Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@19:56:13 GMT

اجرای طرح میز خدمت در استان کردستان

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۱۶۷۸

اجرای طرح میز خدمت در استان کردستان

مهدی بنده مرادی مسئول سازمان بسیج کردستان درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت:بعد از جنگ ایران وعراق حضور بسیجیان بسیار پر رنگ بود و اولین طرح خود را با واکسیناسیون فلج اطفال شروع کردند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹ هزارو ۹۰۰ نفر کارمند بسیجی در سطح استان وجود دارد، افزود:مبنای کار بسیجیان کارمند کردستان براساس رضایتمندی و کارآمدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنده مردادی بیان کرد:درحال حاضر ۱۴۳ پایگاه مقاومت و ۱۲ حوزه مقاومت بسیج فعال داریم و کارمندان بسیجی پرچمدار وخواستار تحقق حقوق شهروندی هستند.
مسئول سازمان بسیج کردستان گفت:اجرای طرح میز خدمت رسان به منظور خدمت به ارباب رجوع به ویژه در مناطق محروم و کم بضاعت است که امروز با همکاری استانداری و سپاه پاسداران در محله فرجه مستقر شدیم.

وی درادامه افزود:بیشتر فعالیت‌های ما در دو حوزه رزمایش اقتدار عاشورایی محمدرسول الله ومیز خدمت توسط بسیج کارمندان در زمینه کار‌های رزمی – فرهنگی انجام می‌گیرد  که امروز این طرح در محله فرجه و روستای حسین آباد از توابع شهر سنندج و سایر شهر‌های استان اجرا شد.

گفتنی است؛ این طرح امروز با حضور سازمان‌های بهزیستی، شهرداری، آموزش وپرورش، آب وفاضلاب و علوم پزشکی با هدف خدمت رسانی و حل مشکلات مردم در محله فرجه اجرا شد.

انتهای پیام/م

مبنای کار بسیجیان کارمند  براساس رضایتمندی و کارآمدی است

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه بسیجیان جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۱۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان از کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون توسط سپاه این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سرهنگ احسان جهان‌بخش، صبح امروز، در دورۀ منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی گفت: 80کیلومتر کانال آب‌بر در مزارع لرستان با اعتبار 20میلیارد تومان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون احداث شده‌است.

او با بیان اینکه تمام اقدامات سپاه و بسیج سازندگی در راستای تحقق تولید و ایجاد اشتغال است، اضافه کرد: 812صندوق قرض‌الحسنه در لرستان فعال است.

اجرای 8طرح آب‌رسانی در روستاهای پلدختر توسط سپاه لرستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان با اشاره به فعالیت 14تعاونی سپاه یادآور شد: سپاه این استان از افراد معرفی‌شده برای عضویت در صندوق‌های قرض‌الحسنه حمایت می‌کند.

جهان‌بخش با تأکید به عقب‌ماندگی‌های مداوم لرستان با وجود آب فراوان و خاک حاصلخیز متذکّر شد: اجرای طرح جهاد آب‌‎رسانی در جهت انتقال آب شرب به مناطق محروم این استان است.

او با بیان هدف‌گذاری برای احداث گلخانۀ 3200متری در لرستان، بیان کرد: 80هکتار باغ زیتون توسط سپاه این کاشت شده‌است و توسعۀ این باغ را در دستور کار داریم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان با تأکید به فعالیت شبانه‌روزی برای رونق اشتغال در این استان، اعلام کرد: خدمت‌رسانی سپاه در 160 شهر در حال انجام است.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم