Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@20:42:22 GMT

رئیس فدراسیون اسکواش: با همین فرمان جلو می رویم

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۲۸۴۰

رئیس فدراسیون اسکواش: با همین فرمان جلو می رویم

رییس فدراسیون اسکواش می گوید که از اکنون باید برای المپیک 2024 آماده شویم.

به‌ گزارش ‌ایسنا، مسعود سلیمانی بعد از انتخاب مجددش به عنوان رییس فدراسیون اسکواش در جمع خبرنگاران، گفت‌: با همان فرمان قبل پیش می رویم. 30 تعهد در قالب برنامه و به صورت خلاصه به مجمع ارائه کرده‌ام و در چهار سال آینده طبق آن پیش خواهیم رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آن برنامه‌هایی که عنوان کرده‌ام رویکرد تیم‌های ملی مشخص شده و قرار است تمرکز بر روی نسل جدید باشد.

او ادامه‌ داد: باید تمرکزمان روی المپیک 2024 آینده باشد و نباید در سال 2024 که اسکواش وارد  المپیک می‌شود، برای کسب تجربه به آن اعزام شویم و باید بتوانیم مقام خوبی را کسب کنیم. من از اکنون باید به فکر آن زمان باشیم. در حال‌ حاضر در بخش تیمی آسیا مدعی هستیم و همچنین در بخش بانوان نیز به رده ششم جدول صعود کرده‌ایم، در حالی که قبلا تیم بانوان ما همیشه در قعر جدول بود. استعداد های خوبی در رده‌های سنی رشد کرده‌اند و به تیم‌ ‌ملی تزریق شده‌اند و بعد از این نیز باید تیم‌های ملی نوجوانان، نونهالان، بزرگسالان و امید و ... را داشته باشیم و مربیان ملی برای آنها انتخاب کنیم تا فعال شوند. در این شرایط استان‌ها نیز فعال خواهند شد و در کنار آنها مربیان استانی نیز رشد می‌کنند. هنگامی که عنوان مربی برای یک استان مطرح شود، سبب می‌شود که آن استان دیده شود و در این رشته بیشتر فعال شوند.

او در ادامه‌ در خصوص خانه اسکواش نیز، گفت‌: اگر وزیر ورزش و جوانان و داورزنی و کریمی به همین شکل ما را حمایت کنند به زودی خانه اسکواش در مجموعه انقلاب در اختیار فدراسیون قرار می‌گیرد و محل دائمی کمپ های تیم های ملی می‌شوند و بودجه دولتی نیز از ما جدا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام مسعود سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۲۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد

ناصر میرواحدی دو ماه است که در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان بستری است.

به گزارش ایسنا، سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب های ویژه قرار دارد.

میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

خبرگزاری ایسنا برای این پیشکسوت ۷۴ ساله کشتی ایران و اصفهان آرزوی سلامتی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دومین دوره مسابقات اسکواش گرگان جونیور برگزار می‌شود
  • تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد اردو زد
  • تیم ملی اسکواش در مشهد برای آسیا آماده می شود
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد