Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون مشترک درآمدهای پایدار شهرداری‌ها در مجلس گفت: اگر در خصوص وضعیت شهردار تهران در قانون منع به کار گیری بازنشستگان ابهامی وجود دارد، دولت باید به مجلس استفساریه دهد تا وضعیت بررسی شود.

پروانه مافی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص اینکه رییس کل دیوان محاسبات کشور به ابهاماتی در رابطه با افرادی که انتخابی هستند نظیر شهردار تهران در قانون منع به کار گیری بازنشستگان اشاره کرده است گفت: اگر قانون در خصوص افراد خاص وضعیت را به صراحت مشخص نکرده باشد، باید استفساریه تهیه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی دولت استفساریه تهیه می کند و به مجلس ارائه می کند و مجلس نیز از آن قانون تفسیر ارائه می دهد.

وی در ادامه بیان کرد: استفساریه در جایی که قانون ابهام دارد یا اشاره مشخص نداشته باشد تهیه شده و مجلس قانون را تفسیر مجددا می کند.

نماینده مردم تهران در مجلس بیان کرد: در خصوص شهردار تهران نیز اینگونه است. اگر ابهامی وجود دارد دولت باید استفساریه تهیه کند و به مجلس ارایه دهد و مجلس پس از بحث و بررسی نتیجه را اعلام خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، رئیس کل دیوان محاسبات کشور امروز در تشریح قانون منع به کارگیری بازنشستگان به صراحت موجود در این قانون نیز اشاره کرد و افزود: ابهاماتی از جمله، افرادی که انتخابی هستند مثل شهرداران که اعضای شورای شهر آنها را انتخاب می کنند وجود دارد ولی در سایر موارد این قانون واضح و جامع می‌باشد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: افشانی بازنشستگان شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بمناسبت سالروز شهادت استاد مطهری هفته  بزرگداشت مقام معلم و عقیدتی سیاسی در  سپاه با حضور مردم و مسئولین مزار شهدای شهرستان پلدشت عطر افشانی شد .

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین ،خانواده های معظم شهداء و ایثارگران برگزار شد حاضران با نثار فاتحه بر ادامه راه شهدای والامقام تاکید کردند.

 

 

دیگر خبرها

  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • ابهام در قرارداد زاکانی با چینی‌ها | واردات هزاران خودروی برقی با شرکت ساختمانی | تردید بزرگ که آیا اصلا قراردادی منعقد شده یا نه!
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • ابهام در قراردادهای زاکانی با چینی‌ها/ عضو شورای شهر: هنوز تردید داریم که آیا این قراردادها منعقد شده است یا خیر؟
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم