Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه در اداره یک نانوایی کد ملی افراد و مجوز اداره کل صنعت معدن و تجارت مهم است، گفت: جابجایی و خرید و فروش مجوز به هر نحوی تخلف محسوب و با متخلف به واسطه تشکیل پرونده در محاکم قضایی برخورد می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی، استاندار گلستان در جلسه کارگروه آرد و نان و گندم استان گفت: با تمامی کسانی که پس از مصوبات جلسه 5 بهمن ماه 1396 کارگروه آرد و نان و گندم استان بدون مجوز اتحادیه خبازان و اداره کل صنعت معدن و تجارت استان اقدام به تاسیس نانوایی کرده اند باید برخورد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: برای ایجاد نانوایی در شهرهای جدید نیز باید درخواست مجوزها در کارگروه آرد و نان و گندم ارائه شود و این کارگروه در مورد صدور مجوز تصمیم گیری شود.

 

هاشمی یادآور شد: همچنین باید مجوزهایی که از قبل صادر شده در سطح 14 شهرستان مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

 

استاندار گلستان تاکید کرد: ما تلاش داریم شغل واقعی ایجاد نماییم و هرگز به دنبال ایجاد شغل کاذب نبوده ایم و هر کسی که مجوز نانوایی دارد باید از آن استفاده کند و اگر چنانچه از مجوز مذکور بیش از 3 ماه استفاده نشود، باطل خواهد شد.

 

هاشمی خاطرنشان کرد: تمامی حمل و نقل ها در استان باید با بارنامه صورت گیرد و در غیر این صورت تخلف محسوب می شود.

 

لازم به ذکر است، در حال حاضر 2282 نانوایی در استان مشغول به فعالیت هستند که 1873 مورد دولتی و 409 مورد آزادپز هستند.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم محرم دفاع مقدس روزنامه های ورزشی فوتبال ایران عزاداری محرم عزاداری شیرخوارگان حسینی شیرخوارگان محرم حسینی مجوز نانوایی خرید و فروش برخورد با متخلفان استاندار گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۲۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۹ قطعه کبک وحشی از دست شکارچیان متخلف در سقز

ایوب شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر افزود: با بررسی و تحقیقات محرمانه و رصد کامل محل اختفا، دو متخلف که اقدام به نگهداری و خرید و فروش پرندگان وحشی در مرکز نگهداری خود کرده بود شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: با اخذ حکم از مراجع قضائی و هماهنگی و همکاری لازم با پاسگاه و همکاری یگان حفاظت محیط زیست شهرستان در تفتیش و بازرسی از محل مذکور تعداد ۹ قطعه کبک وحشی و ۹ قفس چوبی از متهمین کشف و ضبط شد.

شریفی بیان کرد: عرضه، نگهداری و خرید و فروش پرندگان وحشی بدون اخذ مجوز از محیط زیست بر اساس قانون شکار و صید جرم است و با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

کبک‌ها ارزش اکولوژیکی بالایی در چرخه حیات دارند، در فصل پاییز و زمستان که حشره سن به زیر بوته گیاهانی مانند گون و درمنه روی می‌آورند کبک‌ها از این حشره تغذیه کرده و با کنترل بیولوژیکی آنکه آفت محصولات گندم و جو است کمک شایانی به حفظ کیفیت محصولات کشاورزی می‌کنند.

کد خبر 6094834

دیگر خبرها

  • ۴۵ روز تا ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد
  • حداکثر شش ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • حداکثر ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • اعطای ۸۰ مجوز گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری
  • اعمال ممنوعیت جابجایی دام و برخورد با متخلفین در کاشمر
  • (ویدیو) نانی که در ترکیه می خرید، به این شکل در نانوایی تهیه می شود
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از دست شکارچیان متخلف در سقز
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد
  • کارگروه آمایش و مدیریت طرح تحول آموزش عالی استان برگزار شد