Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجید خورشیدی صبح دوشنبه در پنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار کرد: با توجه به اینکه در فضای خلاء، زیست و حرکت نمی کنیم ضروری است در سند نقشه جامع فرهنگی استان بوشهر، شناخت فرهنگ بومی و پیرامونی به عنوان دو الزام مهم در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه اگر فرهنگ بیرونی مغفول بماند بُعد مهمی از شناخت، ناقص خواهد بود افزود: چون در دوره گذار به سر می بریم می بایست به عناصر دوره، مانند شهرنشینی و گسترش صنعتی شدن توجه ویژه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خورشیدی ادامه داد: سرعت تحولات به گونه‌ای است که پنج سال آینده با امروز جامعه تفاوت خواهد داشت؛ از این رو لازم است در سند نقشه جامع فرهنگی دوره گذار و آینده در همه زمینه ها پیش بینی صورت گیرد.

معاون استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه در سند جامع فرهنگی استان بوشهر همه عناصر سازنده فرهنگ دیده شود گفت: فرهنگ کار جمعی، ساخت جامعه ایی سعادتمند مبتنی بر ارزش های فرهنگی منبعث از ارزش های ملی و دینی؛ نیازمند عنایت همه برنامه ریزان فرهنگی است.

خورشیدی در پایان بر ارتقای مدارا و نشاط اجتماعی به عنوان دغدغه و نیاز آحاد جامعه تاکید و تصریح کرد: فاصله گرفتن از آسیب های اجتماعی که بخش مهمی از آن ناشی از دوره گذار است، نیازمند پیش بینی های لازم سند جامع برای مقابله با عناصر آسیب زاست.

کد خبر 4405411

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری بوشهر بوشهر مردم علیه احتکار ماه محرم کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر مشهد گرگان شهرکرد شیراز مجلس شورای اسلامی بیرجند خرم آباد احتکار خطبه های نماز جمعه مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟

رئیس کل دادگستری استان زنجان جهت شنیدن مشکلات مردمی و کسبه بازار تاریخی زنجان، در مسجد جامع(سید) زنجان حاضر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، شامگاه دوشنبه دیدار مردمی حجت‌الاسلام علی فرجی‌برحق رئیس کل دادگستری استان زنجان، دادستان مرکز استان و معاونین دادگستری در مسجد جامع زنجان برگزار شد.

از آنجایی که مسجد جامع زنجان در کنار بازار زنجان قرار دارد و حتی یکی از ورودی‌های این مسجد به داخل بازار متصل است، بازاریان زنجانی برای گفتن مشکلات خود به رییس‌کل دادگستری و دادستان زنجان ، در این مسجد حاضر شدند. لازم به ذکر است دوشنبه هر هفته رئیس کل دادگستری به همراه دادستان و معاونین خود در یکی از مساجد شهر زنجان جهت گفت‌وگو با اقشار مختلف مردم حضور می‌یابند.

در مسجد جامع زنجان مشکلاتی که اهالی و کسبه بازار زنجان مطرح کردند، بیشتر در حوزه میراث فرهنگی بود که بابت همین موضوع ، مدیرکل میراث‌فرهنگی زنجان نیز در این دیدار مردمی حضور یافته بود.

مشکل بازسازی بازار زنجان چندین سال است که مشکلات زیادی را برای بازاریان ایجاد کرده است که مهمترین گلایه بازاریان همین موضوع بود. مرمت بناهای تاریخی بازار و نگهداری نیز از دیگر مشکلات آنان بود که رییس‌کل دادگستری زنجان دستورات لازم را به مدیرکل میراث‌فرهنگی و اعضای شورای شهر و شهرداری زنجان صادر کرد.

مشکل پارک خودرو در وقت نماز در منطقه سبزه میدان و وجود برخی اماکن تخریبی در این منطقه که محل پاتوق معتادین از دیگر مشکلات مطرح شده بود که در این زمینه دستورات لازم به رئیس کلانتری 12 زنجان برای پیگیری و حل مشکلات صادر شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • اجرای طرح جامع مدیریت دریاچه نمک قم در دوره پنج ساله
  • تقدیر رسمی از سازنده فیلم بدون حجاب
  • ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران
  • هفدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی برگزار می‌شود
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • فیلمی دیده نشده از بازار تهران در دوره قاجار؛ صدای مردم در ۱۲۰ سال پیش را بشنوید!
  • پنل خورشیدی بین همه عشایر استان بوشهر توزیع می شود