Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدمات ویژه دارالشفاء حسینیه اعظم از اول محرم به مدت ۱۵ شب در سه شیفت صبح، عصر و شب به صورت رایگان خدمات می‌دهد. ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ استانها زنجان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، خدمات ویژه درمانگاه شبانه روزی مصباح شامل ویزیت پزشکان عمومی و متخصص، دندانپزشکی و خدمات پارا کیلینیکی با همکاری کامل دانشگاه علوم پزشکی به صورت رایگان ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت مدیره درمانگاه شبانه روزی مصباح گفت: دارالشفاء سیدالشهداء حسینیه اعظم زنجان از سال 1371 با یک پزشک و یک کارتن کوچک جعبه دارویی در پایگاه حسینیه شروع به فعالیت کرد از سال 90 به صورت 15 شب در یکی از ساختمانهای اطراف حسینیه که خالی بودن یا به صورت اجاره‌ی توسط حسینیه تجهیز می‌شد و برای مراجعه کنند و زائرین حسینیه خدمات می‌داد.

به گفته عطاءاله صدیقیان، از سال 90 بناء ساختمان فعلی دارالشفاء گذاشته شد و تکمیل شد حدود دو سال هم در این مکان فعالیت به صورت موقت داشته از سال به صورت شبانه روزی در طول سال ارائه خدمات می‌دهد.

خدمات ویژه دارالشفاء حسینیه اعظم از اول محرم به مدت 15شب در سه شیفت صبح، عصر و شب به صورت رایگان خدمات می‌دهد.

خدمات ویژه درمانگاه شبانه روزی مصباح شامل ویزیت پزشکان عمومی و متخصص، دندانپزشکی و خدمات پاراکیلینیکی با همکاری کامل دانشگاه علوم پزشکی به صورت رایگان ارائه می‌شود.

تعداد کارکنان به حجم مراجعه کنندگان بستگی دارد ولی در ایام محرّم هرشب 10دندانپزشک برای کشیدن دندان و سایر موارد ارائه خدمات می‌دهند.

در بعضی از شبها حتی 20 تا 25 پزشک در درمانگاه ارائه خدمات می‌کنند.

درمانگاه مصباح حسینیه اعظم درطول سال نیز به صورت شبانه روزی با تخفیفات ویژه شاید نصف تعرفه مراکز دیگر ویزیت و سایر، خدمات انجام می‌شود.

در دارالشفاء حسینیه اعظم مراجعه کنندگانی که از کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، سالمندان و یا توانایی مالی ندارند در طول سال هیچ هزینه‌ای از آنها اخذ دریافت نمی‌شود.

رسانه‌ها هستند که باید خدمات خیرین را حمایت کنند و دارالشفاء نیز یک مرکز خیریه محسوب می‌شود به هرحال مردم باید اطلاع داشته باشند که چه خدماتی در دارالشفاء ارائه می شود.

قسمت اعظم درآمدها و هزینه‌های دارالشفاء حدود 70 تا 80 درصد خود را از یکسری در آمدهایی مانند دندانپزشکی خود را می‌چرخاند اما اگر حمایتهای حسینیه اعظم نباشد قطعاً این چنین نخواهد بود.

انتهای پیام/م

R41375/P1486/S6,59/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۲۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ راهنمای گردشگری در اماکن تاریخی البرز به مسافران‌نوروزی خدمات ارائه می دهند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، رحیم خاکی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با انجمن راهنمایان گردشگری استان البرز تعداد ۳۰ راهنما برای ایام نوروز به ارائه خدمات و راهنمایی در مورد آثار و جاذبه‌های تاریخی استان البرز می‌پردازند.
به گفته او این راهنمایان در بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی از جمله کاروانسرای ینگی امام، محوطه ازبکی و کاخ سلیمانیه مستقر شده اند و به ارائه اطلاعات و توضیحات در مورد معماری و تاریخ بنا‌های استان و همچنین محوطه تاریخی فرهنگی ازبکی می‌پردازند. 
خاکی با اشاره به اینکه با وجود ماه مبارک رمضان گردشگران از بنا‌های تاریخی استان استقبال خوبی داشته اند، گفت: ارائه توضیحات کارشناسی در مورد بنا‌ها مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته است و این کار با هدف ارائه بهینه خدمات به گردشگران صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • ۶۰۰۰ مصدوم حوادث ترافیکی در کردستان خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • ارائه خدمات مختلف درمانی و آموزشی در تعطیلات نوروزی در تبریز
  • انجام ۹۰۰ ویزیت رایگان در اردوی جهادی گروه حکمت
  • اسرائیل به صورت هدفمند ۳۳ بیمارستان در غزه را از ارائه خدمات خارج کرده است
  • ارائه خدمات رایگان به آسیب دیدگان در مراکز بهزیستی
  • وظیفه مدیران،ارائه خدمات بهینه به جامعه
  • دومین دستگاه سونوگرافی پرتابل در بیمارستان دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • ۳۰ راهنمای گردشگری در اماکن تاریخی البرز به مسافران‌نوروزی خدمات ارائه می دهند
  • ارائه خدمات امدادی هلال احمر به مسافران نوروزی تا ۱۷ فروردین ادامه دارد
  • ارائه ۵ هزار خدمت رایگان در مرکز پرتو درمانی شهید رمضانزاده