Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بحث ازدواج و خواستگاری از جمله مباحث لاینفک زندگانی ماست که بسیاری خود را بیش از حد درگیر آن می‌کنند و آنقدر بقولی به این مسئله گیر می‌دهند که گویی هیچ مسئله و رخداد دیگری در این جهان وجود ندارد و نمی‌توان آن‌ها را خوشحال و خوشبخت نماید.

گاهی این افراد بویژه مادران دلسوز به سراغ کار‌هایی می‌روند که به دور از عقل است، آن‌ها خداوند را فراموش کرده و به سراغ طالع بینی و فال و دعانویسی می‌روند، به سراغ جفت بودن ستاره‌ها می‌روند و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بدون آنکه کسی باشد و به آن‌ها تلنگری در این رابطه بزند و این موضوع را یادآور شود که؛ الله، پروردگار جهانیان حواسش به همه چیز است و هر آنچه او بخواهد رقم می‌خورد.

در همین راستا امروز باشگاه خبرنگاران جوان صرفا از باب آشنایی و بررسی موضوع جفت بودن ستاره‌ها در ازدواج و همچنین وضعیت این موضوع در احکام بپردازد، پس پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید.

طالع بینی ازدواج با حروف ابجد کبیر

امروزه فال و پیشگویی‌های متعددی در همه کشور‌ها رواج پیدا کرده که بسیاری از افراد به نوعی بخاطر کشف اتفاقاتی که قرار است در آینده برایشان رقم بخورد به انجام انواع فال و طالع بینی روی می‌آورند که یکی از این طالع بینی‌های جالب، طالع بینی با حروف ابجد کبیر می‌باشد، حروف اَبجَد شیوه‌ای برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده اند.

این مطلب را از دست ندهید: طالع بینی ازدواج بر اساس ماه تولد / با زنان متولد این ماه ها ازدواج کنید!

گاهی از این شیوه در شماره گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود و در این مطلب نیز از این حروف برای پیشگویی ازدواج جوانان در آینده و میزان درصد به هم رسیدن زوجین استفاده شده است.

هر گاه بخواهید حساب کنید که آیا آقای (..) زاده (..) با خانوم (..) زاده (..) می‌توانند ازدواج کنند یا نه؟

آیا ستاره این دو نفر با هم جفت هست یا نه؟

و در آینده تا آخر با هم زندگی میکنند یا نه؟

این مطلب را از دست ندهید: از رموز حروف ابجد چه می‌دانید؟

ابتدا نام و نام مادر هر دو را به ابجد کبیر در آورده و بعد جدا جدا حساب کرده و با هم جمع کنید.. سپس عدد حاصل را بر ۵ تقسیم کنید و با توجه به باقی مانده نتیجه را مشاهده کنید.



اگر باقیانده اعداد ۱ یا ۳ یا ۵ شود:

این دو به هم می‌رسند و ستاره آن‌ها جفت می‌باشد وتا آخر با هم زندگی می‌کنند.

این مطلب را از دست ندهید: چطور می‌توانیم سحر را باطل کنیم؟/راهکار‌هایی برای ابطال سحر و طلسم

اگر باقیمانده اعداد ۲ یا ۴ شود:

این دو نفر به هم نمی‌رسند وستاره آن‌ها جفت نمی‌باشد و تا آخر با هم زندگی نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: ایرانی ها، عاشق طالع بینی و کف بینی اند!

اگر باقیمانده عدد ۰ شود:

نه جفت بودن نه سوا بودن رو میده و کسانیکه عددشون ۰ دربیاد به هم میرسن، اما همیشه در جنگ و بحث و جدل بسر می برند.

حروف ابجد کبیر

الف:۱ ــــــــــــ ک:۲۰ ــــــــــــــ ر:۲۰۰
ب:۲ ـــــــــــــــ ل:۳۰ ـــــــــــــ ش:۳۰۰
ج:۳ ـــــــــــــــ م:۴۰ ـــــــــــــــ ت:۴۰۰
د:۴ ـــــــــــــــ ن:۵۰ ـــــــــــــــ ث:۵۰۰
ه:۵ ــــــــــــــ س:۶۰ ـــــــــــــ خ:۶۰۰
و:۶ ـــــــــــــــ ع:۷۰ ــــــــــــــ ذ:۷۰۰
ز:۷ ـــــــــــــــ ف:۸۰ ـــــــــــــ ض:۸۰۰
ح:۸ ــــــــــــــ ص:۹۰ ــــــــــــ ظ:۹۰۰
ط:۹ ــــــــــــــ ق:۱۰۰ ـــــــــــ غ:۱۰۰۰
ی:۱۰ ـــــــــــــ

برای مثال:

آقای [محمد]: [(م = ۴۰) + (ح = ۸) + (م = ۴۰) + (د = ۴)]= ۹۲
زاده [مریم]: [(م = ۴۰) + (ر = ۲۰۰) + (ی = ۱۰) + (م = ۴۰)]= ۲۹۰
با خانوم [فاطمه]: [(ف = ۸۰) + (ا = ۱) + (ط = ۹) + (م = ۴۰) + (ه = ۵)]= ۱۳۵
زاده [بتول]: [(ب = ۲) + (ت = ۴۰۰) + (و = ۶) + (ل = ۳۰)]= ۴۳۸

مجموع ۴ اسم بالا برابر است با:۹۵۵

باقیمانده تقسیم ۹۵۵ بر ۵ برابر میشود با ۵ که نشان میدهد؛ که باید دوباره بر ۵ تقسیم کرد که حاصل صفر میشود:

بیشتر بخوانید: متولدین کدام ماه‌ها با هم سازگار هستند؟

این حساب ابجد کبیر بود که برایتان نوشتیم، ولی در پایان می‌نویسیم هر کاری دست خداست و هر چه خدا بخواهد همان خواهد شد؛ و یقینا بدانید هر کاری برای خدا انجام گیرد ضرر و زیانی در آن نمی‌باشد.

جفت کردن ستاره‌ها در احکام

جفت کردن ستاره‌ها و کار‌هایی از این دست همانند همه فال‌های دیگر مثل فال قهوه، نخود، کامپیوتری و ...، از نظر عقل و شرع اعتباری ندارند. اما عقل به ما می‌گوید که انسان باید زندگی خود را بر اساس عقل و منطق و شریعت بنا کند و نباید دنبال این‏گونه مسائل برود. تصمیم گیری انسان تنها باید بر اساس اندیشه و دور اندیشی و مشورت با عاقلان مؤمن صورت گیرد و سرنوشت انسان نباید با فال و ستاره تعیین شود. فال گیری با فال‌های مذکور چگونه می‌تواند از آینده آدمی خبر دهد و یا روحیات او را بشناسد و بر اساس آن غیبت گویی نماید؟! شرع مقدس نیز این گونه مسائل را خرافه‌ای بیش نمی‌داند و هیچ یک از آن‌ها را تأیید نکرده است.

این مطلب را از دست ندهید: متولدین ماه های مختلف و جشن عروسی مورد علاقه شان!

فالگیری و کف بینی و طالع شماری و جفت کردن ستاره که نوعاً کار افراد شیاد است، هیچ مستند شرعی ندارد و از نظر اسلام صحیح نیست. آن‌ها معمولاً با بیان مسائل کلی که قابل انطباق با روحیات مختلف است، یا با بیان یک سری مطالب متشابه سعی در جلب نظر مشتریان و مریدان خویش را دارند. یا بر اثر حدسیات چیز‌هایی را بیان می‌کنند که به صورت اتفاقی برخی از آن‌ها به وقوع می‌پیوندد و انسان‌ها خیال می‌کنند که پیشگویی‌های آن‌ها قطعی بوده است. چنین کار‌هایی بیشتر برای سرگرمی است و ابزاری برای سوء استفاده مادی برخی افراد شیاد می‏باشد، بنابراین شایسته نیست که انسان متشخص و با ایمانی مثل شما گوش به این گونه حرف‏های بی اعتبار و سخیف فال گیران بدهید و یا این که به این کار‌ها متوسل شوید.

البته فال‏گیری با کار‌هایی که بیان شد با فال خوب زدن فرق دارد، اولی حرام است و شرعاً اشکال دارد و دومی اشکال ندارد. به همین جهت رسول خدا (ص) فال نیک را دوست می‏داشت، به خاطر آن مردم را از فال بد زدن که اثر واقعی ندارد و تنها اثر روانی دارد، باز می‌داشت و به پیروانش یاد می‌داد که همواره فال نیک بزنند و از خداوند که همه تأثیرات به دست او و به خواست او است، خیر و نیکی را بخواهند، و امید به خوبی داشته باشند. البته فال خوب یا بد، گر چه اثر طبیعی و تکوینی ندارد، ولی بدون تردید اثر روانی می‌تواند داشته باشند. فال نیک غالباً مایه امیدواری و حرکت است، ولی فال بد موجب یأس و نومیدی و سستی و ناتوانی است. شاید به خاطر همین اثر روانی در روایات اسلامی از فال نیک نهی نشده، اما از فال بد زدن به شدت مذمت شده است.

