Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان در این اردو که به همت انجمن کلیوی ابهر و هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء برگزار شد.

100 نفر از از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء به همراه تعدادی از اعضاء افتخاری و مربیان و هیات کوهنوردی ابهر حضور داشتند.

این اردو که در منطقه سد کینه ورس برگزار شد در دو بخش جدا گانه اجرا گردید که در بخش اول انجام مسابقات مختلف ورزشی از قبیل شطرنج ، پتانک ، دو و میدانی و طناب کشی و برنامه های متنوع فرهنگی بود و در بخش دوم تعداد 20 نفر ازعلاقه مندان به کوهنوردی با تجهیزات و با همراهی گروه امدادگری ابهر به قله 2700 متری ملاداغی صعود کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کوهنوردی شرکت کنندگان پس از طی مسافت 5 ساعته رشته کوه های مرتفع متصل به ملاداغی به این قله رسیدند .

یکی از اتفاقات قابل تامل همراهی و صعود مقتدرانه یکی از بانوان ام اسی بود که برای نخستین بار به قله مرتفع ملاداعی را فتح کرده بود.

در پایان این اردو پس از اهداء جوایز برندگان مسابقات ، 14 نفر از ورزشکاران برای شرکت در رقابت های سراسری پتانک ویژه بیماران خاص و پیوند اعضاء به تهران بدرقه شدند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردو برای پرورش دانش‌آموزان از ساعت‌ها سخنرانی مفیدتر است

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی طاهری، ظهر دوشنبه در آیین گرامیداشت هفته مقام معلم اظهار کرد: آموزش و پژوهش از عناصر مهم در آموزش و پرورش و همه حوزه‌های کاری است.

وی با اشاره به اینکه مهمترین ویژگی که معلم باید در بخش آموزش داشته باشد، دلسوزی است، خاطرنشان کرد: اگر معلمان دلسوز باشند اثربخشی روی دانش‌آموزان و آینده کشور بی‌نظیر خواهد بود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید وزن کارهای فرهنگی در کارهای آموزشی و پرورشی بالا رود، تصریح کرد: برای اثر بخشی روی دانش‌آموز باید برنامه داشته باشیم.

وی عنوان کرد: تجربه نشان می‌دهد برگزاری اردو تأثیر بالایی در امور تربیتی دارد و یک اردوی ۲۴ ساعته می‌تواند نقش یک برنامه ۲۴۰ ساعته را ایفا کند.

طاهری با بیان اینکه برگزاری یک اردوی مفید و خروجی مطلوب از طریق داشتن برنامه محقق می‌شود، ابراز کرد: در چنین شرایطی نتیجه کار قابل مقایسه با برنامه‌هایی مثل سخنرانی و همایش نیست.

وی برخورداری از اردوگاه خوب، مربی توانمند و محتوای مناسب را لازمه برگزاری اردوهای دانش‌آموزی خواند و گفت: قرارگیری این مولفه‌ها در کنار هم می‌تواند اثربخشی لازم در کارهای آموزشی و پرورشی را داشته باشد.

کد خبر 6098110

دیگر خبرها

  • صعود خادمیاران رضوی ریگان به قله کوه شاه
  • برگزاری اردو برای پرورش دانش‌آموزان از ساعت‌ها سخنرانی مفیدتر است
  • همراه با خبر‌های ورزشی هفدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران