Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: یکی از راهکار های مهم و عملی ما برای کاهش تصادفات در جاده ها، آگاه سازی مدیران فنی از نقش حساس و ویژه آنها در جلوگیری از حوادث است.  

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان،  مهدی خضری با اعلام اینکه  ۹۰ درصد از حمل ونقل بار وکالا در بستر جاده ها انجام می شود، در همایش بازآموزی مدیران فنی شرکتهای حمل و نقل کالا و مسافر اظهار کرد: مدیران فنی باید نقش خود را در بحث ایمنی تردد در جاده ها چه در بخش مسافر و چه در بخش کالا جدی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه افزایش تردد در جاده ها نقش مدیران فنی در تامین امنیت وسایل حمل ونقل عمومی کالا و مسافر را به طرز قابل توجهی افزایش می دهد، گفت: با دستور دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور برنامه بازآموزی مدیران فنی در دو بخش کالا و مسافر برگزار شد و در این دوره تمام دروسی که برای احراز مدرک مدیریت فنی مورد نیاز است، بازآموزی شد.  
خضری اعلام کرد: ۲۰۰ شرکت در حوزه حمل ونقل مسافر و ۴۰۰ شرکت در بخش حمل ونقل کالا در استان اصفهان به فعالیت مشغول هستند.  
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از درنظر گرفتن "سهم تقصیر" در تصادفات برای مدیران فنی خبر داد و افزود: بر اساس قوانین جدید اگر مدیر فنی با آگاهی داشتن از نقص خودرو اجازه حرکت خودرو در بستر جاده را صادر کند و سپس حادثه ای رخ دهد، مدیر فنی نیز در این حادثه مقصر شناخته شده و برابر قانون با وی رفتار خواهد شد.  
خضری خاطرنشان کرد: مدیران فنی باید تمام مسائل مربوط به سلامت و ایمنی وسایل حمل ونقل عمومی در حوزه مسافر و کالا را بررسی کنند زیرا مردم به اعتماد مدیران فنی، از ناوگان حمل ونقل عمومی استفاده می کنند.  
وی حفظ اعتماد عمومی به ناوگان حمل ونقل مسافر و بار را ضروری دانست و گفت: بیش از ۹۸ درصد از ترددهای حمل ونقل عمومی در استان اصفهان ایمن گزارش شده است و تلاش ما در راستای کاهش این مساله همواره ادامه خواهد داشت.

دوره بازآموزی مدیران فنی شرکت های مسافربری و شرکت های حمل ونقل بار در استان اصفهان با حضور  ۶۰۰ مدیر از مدیران فنی این استان، برگزارشد. 

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای راهداری اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۲۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری

تین نیوز

 رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز از واگذاری کلیه امور خدمات مرتبط به سرویس مدارس (مدیریت، بازرسی و نظارت) به شهرداری شیراز خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، پیمان باباخانی امروز، ۱۲ اردیبهشت با اعلام این خبر گفت: حسب ابلاغیه از سوی معاونت توسعه و امور شهری، روستایی وزارت کشور و پیرو پیگیری های به عمل آمده در راستای ساماندهی امور سرویس مدارس این کلان شهر، از امسال کلیه امور مرتبط به سرویس مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی به سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز واگذار شد.

 رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز با تقدیر از تعامل و همکاری آموزش وپرورش در سنوات گذشته، برنامه ریزی های انجام شده در خصوص محاسبه نرخ شهریه سرویس مدارس سال تحصیلی ۱۴۰۳ _ ۱۴۰۴ را تشریح کرد.

باباخانی گفت: برنامه ریزی ها و برآوردهای لازم در این خصوص انجام شده و نرخ پیشنهادی برای تصویب نهایی به شورای اسلامی شهر شیراز ارسال شد.

وی با ابراز امیدواری از ساماندهی هرچه بهتر امور مرتبط به سرویس مدارس افزود: شهرداری شیراز در دومین سال متوالی، نرخ پیشنهادی سرویس مدارس را حدود ۶ ماه زودتر از بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید تنظیم و برای تصویب نهایی به شورای اسلامی شهر ارسال می کند.

باباخانی گفت: در راستای تحقق درآمد واقعی و متناسب برای رانندگان سرویس مدارس، محاسبات و برآوردهای دقیق انجام شده و امیدواریم با برنامه ریزی های لازم گام مؤثری جهت ممانعت از تضییع حقوق رانندگان شریف و زحمتکش و همچنین اولیاء دانش آموزان برداشته باشیم.

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز همچنین از آموزش های تخصصی رانندگان سرویس مدارس با همکاری سازمان فنی و حرفه ای خبر داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری
  • بازدید عمومی مردم، مدیران و کارشناسان همراه با خانواده از رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان
  • ابطال بخشنامه مدیران میانی گمرک با رای دیوان عدالت اداری
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • اعلام جرم پلیس علیه کوتاهی مدیران درباره تصادفات
  • نقش حمل‌ونقل عمومی در کاهش ترافیک کلان‌شهر مشهد
  • نقش حمل‌ونقل عمومی در کاهش ترافیک کلان‌شهرها
  • جابه‌جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل در خراسان شمالی
  • هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود