Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@17:17:13 GMT

موکب های خویی به 250 هزار زائر اربعین خدمت رسانی می کند

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۱۱۳۲

موکب های خویی به 250 هزار زائر اربعین خدمت رسانی می کند

ارومیه- ایرنا- رییس ستاد اربعین خوی با اشاره به ایجاد موکب 828 صاحب الزمان (ع) خویی ها در عراق گفت: در 10 روز منتهی به اربعین روزانه برای 25 هزار زائر حسینی در حد فاصل شهرهای نجف تا کربلا خدمات رسانی شبانه روزی می شود.

حجت الاسلام علی قهرمان زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این موکب برای دومین سال در اربعین راه اندازی می شود، افزود: در این موکب، حدود هفت هزار نفر به صورت روزانه اسکان و 150 هزار بسته غذایی، 245 هزار لیوان شربت و چای در مدت 10 روز بین زائران توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: ما سفیران فرهنگ مردم خوی و عاشقان و شیعیان این شهرستان در مراسم اربعین کربلا هستیم و همه تلاش می کنیم با برخورد خوب، پسندیده و اسلامی و با مهربانی فرهنگ والای مردم این شهرستان را در کشور عراق و در میان تمام زائران امام حسین (ع) از تمام کشورها به نمایش بگذاریم.
وی بیان کرد: در موکب خویی ها همه افراد به صورت مجانی کار می کنند و هزینه های موکب را خیران و عاشقان امام حسین (ع) از شهرستان خوی، خویی های ساکن شهرها و کشورهای دیگر و سایر خیرین تامین می کنند.
به گزارش ایرنا، در سال های اخیر میلیون ها زائر حسینی در روزهای منتهی به اربعین به زیارت کربلای معلی رفته و مسیر نجف تا کربلا را پیاده روی می کنند.
2093/7132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي معارف زيارت اربعين خوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۱۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات نوآوری و خدمت‌رسانی با ایده‌های جدید را به دنبال دارد

به گزارش خبرنگار مهر، سید انور رشیدی ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری و معارفه معاونین و مدیران جدید شهرداری سنندج، با تبریک عملیات غرورمندانه سپاه پاسداران در عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: حمله غرورمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع رژیم کودک‌کش اسرائیل امید را در دل مظلومان جهان زنده کرد.

وی افزود: عملیات غرورآفرین سپاه تمام دنیا و سردمداران استکبار را در بهت و حیرت فرو برد و امید را در دل مردم مظلوم جهان به ویژه مسلمانان سرزمین‌های اشغالی زنده کرد.

شهردار سنندج از امنیت و سلامت به عنوان بالاترین نعمت در زندگی یاد کرد و بیان داشت: امنیت امروز ایران اسلامی حاصل ایثار و از خودگذشتگی نیروهای نظامی و امنیتی و خون پاک شهداست امیدواریم این امنیت پایدار بیش از پیش بستر توسعه فراهم شود.

رشیدی همچنین به روز و هفته سنه پرداخت و افزود: روز ششم اردیبهشت ماه به نام روز سنه نام گذاری شده است و البته روز سنه تنها متعلق به شهروندان سنندجی نبود و مربوط به کل استان است و باید با برنامه‌ریزی مناسب زمینه گرامیداشت این ایام را با رویدادهای فرهنگی فراهم سازیم.

وی اقدامات شهرداری را ویترین خدمات نظام دانست و اعلام کرد: با برنامه‌ریزی مناسب خیز خوبی برای انجام کارهای بزرگ در حوزه عمرانی و خدمات‌رسانی به شهر و شهروندان در سال‌جاری فراهم است و خدمت به مردم اولویت اصلی مدیریت شهری است که در این راستا هرچه در توان داشته باشیم را بکار خواهیم گرفت.

شهردار سنندج همچنین از تغییر و تحولات به عنوان بستری برای پیشبرد هرچه بیشتر کارها در هر مجموعه‌ای نام برد و اذعان کرد: تغییراتی که در بدنه هر مجموعه‌ای صورت می‌گیرد موجب نوآوری و خدمات‌رسانی بهتر با ورود فکرهای جدید و حضور نیروهای تازه نفس می‌شود.

رشیدی اضافه کرد: هر دستگاه و سازمانی برای بقا و تداوم نقش مثبت و سازنده خود در خدمت به جامعه نیازمند افکار، اندیشه‌ها، نظرات تازه و نو است تغییر در تیم مدیریتی شهرداری نیز با همین دیدگاه و با اولویت بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای جوان در راستای تربیت مدیران توانمند آینده صورت می‌گیرد.

وی با تاکید براینکه معتقدیم باید فرصت مدیریت برای همه افراد توانمند فراهم شود، گفت: تمام نیروهای شهرداری افراد توانمند و لایق جایگاه مدیریتی هستند خوشبختانه شاهد انتصاب همکاران در پست‌های مختلف استانی و شهرستانی هستیم که این مهم را افتخاری برای خانواده بزرگ شهرداری می‌دانیم.

گفتنی است؛ با صدور احکام جداگانه‌ای از سوی سیدانور رشیدی مهندس سامان ساعدی بعنوان سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی، مهندس علی اصغری به عنوان سرپرست سازمان خدمات شهری، مهندس حمید کریمی به عنوان شهردار منطقه یک، مهندس فواد کریمی به عنوان شهردار منطقه ۴، مهندس عرفان فتحی به عنوان شهردار منطقه ۳، مهندس فایق عبدالحکیمی بعنوان سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی و فضای شهری، مهندس مهدی زندیه بعنوان سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، مهندس داریوش ورمزیار به عنوان سرپرست شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن‌آباد، مهندس امید وزیر بعنوان سرپرست شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر، مهندس کومار بابایی‌نژاد بعنوان سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج، زاهد ساعدپناه بعنوان سرپرست مدیریت پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری سنندج منصوب شد.

کد خبر 6079879

دیگر خبرها

  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • تغییرات نوآوری و خدمت‌رسانی با ایده‌های جدید را به دنبال دارد
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • مردان انتقال در نوروز هم تلاش و خدمت رسانی را تعطیل نکردند
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • خدمت رسانی به بیش از ۵۰۰ هزار مسافر نوروزی توسط شهرداری شیراز
  • جایگاه‌های سوخت استان زنجان طبق روال گذشته در حال خدمت‌رسانی هستند
  • میدان داری دولت سیزدهم در خدمت رسانی به جامعه عشایری شهرستان اردل