Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست پلیس امنیت تهران بزرگ گفت :از مدنتذها قبل جلسات هماهنگی با برگزار کنند گان هیات های عزاداری و آتش نشانی برگزار شده و زیر ساخت های لازم برای اجرای پرشور مراسم تاسوعا و عاشورا فراهم است .

سرهنگ علی نوروزی در گفت گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان  با اشاره به این نکته که نیروی انتظامی قبل از فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی جلسات متعددی با مسئولان و مدیران هیئت‌ها وتکایا تهران داشته و با آموزش همیاران عاشورایی از این خادمان نیز در عرصه ایجاد نظم و امنیت نیز کمک گرفته است افزود:از آغاز مراسم عزاداری امام حسین (ع) پلیس نه تنها هیئت‌ها و تکایای بزرگ حتی هئیت‌های کوچکی که در عمق کوچه‌های شهر تهران قرار دارند را تحت نظارت کامل گرفته و پوشش انتظامی و امنیتی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت:در خصوص تدابیر پلیس تهران بزرگ در روز‌های عاشورا وتاسوعا از آنجایی که بیشتر مراسمات در کف خیابان انجام می‌شود و تجمع دسته‌های عزاداری به جای تکایا و هیئت‌ها در خیابان است تمامی اقدامات امنیتی، ترافیکی و انتظامی برنامه ریزی شده و نیروی انتظامی با تمامی رده‌های خدماتی همچوم آتش نشانی، اورژانس و ... هماهنگی‌های لازم را انجام داده است.

نوروزی ادامه داد :امیدواریم با همکاری مردم عزیز شهر تهران امسال مراسم عزاداری سرور شهیدان همانند سال‌های گذشته هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس تهران بزرگ پلیس امنیت عمومی عاشورا تاسوعا عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران

همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام که در عملیات کربلای۵ و عاشورا به فیض شهادت نائل شدند؛ با حضور عاشقان و منتظران امام زمان (عج) در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، مسئولین و مردم انقلابی استان قم و زائران و منتظران برگزار و روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶:۳۰ از انتهای بلوار پیامبر اعظم(ص)، میدان آل یاسین آغاز خواهد شد.

پیکرهای مطهر این دو شهید گرانقدر دفاع مقدس تا صحن جامع امام مهدی (عج) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنها، در خاک مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229157

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • اتخاد تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران‌
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان