Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-03-29@13:28:04 GMT

حضور هواداران پرسپولیس مقابل ورزشگاه آزادی

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۱۳۱۷

حضور هواداران پرسپولیس مقابل ورزشگاه آزادی

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ درب های پارکینگ مجموعه بسته است و صف های طویلی در ورودی های ورزشگاه شکل گرفته و تعداد زیاد دیگری از هواداران منتظر باز شدن درب پارکینگ ها هستند.
همچنین تماشاگران و هواداران سرخپوشان با پرچم های قرمز و لباس های هواداری خود در چمن های مقابل درب اصلی نشسته و منتظر باز شدن درب های ورزشگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازار دست فروش ها همچون مسابقات گذشته مقابل ورزشگاه آزادی داغ است و آنها پرچم ها و بوق هایی به رنگ قرمز را به فروش می رسانند.
سرخپوشان از ساعت 18 و 30 دقیقه امروز - دوشنبه - در حالی باید در دیدار برگشت مقابل تیم الدحیل صف آرایی کنند که در دیدار رفت با یک گل مغلوب حریف شدند.
«روشن ایرماتوف» داور مسابقه تیم های پرسپولیس و الدحیل قطر در ورزشگاه آزادی است و «عبدوخمیدوف راسولوف» و «جاهانگیر سعیدوف» کمک های اول و دوم او به همراه «حسن الدین شادوموف» به عنوان داور چهارم که هر سه از ازبکستان هستند، برای این دیدار انتخاب شدند.
«چونگ چول» از کره جنوبی ناظر داوری است و «کمال توکابوف» ازبک نیز نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC ) و مسئول برگزاری مسابقه است.
براساس اعلام باشگاه پرسپولیس، قیمت بلیت این دیدار برای قسمت جایگاه ۳۵ هزار تومان، روبروی جایگاه ۳۰ هزار تومان و برای پشت دروازه ها و طبقه دوم ۱۵ هزار تومان است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هواداران پرسپولیس ورزشگاه آزادی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۱۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه‌نویی از بازیکن محبوب دل نمی‌کند

سامان قدوس پس از سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی در پنج بازی پیاپی حضور نداشت و در تمرینات برنتفورد انگلیس مانده بود، اما پس از تورنمنت کافا به اردوی ایران اضافه شد و تا شب گذشته که ملی پوشان مقابل ترکمنستان قرار گرفتند، در تمام بازی‌ها حضور داشته است.

ستاره ایرانی برنتفورد که نخستین بازی خود زیر نظر قلعه‌نویی را در دیدار تدارکاتی مقابل بلغارستان انجام داد، تا دیدار شب گذشته مقابل ترکمنستان در ۱۶ بازی پیاپی برای تیم ملی حضور پیدا کرده و در این بین فقط یکبار برابر اردن به‌عنوان بازیکن تعویضی به کار گرفته شده و همواره نمایش تاثیرگذاری داشته است.

سامان قدوس که در دومین مسابقه تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل ازبکستان به مهدی طارمی پاس گل داده بود، در دیدار شب گذشته برابر ترکمنستان هم بار‌ها خلق موقعیت کرد و پاس‌های در عمق و ارسال‌های خوبی داشت که دیگر بازیکنان ایران نتوانستند از فرصت‌های ایجاد شده توسط او استفاده کنند.

منبع: ورزش سه 

دیگر خبرها

  • جان استونز و کایل واکر دیدار با آرسنال را از دست دادند
  • پیام نیازمند به بازی مقابل تراکتور می‌رسد؟
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با حضور هواداران
  • قلعه‌نویی از بازیکن محبوب دل نمی‌کند
  • ورود بانوان تراکتوری به ورزشگاه از دیدار با ذوب آهن
  • نخستین تمرین سپاهان در نقش جهان با حضور هواداران برگزار می‌شود
  • سوپرایز سپاهان برای هواداران در شروع فصل جدید
  • سپاهان در آستانه تقابل با تراکتور؛ تمرین پرشور در نقش‌جهان با حضور هواداران
  • پیگیری تمرین پرسپولیس در غیاب اوسمار
  • انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶| برتری یک نیمه ای ایران مقابل ترکمنستان با گلزنی قائدی