتقل شد تا جایی که باقیمانده مسکن مهر روی خاک هم در میان این مساکن وجود داشت.

«اکبری» با تاکید بر اینکه حدود ۲۵۰ هزار واحد از مساکن مهر به دولت سیزدهم منتقل شده بود، افزود: تاکنون ۱۲۸ هزار واحد از این تعداد به متقاضیان تحویل شده است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: دهکده شهری از ابداعات دولت سیزدهم در حوزه مسکن است که در قالب آن زمین روستایی به متقاضیان واجد شرایط شهری واگذار می‌شود.

«اکبری» افزود: این متقاضیان برای بازگشت به روستا تمایل دارند اما نه با مشاغل سنتی؛ بلکه آسایش شهری و طبیعت روستایی را به صورت همزمان انتظار می‌کشند.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: احداث اولین دهکده شهری آذربایجان‌شرقی امروز در شهرستان سراب آغاز شد که بخشی از زمین‌های آن به متقاضیان بومی همان روستا و بخش دیگر به متقاضیان شهری واگذار می‌شود.

«اکبری» اضافه کرد: اولین شهرک هم امروز در آذرشهر به صورت شهرک منفصل به مرحله اجرا رسید و عملیات اجرایی آن با حضور رییس سازمان ملی زمین و مسکن شروع شد.

به گفته وی نهضت ملی مسکن در سال سوم از لحاظ ساخت و تحویل واحدها سرعت می‌گیرد؛ ضمن توجه به اینکه بانک‌ها هم در سال گذشته همکاری خوبی داشتند اما امسال باید تزریق مالی شتاب بیشتری بگیرد تا مراحل ساخت تسریع شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • دستیار ویژه وزیر : ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار مسکن در حال ساخت است
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • سه راهکار طلایی برای انس کودکان قرن جدید با امام زمان (عج)
  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است
  • پرداخت بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به ‌سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • وقتی ابتکار یک کارگر برای دریافت انگشتر از رهبر انقلاب جواب می‌دهد! | ویدئو
  • کسی که اجازه نداد جای خالی پائز احساس شود
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • احتمال بالای شیوع آفت زنگ زرد در مزارع گندم و جو