بیشتر بدانید: طالع بینی چینی در مورد شما چه می گوید؟

بسیاری از مردم هنوز شناخت درستی از مفهوم استخاره ندارند و زمانی به آن متوسل می‌شوند که اصلاً نیازی به استخاره نبوده و استخاره جایگاهی نداشته است. جایگاه و مورد استخاره، تنها بعد از تحقیق و بررسى و مشورت و در هنگام تحیّر و سرگردانی است که فقط چنین استخاره‏ای می‏تواند مفید و راهگشا باشد. البته برخی از مردم به غلط، استخاره را دستاویز و بهانه‌ای برای جواب منفی خود قرار می‌دهند تا طرف مقابل شان از علت واقعی پاسخ منفی آن‌ها مطلع نگردد.

ببینید: جواب جالب به خواستگار

به این نکته توجه کنید که برای جور شدن جریان خواستگاری دعا‌ها و اعمال مجرب متعددی در منابع دینی و کلمات بزرگان ذکر شده که در به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

خواندن و نوشتن آیات ۷۵ تا ۸۲ سوره یونس و همراه داشتن آن؛ صدقه دادن؛ خواندن زیارت عاشورا و دعاى توسل به این نیت؛ خواندن نماز امام زمان (عج) و نماز جعفر طیار؛ خواندن زیاد سوره‌های ناس و فلق؛ خواندن سه بار سوره توحید به هنگام ورود به منزل؛ خواندن فراوان آیه: «رَبَّنَا هَب لَنَا مِنْ أَزْوَجِنَا وَ ذُرِّیَّتِنَا قُرَّةَ أَعْینٍ وَ اجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَاماً» و آیه «رَبِّ لا تَذَرْنی‏ فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثین».

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ازدواج خواستگاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۲۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در شهرداری سنندج

شهردار سنندج با صدور احکام جداگانه‌ای چندین معاون، مدیران مناطق، نواحی منفصل شهری و روسای برخی سازمان‌های تابعه شهرداری را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سیدانور رشیدی، شهردار سنندج با صدور احکام جداگانه‌ای چندین معاون، مدیران مناطق، نواحی منفصل شهری و رؤسای برخی سازمان‌های تابعه شهرداری را منصوب کرد.

بر اساس این احکام، سامان ساعدی به عنوان سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی، علی اصغری به عنوان سرپرست سازمان خدمات شهری، حمید کریمی به عنوان شهردار منطقه یک و فواد کریمی به عنوان شهردار منطقه ۴ منصوب شدند.

عرفان فتحی نیز به عنوان شهردار منطقه ۳، فایق عبدالحکیمی به عنوان سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی و فضای شهری، مهدی زندیه به عنوان سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و داریوش ورمزیار به عنوان سرپرست شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن‌آباد منصوب شدند.

همچنین امید وزیر به عنوان سرپرست شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر، کومار بابایی‌نژاد به عنوان سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج و زاهد ساعدپناه نیز به عنوان سرپرست مدیریت پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری سنندج منصوب شدند.

کد خبر 745159

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج
  • طرح قوانین و احکام نامعتبر در حوزه کشاورزی اعلام وصول شد
  • اعلام وصول طرح قوانین نامعتبر در حوزه کشاورزی
  • احکام مالیاتی قانون بودجه سال ۱۴۰۳ ابلاغ شد
  • آغاز ناپایداری‌های جوی فردا در اصفهان
  • رفع تصرف بیش از ۵۶ هکتار از اراضی ملی استان اصفهان
  • سرپرستان نواب رییسی فدراسیون چوگان معرفی شدند
  • قالیباف: نمایندگان اجازه ارائه پیشنهاد به احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ را ندارند
  • پیش‌بینی ۴ میلیارد دلار برای واردات بنزین در ۱۴۰۳
  • دلیل طلاق این ستاره، هواداران را شوکه کرد