Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@01:43:40 GMT

جرم گوشتان را با این راهکارهای ساده پاک کنید

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۱۲۹۷

جرم گوشتان را با این راهکارهای ساده پاک کنید

 جرم گوش‌های شما، یکی از راه‌های سد کردن راه این مجرا، در برابر هجوم آلودگی هاست.
 همین دلیل کافی است، تا متخصصان شست و شوی مکرر مجرای گوش و خالی کردنش از جرم‌ها را توصیه نکنند و حتی شما را از تمیز کردن گوشهایتان با گوش‌پاک‌کن منع کنند. اما عجیب نیست که با وجود تاکید محققان به ساختن با جرم‌های چسبناک گوش، میل شما به چرخاندن گوش‌پاک‌کن در این مجرا، هر روز بیشتر می‌شود و برای خلاص شدن از این مزاحم زرد رنگ، به شست و شوی سالانه گوش‌هایتان تن می‌دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اگر یکی از همین روزها، با پزشکتان برای محو کردن جرم گوش‌ها قرار ملافات دارید، بهتر است ادامه این مطلب را بخوانید. ما چند راه بی‌ضرر، ساده و خانگی را برای کاهش جرم‌های مزاحم به شما پیشنهاد می‌کنیم.

از پارچه مرطوب کمک بگیرید
هرگز دوش حمام را به سمت گوش‌هایتان نچرخانید. شما می‌توانید برای تمیز کردن این ناحیه، از یک پارچه تمیز نم‌دار کمک بگیرید. با این روش، شما تنها امکان تمیز کردن قسمت بیرونی گوشتان را خواهید داشت و به کانال آسیب‌پذیر گوش‌هایتان صدمه‌ای وارد نخواهید کرد.


سراغ قطره گلیسیرین بروید
قطره ارگل یا گلیسیرین فنیکه، یکی از محصولات تایید شده برای کاهش جرم گوش است. اگر شنوایی گوشتان بخاطر انباشته شدن میزان جرم در گوشتان کم شده، می‌توانید در دوره کوتاهی از این محصولات استفاده کنید.


در گوشتان روغن بچه بریزید
روغن بچه، درست مانند روغن زیتون یا روغن بادام، یکی از محصولاتی است که بدون آسیب زدن به گوشتان، می‌تواند جرم‌های مزاحم را به بیرون هدایت کند. شما می‌توانید بین ۲ تا ۵ قطره از آن را به آرامی در گوش کیپ شده‌تان بچکانید تا جرم‌ها نرم و از گوشتان خارج شوند.


سرکه درمانی کنید
یک دستمال تمیز را به سرکه آغشته کرده و محدوده در دسترس گوشتان را با آن تمیز کنید. سرکه گوش شما را ضدعفونی و تمیز خواهد کرد و در صورتی که میزان جرم گوشتان بخاطر عفونت افزایش پیدا کرده باشد، به درمان شما کمک خواهد کرد.


منبع: سلامت نیوز

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جرم گوش مراقبت از گوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۱۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از راهکارهای استخراج شده در میزهای هم‌اندیشی ایرانیان با تجربه زیست بین‌الملل

بنیاد ملی نخبگان از راهکارهای استخراج شده در میزهای هم‌اندیشی ایرانیان با تجربه زیست بین‌الملل حمایت ویژه کرده و افراد در جایگاه مجری، مشاور یا ناظر در هسته‌های حل مسئله ادامه مسیر می‌دهند.

به گزارش ایسنا، میز هم‌اندیشی و تبادل دانش و فناوری با موضوع امنیت غذایی (کشاورزی) جهت به‌کارگیری ظرفیت ایرانیان با تجربه زیست بین‌الملل به همت بنیاد ملی نخبگان تشکیل می‌شود.

احصای نظام مسائل کشور حول چالش‌های امنیت غذایی (کشاورزی) و بررسی گلوگاه‌های آن، تبدیل مسئله کلان به مسائل خرد و ارائه راه حل‌های متناسب با شرایط کشور برای ایفای نقش در لایه‌های حکمرانی، ساختاری و لایه‌های علمی و فناوری از اهداف تشکیل این میز است که جهت بهره‌مندی گسترده از ظرفیت ایرانیان با تجربه زیست بین‌الملل در بستر فضای مجازی شکل خواهد گرفت.

در ادامه، تعمیق موضوع، جمع‌بندی و تشخیص اولویت‌ها و ارائه راه حل‌های متناسب با شرایط کشور در قالب هیئت‌های اندیشه‌ورز و با حضور اعضای میز هم‌اندیشی دنبال می‌شود.

همچنین بنیاد ملی نخبگان در راستای تشکیل هسته‌های حل مساله و اجرایی‌سازی، از راهکارهای استخراج شده حمایت ویژه کرده و افراد در جایگاه مجری، مشاور یا ناظر در هسته‌ها ادامه مسیر می‌دهند.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، فراخوان عمومی برای تشکیل میزهای تخصصی حول موضوعات آب، ناترازی انرژی، بانک، اصلاحات ارزی، قیمت‌گذاری کالا با هدف تحقق پیشرانی نخبگان در پیشرفت کشور از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان به آدرس bmn.ir و دفتر امور بین‌الملل به آدرس international.bmn.ir به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • روش‌های تمیز کردن فرش روشن
  • نابودی سریع ۹۹ درصد میکروب‌ها با فناوری جدید فرابنفش
  • راهکارهای خانگی برای درمان معده‌دردهای خفیف
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار
  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • راهکارهای جایگزین تنبیه بدنی در کودکان
  • حمایت از راهکارهای استخراج شده در میزهای هم‌اندیشی ایرانیان با تجربه زیست بین‌الملل