Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:38:34 GMT

32 سالگی، بهترین تولد شماره 13؟ (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۳۷۰۱

32 سالگی، بهترین تولد شماره 13؟ (عکس)

حسین ماهینی روز گذشته 32 ساله شد و حالا می خواهد جشن تولد اصلی را در ورزشگاه آزادی و پس از صعود پرسپولیس به نیمه نهایی برگزار کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس امروز در حالی مقابل الدحیل به میدان می رود که فرصت تکرار صعود به نیمه نهایی را دارد و می تواند به این شکل تاریخ ساز شود. یکی از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس در لیگ قهرمانان 2017 حسین ماهینی بود که چند بار هم در تیم منتخب این مسابقات قرار گرفت و تا نیمه نهایی، نمایش های خوبی را از خود نشان داد اما در مقابل الهلال کمتر از حد تصور ظاهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش او برابر الهلال انتقادات زیادی را برایش به دنبال داشت، انتقاداتی که تا همین امروز هم ادامه داشته اند.

 

 

اما در کنار این انتقادات، بسیاری از هواداران پرسپولیس سعی می کنند با تزریق روحیه و انگیزه به کاپیتان دوم تیمشان، او را مهیای بازی حساس با الدحیل کنند. ماهینی هفته گذشته با ارسال سانتری دیدنی زمینه ساز گل اول پرسپولیس به نساجی شد و در آستانه دیدار الدحیل توانایی های خود را نشان داد.

 

اکنون در شرایطی که ماهینی تولد 32 سالگی اش را روز گذشته در تمرین تیم جشن گرفت، او و هواداران پرسپولیس امیدوارند جشن اصلی پس از بازی با الدحیل برگزار شود. باتوجه به شرایط مسابقه نقش این بازیکن بسیار تعیین کننده است؛ ادمیلسون بلژیکی یار مستقیم حسین ماهینی خواهد بود و دفاع راست شماره 13 قرمزها امیدوار است بتواند این بازیکن تکنیکی را مهار کند و همچنین در فرآیند هجومی هم بازیانش را یاری برساند.

 

 

داستان جشن تولد ماهینی در آخرین تمرین پرسپولیس از بازی با الدحیل نیز جالب بود چرا که یکی از هواداران تیم پرسپولیس علی رغم بدون تماشاگر بودن این تمرین، خود را به ورزشگاه آزادی رساند و این چنین کاپیتان دوم تیمش را در تونل خروجی و زمان سوار شدن  اتوبوس سورپرایز کرد. ماهینی باتوجه به ایام محرم قصد نداشت جشن تولدی برگزار کند و اکنون امیدوار است با پیروزی پرسپولیس و کسب جواز صعود به مرحله بعدی این جشن را با شادی هواداران به دست بیاورد.

 

عکس: امیرحسین خیرخواه

حسین ماهینی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حسین ماهینی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۳۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم استقلال تهران و شمس آذر قزوین از هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

* با توجه به جریمه ۳۰۰ میلیونی حسین حسینی توسط کمیته اخلاق به دلیل اتفاقاتی که در دیدار این تیم برابر مس رفسنجان رخ داد، هواداران استقلال از کاپیتان آبی پوشان خواستند یک شماره کارت بدهد تا آنها جریمه ۳۰۰ میلیونی وی را پرداخت کنند.

* با نتیجه ای که پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان به دست آورد و موقتا با یک بازی بیشتر صدرنشین لیگ شد امروز هواداران پرتعدادی به ورزشگاه آمدند تا از تیم شان حمایت کنند و دوباره به صدر برگردد.

* حدود ۳۰۰ تن از هواداران شمس آذر قزوین در ورزشگاه حاضر بوده و از تیم خود حمایت می کردند.

* روزبه چشمی که دویستمین بازی خود را برای استقلال انجام داد امروز از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت و طرفداران استقلال به او تبریک گفتند.

* گوستاو بلانکو که در دو بازی قبل استقلال موفق به گلزنی شده بود امروز مورد تشویق قرار گرفت و هواداران استقلال از او خواستند در این دیدار هم دروازه شمس آذر را باز کند.

* مهدی هاشمی نسب همانند بازی های گذشته هنگام ورود به زمین مورد حمایت هواداران استقلال قرار گرفت و تشویق شد.

* هواداران استقلال هنگام ورود اتوبوس آبی پوشان به ورزشگاه از جواد نکونام خواستند با پیروزی در این دیدار صدرنشینی را دوباره از آن استقلال کند.

* چند تن از بازیکنان شمس آذر به سمت محمد نوازی رفته و با او خوش و بش کردند.

* امیرحسین صادقی مدافع و کاپیتان پیشین استقلال هم به ورزشگاه آمد تا از نزدیک شاهد دیدار آبی پوشان برابر شمس آذر قزوین باشد.

کد خبر 6082726

دیگر خبرها

  • واکنش جالب هواداران به جریمه کاپیتان: شماره کارت بده!
  • اتفاق جالب قبل از بازی استقلال؛ هواداران شماره کارت حسینی را خواستند
  • هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس (عکس)
  • تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری ها (+عکس)
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری‌ها
  • جشن تولد سیامک با شیطنت تراکتوری‌ها (عکس)
  • جشن تولد یک سالگی نوزاد نارس در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور
  • ناصر الخلیفی: پاری سن ژرمن بهترین هواداران دنیا را دارد؛ به دستاورد خود در بارسلونا افتخار می‌کنیم