Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: مقامات محلی بادغیس اعلام کردند که بیش از ۷۰۰ عضو طالبان به پایگاه نیروهای امنیتی افغانستان در منطقه‌  «بند سبزک» در مسیر بزرگراه «هرات – بادغیس»، حمله کردند.
به گزارش خرداد و به نقل از مهر:«نقیب الله امینی» سخنگوی پلیس بادغیس گفت که در نتیجه این درگیری، «عبدالحکیم مودودی» فرمانده پایگاه «ریزرف» به همراه ۴ محافظش کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی در جریان این درگیری ۲۲ عضو طالبان کشته و ۱۶ تن دیگر نیز  زخمی شده‌اند.
در همین حال، «عبدالعزیز بیگ» رئیس شورای ولایتی بادغیس گفت که آمار تلفات حمله طالبان به پایگاه «بند سبزک»، دست کم به ۱۵ نظامی افغانستان می رسد.
وی افزود که این پایگاه نیروهای امنیتی افغانستان به دست طالبان سقوط کرده است.
 لازم به ذکر است که بادغیس در شمال‌ غرب افغانستان از جمله ولایت‌های ناامن شمرده می‌شود. هم اکنون طالبان در بخش‌های وسیعی از این ولایت فعالیت‌های گسترده دارند. برچسب ها: افغانستان ، طالبان ، ترور ، تروریسم ، داعش

منبع: خرداد

کلیدواژه: افغانستان طالبان ترور تروریسم داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۱۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوازدهمین دور جشنواره ملی گل ارغوان در پروان

ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت پروان از برگزاری دوازدهمین دور جشنواره ملی گل ارغوان را در تپه گلغندی، شهر چاریکار خبر داده است.
گفته شده که در این جشنواره، مولوی ضیاءالحق حقمل، سرپرست معنیت امور نشرات و رئیس آژانس اطلاعاتی باختر وزارت اطلاعات و فرهنگ برگزاری چنین جشنواره‌ها را در بهبود وحدت و رشد فرهنگ‌ها و هویت تاریخی شهروندان مهم خوانده است.

وی افزود طالبان متعهد به ایجاد فضای اخوت و از بین بردن تعصبات می‌باشد.

گفتنی است که همه ساله جشن گل ارغوان در ولایت پروان برگزار می شود. باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • یک دستیار نزدیک رهبر طالبان افغانستان در پاکستان کشته شد + عکس
  • ترور یکی از افراد نزدیک به رئیس طالبان در پاکستان
  • مسئول مدرسه جهادی طالبان ترور شد
  • ‏مسئول مدرسه جهادی طالبان ترور شد/عکس
  • دوازدهمین دور جشنواره ملی گل ارغوان در پروان
  • معاون نخست وزیر طالبان: سد «کجکی» پر از آب شده است
  • وقوع حادثه ترافیکی در قندوز
  • سفر معاون اقتصادی ریاست الوزراء طالبان به ارزگان
  • افزایش شمار جانباختگان سیل در افغانستان به ۶۶ نفر
  • ۲۵ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در بادغیس