Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@03:23:54 GMT

وقتی حسین(ع) را نشناسی، شعار آزادی سرگرمت می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۲۴۹۹

وقتی حسین(ع) را نشناسی، شعار آزادی سرگرمت می‌کند

شوربختی و بیچارگی طیف مدعی آزادی آنجاست که باور دارند، هر کس حسین (ع) را و تدین و مذهب را برگزیند از روی آزادی خویشتنش نبوده و از سر حماقت این رویکرد حسینی را پذیرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، سخنگوی شورای شهر مطلبی را در فضای رسمی مجازی خود مطرح کرده بود که اگر جریان متدین و مذهبی امام حسین(ع) را نمی‌داشتند با چه چیز می‌خواستند مردم را تحمیق کنند و به تعریفی به حماقت بکشانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شوربختی و بیچارگی طیف مدعی آزادی آنجاست که باور دارند، هر کس حسین(ع) را و تدین و مذهب را برگزیند از روی آزادی خویشتنش نبوده و از سر حماقت این رویکرد حسینی را پذیرفته است.

اما ایشان نمی‌دانند که اصول اندیشه ما این است آنکه در جریان آزادی‌خواهی حسین(ع) را برنگزیند در حقیقت شعار آزادی او را سرگرم نموده و ره به‌جایی نبرده است. حسین(ع) سراسر اندیشه و عقلانیت سرخ است و اگر جز این بود باید در جهان کسی را می‌یافتی که با الگوی یزید به مقام آزادگی دست‌یافته باشد!

درحالی‌که «ماندلا» بارها گفته است اگر حسین(ع) نبود من تسلیم شده بودم و «گاندی» و «چگورا» نیز حسین(ع) را مقتدا داشته‌اند! به‌راستی اگر علی(ع) سراسر اندیشه نبود چرا باید نامه او به مالک در سازمان ملل می‌درخشید و خبری از دشمنان او از معاویه و نهروانیان تا عمروعاص در میان اندیشمندان جهان نبود! اینان نمی‌خواهند بپذیرند اگر آزادی انسان به انتخاب حسین(ع) نیانجامد راه به هیچ جا نبرده است و سرگرمی و اسارت در عادات دنیایی را به همراه آورده است.

آنکه در آزادی به حسین(ع) نرسید در میان شقی‌ترین انسان‌ها از صهیونیسم تا لیبرالیسم و همسوئی با وهابیت دست‌به‌دست خواهد شد و همواره از او سواری خواهند گرفت درحالی‌که مدام شعار آزادی را نشخوار می‌کند! چه گواهی روشن‌تر از آنکه امروز آزادی‌خواهانی این‌چنین در مدار دیکتاتوری و استعمار مدرن چنان پیش می‌روند که با داعشیان در یک صف ایستاده‌اند! آیا عاشورا جز این بود که شمر و عمر سعد قاری قرآن در کنار حرامزاده‌های شامی و رباخواران و زنا پیشه گان در مقابل حسین(ع) ایستادند؟

تاریخ را عاشورا به هماورد خواسته و معیار شعار انسانیت تنها در ارادت و عشق به امام حسین(ع) و ایستادگی در مقابل ظلم و طاغوت زمان است.

جواد زروندی، فعال فرهنگی و سیاسی

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۲۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) وقتی طوفان شدید به یک قطار رسید

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اندیشه معلمان چراغ راه آیندگان است
  • جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم
  • کنعانی: «فلسطین را آزاد کنید» یک شعار و مطالبه جهانی است
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • هیات های اندیشه ورز در استان ها تشکیل شود
  • وقتی نقاب دموکراسی غرب فرو افتاد + فیلم
  • کاریکاتور/ خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان معترض؛ وقتی آزادی بیان می‌میرد
  • وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم
  • (ویدئو) وقتی طوفان شدید به یک قطار رسید
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام