Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@17:08:53 GMT

خرس لهستانی عضله پای امیر علی اکبری را پاره کرد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۲۹۲۴

خرس لهستانی عضله پای امیر علی اکبری را پاره کرد+عکس

به گزارش وانانیوز، 

امیر علی‌اکبری قهرمان سابق تیم ملی کشتی فرنگی که این روزها با سازمان ACB روسیه به توافق رسیده است، شنبه هفته گذشته در دومین مبارزه خود به مصاف "دانیل اومیلا نژوک" معروف به خرس لهستانی رفت و این دیدار در پایان با پیروری علی اکبری به پایان رسید اما در این دیدار سخت و نفس گیر، "دانیل اومیلانژوک" ضربات سختی را به زانوی علی اکبری وارد کرد که گویا علی اکبری متاسفانه از ناحیه عضله ساق پا با مصدومیت جدی روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا با توجه به اینکه قرار بود مبارزه بعدی علی اکبری 19 آبان ماه و در شهر مسکو با "واخائف" برگزار شود به دلیل مصدومیت جدی پای علی اکبری این دیدار به تعویق افتاده است. زمان این دیدار هنوز اعلام نشده است.

واخائف کمربند قهرمانی جهان در این سازمان را در اختیار دارد و علی اکبری در تلاش است که به این کمربند قهرمانی برسد. 

علی اکبری پیش از این در رشته MMA و در سازمان رایزین ژاپن مبارزه می‌کرد که حتی نایب قهرمانی این مسابقات را نیز کسب کرده بود. در حال حاضر علی‌اکبری برای سازمان ACB مبارزه می‌کند که پیش از این در نخستین مبارزه خود در چارچوب سازمان ACB روسیه موفق به شکست حریف استونیایی خود شده بود. 

انتهای پیام/س

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۲۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پوتین» با هوش مصنوعی بازیگر شد

استودیوی لهستانی «AIO» اعلام کرد که این فیلم با عنوان «پوتین» به زندگی رئیس جمهور روسیه نگاهی دارد و از تاریخ ۲۶ سپتامبر در ۳۵ کشور اکران خواهد شد.

«پوتین» اولین فیلم انگلیسی زبان کارگردان لهستانی، «پاتریک وگا» است.

این کارگردان با اشاره به این که فناوری هوش مصنوعی خود را برای ساخت نسخه سینمایی پوتین ایجاد کرده، عنوان کرد: «دعوت از پوتین به استودیو برای ۲۰ هزار برداشت یک گزینه ممکن نبود و فیلم‌های آرشیوی موجود به صورت آنلاین امکان ایجاد یک مدل وضوح بالا را که برای استفاده سینمایی مناسب است را نمی‌داد. در نتیجه، پس از نزدیک به دو سال توسعه، ما فناوری پیشگام مبتنی بر هوش مصنوعی را ایجاد کرده‌ایم که به ما امکان می‌دهد بدون تکیه بر یک مدل واقعی انسانی، شخصیت سینمایی را بسازیم».

این فیلم همچنین شامل تصاویری است که فیلم‌سازان اوکراینی در طول جنگ روسیه گرفته‌اند.

کارگردان این فیلم افزود: «پوتین فقط یک فیلم نیست. این پاسخی است به تلاش جهانی برای درک انگیزه‌ها و اقدامات یکی از جنجالی‌ترین چهره‌ها در سیاست معاصر. ماموریت من این است که یک راهنما برای پوتین به بینندگان با هدف کاهش ترس و عدم اطمینان حاکم بر دنیای امروز، ارائه دهم».

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • کتاب کامبوزیا خط مقاومت در ایران را نشان می‌دهد
  • شیوه‌ای مناسب برای کاهش وزن
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع شانگهای
  • امیر آشتیانی عازم قزاقستان شد
  • وزیر دفاع عازم قزاقستان شد
  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • «پوتین» با هوش مصنوعی بازیگر شد
  • احتمال بالای شیوع آفت زنگ زرد در مزارع گندم و جو