Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-29@08:34:55 GMT

چه کسی خیمه عزداری اصفهان را به اتش کشید

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۲۰۱۹

چه کسی خیمه عزداری اصفهان را به اتش کشید

عامل آتش‌سوزی خیمه عزاداری امام حسین(ع) در خیابان هشت بهشت شرقی اصفهان هنوز شناسایی نشده اما پلیس همچنان در حال پیگیری و تعقیب عامل این آتش‌سوزی است.

سعید سلیمیان با اشاره به آتش‌سوزی اخیر یکی از خیمه‌های ماه محرم در اصفهان تصریح کرد: آتش زدن خیمه‌های حسینی در سال‌های گذشته وجود داشته و عمدتاً به دلیل اختلافات بین هیأت‌هاست؛ عامل آتش‌سوزی خیمه عزاداری امام حسین(ع) در خیابان هشت بهشت شرقی اصفهان هنوز شناسایی نشده اما پلیس همچنان در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/ اصفهان امروز 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۲۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب‌الله به شهرک صهیونیستی/آتش در «کریات شمونه» شعله کشید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رسانه‌های صهیونیستی می‌گویند که ۵ گروه آتش‌نشان در تلاش برای خاموش کردن حریق گسترده‌ای هستند که پس از حمله راکتی از لبنان در شهرک کریات شمونه شعله‌ور شده است.

گزارش‌ منابع صهیونیستی حاکی از آن است که یک کارخانه در کریات شمونه هدف قرار گرفته است و جستجو برای یافتن افراد مفقودشده همچنان ادامه دارد.

پیشتر حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در واکنش به جنایت دشمن صهیونیستی در شهرک الهباریه و کشتار در این شهرک، ساعت ۰۸:۰۰ امروز (به وقت محلی) شهرک کریات شمونه و مقر فرماندهی تیپ ۷۶۹ را با ده‌ها موشک هدف قرار داده است. گفته می‌شود این حمله با ۳۰ موشک و راکت انجام شده است.

کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل نیز گزارش کرده که دست‌کم ۳۰ راکت از خاک لبنان به این شهرک «کریات شمونه» در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

خبرگزاری رویترز امروز به نقل از منابع امنیتی لبنانی نوشت که در پی بمباران مرکز اورژانس شهرک الهباریه در جنوب لبنان، هفت نفر شهید شدند.

کد خبر 6063350

دیگر خبرها

  • پیگیری مطالبات حوزه صنعت و کشاورزی در بخش‌های خبری
  • بقاع متبرکه هرمزگان میزبان ۶۰۰ هزار زائر در ۵ روز نخست فروردین
  • برگزاری مراسم شب های قدر در ۱۴ بقعه متبرکه خراسان شمالی
  • آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد
  • قیمت شیر الاغ هم سر به فلک کشید
  • اتفاق عجیب در لیگ آزادگان؛ داور نیش صدرنشین لیگ یک را کشید!
  • حمله حزب‌الله به شهرک صهیونیستی/آتش در «کریات شمونه» شعله کشید
  • بررسی فیلم «مصلحت» و نقد «حسینیه معلی» در شماره فروردین مجله خیمه
  • پیگیری مراحل اجرایی طرح مسکن ملی در میز تخصصی مسکن + فیلم
  • اجرای همزمان طرح ضیافت الهی در ۱۴ امامزاده و بقعه متبرکه آذربایجان غربی