Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-18@00:59:22 GMT

زمینگیری شرور سابقه دار در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۲۸۰۰

زمینگیری شرور سابقه دار در شهرکرد

شرورسابقه داری که با قمه به مردم و ماموران حمله ور شده بود، توسط پلیس شهرکرد زمینگیر شد.

سرهنگ "سید روح الله موسوی" فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد گفت: ماموران در پی کسب خبری مبنی بر قصد یک شرور برای ایجاد درگیری با مردم و برهم زدن نظم عمومی در شهرکرد، این فرد را با هماهنگی مقام قضائی به کلانتری احضار کردند و پس از توجیه وی متعهد شد از هرگونه اقدام مجرمانه و شرارت آمیز خودداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شلیک هوایی برای زمینگیری مرد شرور 

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد با اشاره به اینکه این فرد شرور برخلاف تعهد انجام شده، حین برگزاری مراسم عزاداری و ازدحام جمعیت با در دست داشتن یک قبضه قمه به طرف مردم و ماموران حاضر در محل حمله ور شد، افزود: پلیس برای جلوگیری از هرگونه حادثه ناگوار ابتدا با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک هوایی کرد.

دستگیری شرور سابقه دار 

این مقام انتظامی در ادامه افزود: ماموران با توجه به اینکه فرد شرور به هشدارهای پی در پی آنها توجهی نکرد به ناچار وی را از ناحیه پای چپ مورد اصابت گلوله قرار دادند و پس از دستگیری تحت الحفظ به بیمارستان منتقل کردند.

47 فقره سابقه مجرمانه 

وی تصریح کرد: ماموران با بررسی انجام شده دریافتند متهم دارای 47 فقره سابقه شرارت است که از آن جمله می توان به مشارکت داشتن وی در آتش سوزی زندان شهرکرد در سال 1394 و مرگ 11 زندانی اشاره کرد.

سرهنگ موسوی در پایان با اشاره به اظهار رضایت مردم از اقدام مقتدرانه و به موقع پلیس، تاکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی با مخلان نظم و آرامش مردم قاطعانه برخورد می کند.#پلیس 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۲۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سلب تحرک از قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور، ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان بابل با اشرافیت اطلاعاتی و بررسی‌های تخصصی از دپو تعداد قابل توجهی سیگار خارجی قاچاق در منزلی در یکی از روستا‌های این شهرستان اطمینان حاصل کردند.

ا وا اشاره به هماهنگی قضائی افزود: ماموران به آدرس روستا اعزام، که در بازرسی‌های به عمل آمده بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ داداش تبار در پایان گفت: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در حوزه خرید، نگهداری و فروش کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ??? به پلیس اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • شلیک ۲ شرور به مرد زاهدانی در خیابان
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • دستگیری سارقان سابقه‌د‌ار خودرور و موتورسیکلت در شهرری
  • کشف یکهزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان