Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان، دکتر ایرج حیدری در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان هرمزگان با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و اصحاب باوفایش، با اشاره به اهمیت جذب کامل اعتبارات اشتغال روستایی، عنوان کرد: در مجموع عملکرد بانک های استان در جذب و اعطاء تسهیلات اشتغال روستایی تاکنون مناسب بوده است  و این روند باید با سرعت مناسب در استان ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی گردد  که  سهم استان از  اعتبارات اشتغال روستایی کامل جذب گردد و مرحله  دوم جذب اعتبارات با هدف رونق تولید و اشتغال استان  در دستور کار قرار گیرد.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت نظارت بر اجرای صحیح طرح های اشتغالزایی برای رسیدن به اهداف مورد نظر، عنوان کرد: کمیته نظارت  ویژه تسهیلات اشتغال روستایی روند پیشرفت طرح ها را  همراه با بانک ها و دستگاه های اجرایی متولی به صورت مرتب رصد و گزارش نماید  تا اهداف طرح اشتغال روستایی به طور کامل محقق گردد.

حیدری خاطرنشان کرد: پرداخت اقساط طرح های اشتغالزایی منوط به اجرای موفق فاز اول طرح ها و  تایید پیشرفت کار توسط کمیته نظارت و بانک ها می باشد.

وی تصریح کرد: چنانچه بانک های عامل با نظر کارشناسی  به تنهایی پیشرفت روند  اجرای طرحی را تایید نمایند، می توانند نسبت به پرداخت اقساط مراحل بعدی برای تسریع در روند کار اقدام کنند.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت جذب کامل اعتبارات اشتغال روستایی توسط دستگاه های حمایتی، اظهار داشت: دستگاه های حمایتی استان همچون کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد شهید و بهزیستی افراد واجد الشرایط را برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی و کلیه پرونده ها را تکمیل و اطلاعات مورد نیاز را ثبت سامانه کنند.

حیدری خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) تجربیات ارزشمندی در اجرای طرح های اشتغالزایی دارد و سایر دستگاه های حمایتی از تجربیات این نهاد برای اجرای طرح های اشتغالزایی خود بهره بگیرند.

وی با اشاره به اهمیت اجرای کامل طرح های کارورزی و مهارت آموزی، عنوان کرد: طرح  های کارورزی و مهارت آموزی هدف مهم  توانمند سازی فارغ التحصیلات دانشگاهی و نیروی کار مورد نیاز کشور را  برای ورود به بازار کار دنبال می کند  که باید دستگاه های اجرایی تحقق اهداف مهم این طرح ها  را با جدیت دنبال کنند.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: تمامی دستگاه های اجرایی طی یک نشست هم اندیشی با ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فنی و حرفه ای استان به عنوان مجری این طرح ها، ایرادات طرح ها  را ریشه یابی و راه کارهای تسریع در روند اجرای طرح های کارورزی و مهارت آموزی دنبال کنند و مدیران با این دو دستگاه همکاری نزدیکی داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال امام حسین بنیاد شهید فنی و حرفه ای هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی؛ ثبت‌نام سربازان از امروز آغاز شد

به منظور ترویج فرهنگ مهارت آموزی و ایجاد انگیزه و تشویق جوانان به مهارت آموزی، مشوق‌هایی برای سربازانی که قبل از اعزام به خدمت مهارت یاد می‌گیرند در نظر گرفته شده است.

اعطای یک ماه کسری خدمت، تعیین سازمان محل خدمت، تعویق اعزام به مدت حداکثر ۶ ماه، انتخاب استان محل خدمت، بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازان، استفاده از یک ماه مرخصی، اعطای یک درجه بالاتر، استفاده از سرباز ماهر به عنوان کمک مربی و مربی در نیروهای مسلح، بکارگیری تخصصی در داخل نیروهای مسلح و اولویت برای استخدام در نیروهای مسلح از جمله مشوق‌های موجود برای سربازان است.

مشمولانی مجاز هستند از مشوق‌ها استفاده کنند که دوره مهارتی گذرانده و گواهی کسب کرده باشند، فارغ تحصیل دیپلم هنرستان و کار و دانش، فارغ تحصیل پزشکی و پیراپزشکی و سایر فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های کشور که یک بسته دوره مهارتی تعریف شده دارند از مشوق‌ها بهره مند می‌شوند.

ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز شنبه ۱۵ اردیبشهت آغاز شد و افراد برای ثبت نام می‌توانند به سامانه سخا پلیس مراجعه کنند.

افراد حداقل ۲ ماه قبل از اعزام به خدمت باید نسبت به ثبت نام اقدام کنند لذا شامل افراد حین خدمت نمی‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی
  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق مهارت‌آموزی
  • دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی؛ ثبت‌نام سربازان از امروز آغاز شد
  • ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی آغاز شد
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • (ویدئو) جزئیات ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از فردا
  • تحقق سند تحول قضایی در اردبیل با جدیت پیگیری می شود
  • جذب به‌موقع و صحیح اعتبارات و تسهیلات تکلیفی لرستان
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • اشتغال اهمیت دارد