Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-04@22:05:23 GMT

اکبر سنگی و بازی در حکایت‌های کمال

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۳۰۳۸

اکبر سنگی و بازی در حکایت‌های کمال

یک بازیگر تلویزیون از حضورش در سریال 150 قسمتی «حکایت‌های کمال» به کارگردانی قدرت‌الله صلح میرزایی خبر داد.

اکبر سنگی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، اظهار کرد: این روزها در حال بازی در سریال 150 قسمتی «حکایت‌های کمال» به کارگردانی قدرت‌الله صلح میرزایی و به تهیه‌کنندگی محسن شایانفر هستم که نقش آب حوضی را ایفا می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این سریال روایتی از دهه 40 است و ساختاری اپیزودیک دارد، افزود: در کنار محمود پاک‌نیت، شهره لرستانی، میرطاهر مظلومی، نگار عابدی، فلور نظری، علی مسلمی، محمدرضا شیرخانلو، کاظم هژیرآزاد، شهرام عبدلی، سیروس میمنت و شهین تسلیمی بازی دارم.

این بازیگر تلویزیون درباره اینکه همیشه نقش منفی بازی می‌کرد، اما در این سریال نقش طنزی دارد، اظهار کرد: کافی است از یک نقشی خوشم بیاید، بنابراین کوتاه و بلندی آن نقش برایم فرقی ندارد البته این نقش با نقش‌هایم متفاوت است اما برای این سریال یک تیپ‌سازی ارائه دادم که البته این تیپ‌سازی را چندین سال قبل در یک سریالی به نام «برکت» ارائه کرده بودم که خوب بود.

بازیگر سریال «معمای شاه» که دستی در تهیه‌کنندگی هم دارد گفت: به دنبال ساخت فیلم و به اجرا درآوردن نمایشنامه‌ای که به قلم خودم است هستم.

وی افزود: نمایشنامه «این تماشاخانه به فروش می‌رسد» را سال گذشته نوشتم و با اقبال چاپ روبرو شد و اکنون آن را به تالار سنگلج ارائه داده‌ام تا زمان اختصاص سالن سنگلج را برای این نمایشنامه اعلام کنند تا این تئاتر را به روی صحنه ببرم.

بازیگر سریال امام علی (ع) خاطرنشان کرد: چون نمایشنامه «این تماشاخانه به فروش می‌رسد» برداشتی از تخریب سالن جامه باربد است منتظر جواب برای کارگردانی این نمایشنامه هستم.

وی افزود: چندی پیش هم فیلمنامه‌ای در ژانر دفاع مقدس نوشتم که متأسفانه از سوی سرمایه‌گذاران خصوصی و دولتی حمایت نشد و مدت‌هاست بلاتکلیف مانده است.

سنگی اضافه کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر حمایت از این نوع مضامین دفاع مقدسی متاسفانه هنوز کسی برای حمایت از آن علاقه‌ای نشان نداده است.

انتهای پیام/4046/4072/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۳۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استایل جالب بازیگر زن سریال «گاندو» در ترکیه

منبع: برترین‌ها

tags # سلبریتی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • بازیگر سینما و پیشنهاد کتابی مرموز
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟
  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی
  • مست عشق : روایتی متفاوت از عشق با حضور ستارگان دو کشور (+عکس)
  • شنیدن ملودی‌های شریف روی نُت «رعنا»/ موسیقی خوب برای سریال خوب است
  • شنیدن ملودی های شریف روی نُت «رعنا»/ موسیقی خوب برای سریال خوب
  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد
  • (عکس) استایل جالب بازیگر زن سریال «گاندو» در ترکیه