Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@21:22:46 GMT

طوفان عروسی زوج فلیپینی را بهم ریخت +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۱۴۵۸

طوفان عروسی زوج فلیپینی را بهم ریخت +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طوفان‌های گرمسیری و دریایی از جمله حوادث طبیعی مرسوم در کشورهای شرق و جنوب‌شرق آسیا می‌باشد. این بار طوفان دریایی که در زبان محلی مردم شرق آسیا تایفون نامیده می‌شود جریان عروسی یک زوج فیلیپینی را بهم ریخت.

رندی منوئیس 29 ساله و جنیفر منوئیس 28 ساله در آغاز زندگی مشترکشان با حادثه ناگواری برخورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که عروس و داماد به همراه میهمانان مشغول جشن و پایکوبی بودند در یک لحظه اوضاع دگرگون و مراسم از حالت عادی خود خارج می‌شود. با فرو رفتن سالن مراسم در تاریکی، صدای فریاد میهمانان به صدا درمی‌آید و صداهایی وحشتناک از اطرف شنیده می‌شود.

طوفان دریایی شدید سبب تخریب ساختمان سالن عروسی و شکسته شدن شیشه‌ها شد. رندی منوئیس پس از این حادثه گفت: همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد و در یک لحظه همه هیجان زده شدند و صدای فریاد میهمان‌ها و شکسته شدن شیشه فضا را پر کرده بود. من و همسرم نیز خیلی ترسیده بودیم. من خدا را شکر می‌کنم که کسی از میهمانان صدمه ندید ولی از بابت بهم ریختن مراسم از همه عذر می‌خواهم.

حداقل 25 نفر در این طوفان سهمگین زخمی و تعداد بسیار زیادی نیز دچار آسیب‌های مالی و جسمی شدند. هواشناسی فیلیپین اعلام کرد بیشترین سرعتی که این طوفان تاکنون داشت 270 کیلومتر بر ساعت بوده و پیش‌بینی می‌شود سرعت این طوفان به 320 کیلومتر بر ساعت برسد.

در ادامه فیلمی از وقوع طوفان در مراسم عروسی را مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید: سیل ژاپن پس از ۵ روز همچنان قربانی می‌گیرد+ فیلم و عکس

انتهای پیام/

عروس و دامادی که زندگی‌شان را با طوفان شروع کردند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث حوادث بین الملل حوادث طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۱۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از رژه یگان‌های زیرسطحی، سطحی و پروازی ارتش در خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همزمان با مراسم رژه یگان‌های پیاده و محمول ارتش جمهوری اسلامی ایران در جای جای میهن اسلامی مان، به مناسبت فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه، یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با برگزاری رژه دریایی در آبهای خلیج همیشه فارس و در تنگه هرمز اقتدار ارتش جمهوری اسلامی را به رخ کشیدند.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، همچنین در مراسم رژه امروز بندرعباس، واحدهایی از یگان‌های موشگی ذوالفقار، سامانه‌های موشکی و راداری ولایت، جنگال، یگان‌های تیپ مسلم، زیردریایی های مرطوب السابعات، سامانه‌های پهپاد بر و نیز واحدهایی از تیپ امام حسین (ع) ارتش در ساحل خلیج فارس، مقابل جایگاه و کلام الله مجید رژه رفتند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896281

دیگر خبرها

  • (تصویر) استایل خاص علی دایی و همسرش کنار فردوسی‌پور
  • (تصویر) استایل خاص علی دایی و همسرش در کنار عادل فردوسی‌پور
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک سریال جنجالی + ویدئو
  • (ویدئو) اتفاقی عجیب در مراسم رژه روز ارتش در مشهد
  • رژه ناوهای ارتش در خلیج فارس+ تصاویر
  • تصاویری از رژه یگان‌های زیرسطحی، سطحی و پروازی ارتش در خلیج فارس
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • طوفان‌الاقصی و وعده صادق، قدرت نظامی اسرائیل را فرو ریخت
  • (تصاویر) تشریفات خاص برگزاری جشن عروسی صائبین مندایی
  • عکس/ مراسم عروسی در چادرهای آوارگان در دیرالبلح