Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، سرهنگ شیرمحمدی گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان زنجان موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامی شهرستان زنجان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در تحقيقات صورت گرفته پليس مشخص شد كه سارق يا سارقان در ساعت خلوت شب اقدام به سرقت از خودروها می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرمحمدی گفت : با انجام کارهای اطلاعاتی و فنی پلیسی توسط ماموران کلانتری 15 شهرستان زنجان یک سارق دستگیر و درتحقيقات به 2فقره سرقت اعتراف كرد .

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه اموال مسروقه ازاين متهم كشف شد خاطر نشان كرد: با اعتراف متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.


انتهای پیام /ک


سارق زنجانی در دام قانون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۲۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف دو سارق به ۴۰ فقره سرقت از تالار و باغ ویلاهای اطراف کرج

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان لطیفی مطرح کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از تالارهای مناطق اطراف کرج، رسیدگی به پرونده در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی ساعات و شیوه‌های به کار گرفته شده در سرقت، اطلاعات گردآوری شده در اختیار واحدهای گشتی پلیس قرار گرفت و در نهایت یکی از سارقان حین سرقت توسط عوامل کلانتری ۱۲ چمران دستگیر شد.

به گفته سرهنگ لطیفی، متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی با مشاهده مستندات پلیس به ارتکاب ۴۰ فقره سرقت از تالارها و باغ ویلاهای اطراف شهر کرج با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد.

معاون هماهنگ کننده پلیس استان البرز از دستگیری همدست متهم خبر داد و بیان کرد: همه مالباختگان این پرونده شناسایی و به همراه سارقان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی از دستگیری یک مالخر اموال مسروقه نیز خبر داد و گفت: سارقان معمولاً اماکنی را برای سرقت انتخاب می‌کنند که فاقد تجهیزات ایمنی است، بنابراین شهروندان می‌توانند با تجهیز اماکن خود به دوربین مداربسته و دزدگیر سارقان را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارند.

کد خبر 6083711

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • کشف ۱۴ فقره سرقت در آبادان
  • اعتراف دو سارق به ۴۰ فقره سرقت از تالار و باغ ویلاهای اطراف کرج
  • بازداشت سارق سیم برق در خرمشهر
  • دختر فراری سارق خودروهای پایتخت بود | دستگیری هنگام دور دور کردن با پسر غریبه