Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن صنایع لبنی بیان اینکه متأسفانه عرضه و تقاضای شیرخام امروز مختل شده است، گفت:برخی دامداران با استفاده از مابه التفاوت نرخ ارز ترجیح می‌دهند شیرهای خود را به واحدهای شیرخشک بفروشند. ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ اقتصادی صنعت و تجارت کشاورزی نظرات

رضا باکری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به افزایش قیمت شیرخام که امروز به کارخانجات با قیمت 1750 تا 2200 تومان عرضه می‌شود، اظهار داشت: تا اسفند ماه سال گذشته قیمت شیر خام 1400 تومان بود اما متأسفانه بروز خشکسالی، گرانی نهاده‌های دامی، مواد پلاستیکی و جذابیت قیمت گوشت عاملی شده تا قیمت شیرخام به مرور امروز به 2200 تومان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متأسفانه عرضه و تقاضای شیرخام امروز مختل شده است، افزود: برخی دامداران با استفاده از مابه التفاوت نرخ ارز ترجیح می‌دهند شیرهای خود را به واحدهای شیرخشک بفروشند. این موضوعات عاملی شده تا عرضه شیرخام به کارخانجات لبنی کاهش پیدا کند.

رئیس انجمن صنایع لبنی با اعلام اینکه کارخانجات لبنی روزانه نیازمند 18 هزار تن شیر خام هستند، تصریح کرد: این رقم 4 تا 5 هزار تن کاهش پیدا کرده که امیدواریم دولت با حمایت ویژه از کارخانجات لبنی مانع بروز مشکل در عرضه محصولات لبنی به بازار شود.

وی در خصوص دلایل افزایش قیمت بستنی نیز گفت: علاوه بر افزایش قیمت شیر خام، بخشی از نیاز چوب بستنی کشور از آمریکای لاتین و چین وارد می‌شود که همین موضوع باعث شده تا قیمت بستنی افزایش پیدا کند. البته یکی از واحدهای تولیدی اخیراً برای داخلی سازی چوب بستنی اقداماتی را انجام داده که امیدواریم در آینده نیاز به واردات این کالا نداشته و آن را از داخل کشور تأمین کنیم.

باکری تصریح کرد: البته در شرایط فعلی تولید چوب بستنی در داخل کشور نسبت به واردات آن هزینه بیشتری را می‌طلبد.

انتهای پیام/

R1012125/P1010113/S7,78,83/CT1 واژه های کاربردی مرتبط قیمت لبنیات انجمن صنایع لبنی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت لبنیات انجمن صنایع لبنی قیمت لبنیات انجمن صنایع لبنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۲۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا و سکه امروز 13 اردیبهشت 1403

به گزارش صدای ایران، امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 قیمت طلا به شرح زیر است:

آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا، امروز به ۲,۳۱۹ (دو هزار و سیصد و نوزده) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۵۵ درصدی داشته است.


آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۳,۴۵۲,۲۰۰ (سه میلیون و چهارصد و پنجاه و دو هزار و دویست ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۲۳ درصدی داشته است.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با افزایش ۰.۲۳ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۴,۹۵۴,۰۰۰ (چهارده میلیون و نهصد و پنجاه و چهار هزار) تومان معامله شد.


قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی به ۴۱,۷۰۰,۰۰۰ (چهل و یک میلیون و هفتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴۷ درصدی داشته است.

قیمت نیم سکه امرو

نیم سکه، امروز به ۲۴,۲۰۰,۰۰۰ (بیست و چهار میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۸۲ درصدی داشته است.

قیمت ربع سکه امروز

همچنین ربع سکه با افزایش ۱.۲۹ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۵,۴۰۰,۰۰۰ (پانزده میلیون و چهارصد هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ سکه گرمی

همچنین هر سکه گرمی با افزایش ۱.۳۶ درصدی نسبت به روز قبل ، ۷,۳۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و سیصد هزار) تومان معامله شد.

دیگر خبرها

  • تورم و گرانی مسکن زنگ خطر بحران را به صدا درآورد؛ 3 تصویر از افزایش قیمت مسکن
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالا‌های وارداتی می‌شود؟
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • ۵۰ هزارتن شیرخشک در کارخانجات دپو شده است
  • نظارت دامپزشکی کرمان بر کارخانجات شیر و مراکز عرضه شیر خام
  • قیمت طلا و سکه امروز 13 اردیبهشت 1403
  • بستنی ایرانی در کدام کشورها پرطرفدار است؟
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
  • افزایش پیش‌بینی قیمت نفت به دنبال احتمال کاهش عرضه