Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ «فاطمه ذوالقدر»، نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس، در خصوص «سرنوشت لایحه منع خشونت علیه زنان» گفت: در جلسه اخیر با دکتر لاریجانی خواستار این بودیم که در روند رسیدگی به این لایحه دخالت و وساطت کنند. همینطور در خصوص این لایحه نامه‌نگاری با خانم ابتکار داشتیم. تنها راهی که در صورت نتیجه نگرفتن برای ما می‌ماند پیشنهاد آقای لاریجانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کردند، مواردی که در این لایحه ضروری است به صورت طرح مطرح کنیم.

او درباره ایرادهای این لایحه گفت: درباره این لایحه حساسیت‌هایی بوجود آمده و نگرانی‌هایی وجود دارد. برخی تاکید دارند، لایحه مخالف تحکیم خانواده نباشد و از لحاظ شرعی هم مشکلی وجود نداشته باشد. همیشه روی مسائل حوزه زنان حساسیت خاصی وجود دارد و زمان‌بر شدن آن به منظور بررسی بیشتر است. سعی شده این لایحه، جنسیتی نبوده و شامل همه افراد جامعه شود.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: قرار است کمیسیون فرهنگی و کمیته زن و خانواده اگر این لایحه به نتیجه نرسید جلسه‌ای بگذارد تا لایحه به طرح تبدیل شود، اما باز هم صبر می‌کنیم. برای به نتیجه رسیدن این لایحه زحمت‌های زیادی کشیده شده است. خانم مولاوردی و خانم ابتکار حمایت‌های زیادی از این لایحه کرده‌اند. ما نمی‌خواهیم این زحمات نادیده گرفته شود بنابراین اولویت با لایحه است.

نماینده مردم تهران در پایان افزود: اگر این لایحه به صورت طرح در بیاید، موافقت خواهیم کرد، زیرا عمر مجلس کم و وقت هم کم است و می‌خواهیم کار مفیدی انجام شود. رسیدگی به تبدیل شدن این لایحه به طرح و مسایل دیگر در جلسات آتی کمیته زنان و خانواده در اولویت است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فاطمه ذوالقدر لایحه منع خشونت علیه زنان خشونت علیه زنان کمیسیون فرهنگی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۲۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شولتز به حملات علیه سیاستمداران آلمانی

اولاف شولتز صدراعظم آلمان به حملات اخیر در داخل خاک این کشور به سیاستمداران از جمله هم حزبی‌های خود واکنش نشان داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شولتز در پیامی حمله به سیاستمداران این کشور از جمله متحد وی در حزب سوسیال دموکرات را بزدلانه توصیف کرد.

او به دنبال حمله امروز چهارشنبه به فرانزیسکا گیفی نماینده حزب سوسیال دموکرات آلمان در حساب ایکس خود نوشت: خشونت در یک گفتمان دموکراتیک جایی ندارد.

شولتز در این پیام همچنین تاکید کرد: افراد نجیب و معقول مشخصا در مقابل این مساله می‌ایستند و آنها در اکثریت هستند.

تشدید خشونت‌ها علیه سیاستمداران، چالشی برای آلمان

گیفی سناتور برلین و شهردار سابق پایتخت آلمان امروز مورد حمله یک مرد در یک کتابخانه محلی قرار گرفت درحالیکه این آخرین مورد از چنین حمله‌هایی به سیاستمداران در آلمان است.

حمله خشونت بار به چندین سیاستمدار بلند پایه در آلمان در عرض چند روز جامعه سیاسی در این کشور را در شوک فروبرده است و آمارها از افزایش چشمگیر حملات به سیاستمداران در سال‌های اخیر خبر می‌دهند.

حملات خشوت بار به چندین سیاستمدار و به ویژه به ماتیاس ایکه، نامزد انتخابات اروپا از حزب سوسیال دموکرات در درسدن (باعث وحشت در سراسر این کشور شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش شولتز به حملات علیه سیاستمداران آلمانی
  • عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: دولت در زمینه کتاب‌خوانی خدمات خوبی به روستاها ارائه کرده است
  • اهداف کوتاه مدت و بلندمدت افشاگری ها علیه قالیباف /کدام طیف او را زیر ضرب برده است؟
  • ۹ سال انتظار برای تشکیل نهاد حامی کودکان کافی نیست؟/ پلیس اطفال و نوجوانان پشت چراغ سبز مجلس
  • عضو جبهه پایداری: با کودک همسری مخالفم / مستنداتی علیه فرزین دارم!
  • کشاورزی در خطر اپیدمی! مجلس به دنبال حل مشکل واردات نهاده‌های کشاورزی
  • تبدیل وضعیت شغلی فرهنگیان با جدیت دنبال می‌شود
  • این دهه‌شصتی خبرساز طراح لایحه حجاب است؛ سمت‌های او چه بوده است؟
  • آیا لایحه «ارتقای امنیت زنان» فمنیستی است؟
  • فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی