Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس جمهور گفت: قانون منع به کارگیری بازنشستگان هنوز از طرف رئیس جمهور به ما ابلاغ نشده است‏.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جمشید انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به ابلاغ قانون منع به کارگیری مدیران بازنشسته از طرف رئیس مجلس به رئیس جمهور اظهار کرد: در اصلاحیه یکسری محدودیت‌هایی را اعمال کردند که این محدودیت‌ها نیز اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در گذشته اعلام شده بود که جانبازان با 25 درصد جانبازی می‌توانند سرکار برگردند که دراصلاحیه 50 درصد شده است و یا اینکه گفته شده بود آزادگان بازنشسته می‌توانند که در اصلاحیه آمده آزادگان با سه سال سابقه اجازه بازگشت دارند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی با بیان اینکه با بیان اینکه محدودیت‌هایی این چنینی در اصلاحیه این قانون آمده است، خاطرنشان کرد: اگر کسانی باشند که شرایط شان با این محدودیت‌ها نمی‌خورد، دستگاه‌ها باید این افراد را به افراد غیربازشسته تغییر دهند.

وی بیان کرد: تعداد مدیران بازنشسته و همچنین استانداران همان تعدادی است که بنده در گذشته اعلام کرده‌ام.

ور در مورد ابلاغ قانون منع بازنشستگان از طرف رئیس جمهور گفت: این قانون هنوز از طریق رئیس جمهور به سازمان اداری و استخدامی ابلاغ نشده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۲۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیش حقوقی جدید بازنشستگان صادر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ساعتی قبل، فیش‌های حقوقی اردیبهشت بازنشستگان کارگری صادر شد؛ این فیش‌ها در سامانه مربوطه قابل رویت است. 

ایلنا در گزارشی نوشت: در این فیش ها، حقوق بازنشستگان به میزان ابلاغی افزایش یافته است؛ حداقل بگیران مشمول افزایش ۳۵.۳ درصدی و مستمری بگیران سایر سطوح مشمول افزایش ۲۲ درصدی به اضافه رقم ثابت شده اند. 

گفتنی است هنوز احکام حقوقی جدید بازنشستگان کارگری صادر نشده است؛ مابه التفاوت فروردین نیز ظاهراً قرار است همراه حقوق خردادماه به حساب مستمری بگیران تامین اجتماعی واریز شود.

٢٢٣٢٢٣

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903243

دیگر خبرها

  • بازگشت برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ترجیحی
  • برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ترجیحی برگشت
  • فیش حقوقی جدید بازنشستگان صادر شد
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • ملک مصرفی افراد مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نمی‌شود
  • ملک مصرفی افراد مشمول مالیات بر عائدی سرمایه نمی‌شود
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به‌کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست