Web Analytics Made Easy - Statcounter

برانکو امیدوار به کسب برتری است و از عنصر «هواداران و بازی خانگی» به عنوان بازو‌های برد یاد کرده است.

به گزارش شریان نیوز،پرسپولیس عصر امروز از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه باید مقابل الدحیل قطر در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به میدان برود. آن‌ها در بازی رفت با حساب یک بر صفر شکست خورده‌اند و اگر نتوانند با اختلاف دو گل مقابل حریف به برتری برسند، کارشان برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر تمام خواهد شد و در همین مرحله باید با لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ خداحافظی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته برانکو امیدوار به کسب برتری است و از عنصر «هواداران و بازی خانگی» به عنوان بازو‌های برد یاد کرده است. 

در همین ارتباط بد ندیدیم نگاهی به بازی‌های آسیایی پرسپولیس طی سال‌های اخیر در ورزشگاه آزادی بیندازیم. اینکه بالاخره آزادی می‌تواند مکان امنی برای ایجاد شرایط صعود پرسپولیس به مرحله بعدی بسازد یا نه. در نگاه اول، همه چیز مثبت به نظر می‌رسد؛ هواداران پرسپولیس می‌آیند تا سکو‌ها را پر از تماشاگر کنند، سرخپوشان آماده و مهیای بازی هستند و تجربه ثابت کرده تیم‌های عربی حوزه خلیج فارس از بازی در ورزشگاه پر از تماشاگر آزادی می‌ترسند، اما اینها، یک‌سری ادعای شفاهی است؛ باید ببینیم آمار چه می‌گوید. 
از سال ۲۰۰۹ تا امروز پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ۲۱ بازی در ورزشگاه آزادی انجام داده است. آن‌ها در این ۲۱ بازی که میزبان بودند، شرایط خاصی را تجربه کردند و از سوی دیگر برد‌های شیرین و البته شکست‌های تلخی را در کارنامه دیدند. قبل از هر چیز نتایج این ۲۱ بازی را بخوانید. 
پرسپولیس ۳ – الغرافه قطر یک 
پرسپولیس یک – الشباب امارات صفر 
پرسپولیس صفر – بنیادکار ازبکستان یک 
پرسپولیس یک – الوحده امارات یک 
پرسپولیس یک – بنیادکار ازبکستان ۳ 
پرسپولیس ۳ – الاتحاد عربستان ۲ 
پرسپولیس ۶ – الشباب امارات یک 
پرسپولیس یک – الغرافه قطر یک 
پرسپولیس صفر – الهلال عربستان یک 
پرسپولیس ۳ – الدحیل (لخویا) قطر صفر 
پرسپولیس یک – النصر عربستان صفر 
پرسپولیس ۲ – بنیادکار ازبکستان یک 
پرسپولیس یک – الهلال عربستان صفر 
پرسپولیس صفر – الریان قطر صفر 
پرسپولیس ۴ – الوحده امارات ۲ 
پرسپولیس صفر – الدحیل (لخویا) قطر صفر 
پرسپولیس ۲ – الاهلی امارات ۲ 
پرسپولیس ۳ – نسف قرشی ازبکستان صفر 
پرسپولیس ۲ – الوصل امارات صفر 
پرسپولیس یک – السد قطر صفر 
پرسپولیس ۲ – الجزیره امارات یک 
با توجه به این نتایج، پرسپولیسی‌ها از ۲۱ بازی از سال ۲۰۰۹ تا امروز فقط در ورزشگاه آزادی و به عنوان میزبان رقابت‌های بین‌المللی، صاحب ۱۳ برد، ۵ تساوی و تنها ۳ شکست شده‌اند. آن‌ها ۳۷ گل زده در کارنامه دارند و البته ۱۷ گل خورده. شرایط‌شان بد نیست؛ بهترین پیروزی مربوط به برتری ۶ بر یک مقابل الشباب امارات با سرمربیگری مصطفی دنیزلی بود و بدترین شکست‌شان باخت ۳ بر یک به بنیادکار در زمان مربیگری علی دایی.
نکته دیگر اینکه پرسپولیس به غیر از این ۲۱ بازی، در دو دیدار دیگر نیز میزبان بوده، اما در ورزشگاه آزادی بازی نکرده است. در واقع، آن‌ها در دو بازی رفت مرحله گروهی و همچنین برگشت نیمه‌نهایی فصل قبل مقابل الهلال عربستان چاره‌ای جز بازی در ورزشگاه بی‌طرف در کشور عمان نداشتند؛ دیدار‌هایی که به تساوی کشیده شد؛ نتیجه بازی مرحله گروهی یک- یک و بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی ۲-۲ بود. 
با توجه به این آمار، می‌توان نسبت به صعود پرسپولیس و کسب پیروزی برابر الدحیل در ورزشگاه آزادی نیز امیدوار بود به خصوص که هواداران پرسپولیس، بلیت‌های گران شده این بازی را خریداری کرده‌اند و از سوی دیگر، از زمان سرمربیگری برانکو در پرسپولیس تا امروز، آن‌ها ۱۰ بازی در «ورزشگاه آزادی» برگزار کردند که ۷ برد و ۳ تساوی به همراه ۱۷ گل زده و تنها ۶ گل خورده حاصل آن بوده است. پرسپولیس اگر امروز گل نخورد، می‌تواند کار بزرگی را انجام دهد؛ حداقل اینکه زبان آمار در مورد این بازی، شیرین است!   منبع: خبرورزشی

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۱۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد

به گزارش "ورزش سه"، در این هفته از رقابتهای لیگ برتر پرسپولیس میزبان سپاهان در ورزشگاه آزادی است. اگرچه ابتدا گفته می‌شد این بازی توسط سهامدار پرسپولیس رایگان می‌شود اما با مخالفت سازمان لیگ از ظهر امروز بلیت فروشی این مسابقه حساس با قیمت معمول شروع شد.

به دلیل استقبال فوق‌العاده هواداران پرسپولیس از این بازی، بلیت‌فروشی طبقه دوم غربی برای اولین در این فصل باز شد. سمت غربی استادیوم در این فصل به دلیل بازسازی کاملا بسته بود اما حالا در این دیدار حساس برای طبقه دوم این قسمت از ورزشگاه بلیت فروشی می‌شود.

تا کنون بیش از ۳۹ هزار بلیت به فروش رفته است و پیشبینی می‌شود تا روز بازی بلیت‌های بیشتری نیز رزرو شود.

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • پرسپولیس، پرتماشاگرترین با بلیت 300 هزار تومانی
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • حال و هوای ورزشگاه آزادی کمتر از ۲ ساعت مانده به شروع بازی پرسپولیس و سپاهان / فیلم
  • حال و هوای خاص ورزشگاه آزادی پیش از بازی سرنوشت‌ساز پرسپولیس و سپاهان + ویدئو
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد