Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@19:17:08 GMT

میلیاردر حامی جمهوری خواهان به دمکرات ها کمک می کند

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۴۲۳۷

میلیاردر حامی جمهوری خواهان به دمکرات ها کمک می کند

تهران – ایرنا – ست کلارمن میلیاردر آمریکایی وحامی مالی جمهوریخواهان، برای جلوگیری از 'ریاست جمهوری افسار گسیخته' دونالد ترامپ، در انتخابات پیش روی کنگره کمک بزرگی به دموکرات ها عرضه می کند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، تارنمای روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی افشا کرد که کلارمن قصد دارد حدود 20میلیون دلار تا سال 2020 به دمکرات ها کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرد 61 ساله تا به حال 4.9 میلیون دلار به حزب دموکرات پرداخت کرده که از جمله آن می توان به کمک های مالی به حدود 150 نامزد دمکرات اشاره کرد.
وی همچنین برای راهیابی دمکرات ها به مجلس سنا و نمایندگان آمریکا در انتخابات پیش روی کنگره در ماه نوامبر کمک 3میلیون دلاری ارائه کرده است.
کلارمن رئیس شرکت سرمایه گذاری خصوصی بوستون سالها یکی از بزرگترین حامیان مالی حزب جمهوریخواه بوده است. به نوشته نیویورک تایمز، رویکرد وی در حمایت سیاسی از احزاب تغییر کرده و اکنون کلارمن به حزب دمکرات کمک مالی می دهد.
کلارمن به نیویورک تایمز گفت که سخاوت وی نسبت به دمکرات ها روشی برای حصول اطمینان از'مقابله با ریاست جمهوری افسارگسیخته آمریکا' است.
این سرمایه دار آمریکایی با 1.5میلیارد دلار دارایی(بر اساس گزارش فوربس) بیان کرد که عملکرد ضعیف ترامپ در موضوع مهاجران و فقدان توجه به اقلیت هاازدلایل او برای تغییر روند درکمک های سیاسی و مالی است.
کلارمن با'بی شهامت' خواندن حزب جمهوریخواه و عدم تمایل به جانبداری از ترامپ گفت کمک به دمکرات ها برای راهیابی به مجلس نمایندگان و سنا تنها روش برای تعدیل قدرت سیاسی بین احزاب است.
کلارمن در سال 2016 بیش از 7 میلیون دلار به جمهوریخواهان کمک کرد و قصد دارد مشارکت مالی و همکاری با دمکرات ها را افزایش دهد. وی به نیویورک تایمز گفت: فکر می کنم تا انتخابات کنگره بین 18 تا 20 میلیون دلار هزینه کنم.
کمک مالی کلارمن به دمکرات ها نشانه کاهش حمایت وی از حزب جمهوریخواه است.
اروپام**3234**1590

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي دموكرات ها انتخابات كنگره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فایننشال تایمز: اسراییل باید به خواست متحدانش درباره پاسخ ندادن به ایران توجه کند

به گزارش خبرآنلاین، در یادداشتی در یک رسانه انگلیسی با اشاره به عملیات «وعده صادق» ایران علیه رژیم صهیونیستی آمده است که حمله موشکی و پهپادی ایران به اراضی اشغالی نقطه عطفی خطرناک را در خصومت‌های ایجاد شد در منطقه در نتیجه جنگ غزه ایجاد کرده است. این حمله دهه‌ها جنگ در سایه میان جمهوری اسلامی ایران و اسراییل را به طور کامل علنی کرد.

در این مطلب اشاره شده است که هم رژیم صهیونیستی و هم ایران، حالا، با وجود گسترش خطرناک تنش‌ها به دنبال احیای بازدارندگی خود هستند و هر دو آن‌ها باید متقاعد به خودداری از گسترش تنش‌ها شوند.

به گزارش ایسنا، ایران، شامگاه شنبه، عملیات «وعده صادق» را علیه رژیم صهیونیستی و در پاسخ به اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه ساختمان کنسولگری ایران در دمشق اجرا کرد. ایران این حمله را حق مشروع خود برای پاسخ به اقدامات متجاوزانه علیه منافع خود و در چارچوب منشور ۵۱ سازمان ملل دانسته است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، قبل از ساعت ۳ بامداد یکشنبه، سیل پهپادهای شاهد ۱۳۶ و موشک‌های بالستیک ایران را به آسمان سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد که گنبد آهنین را درگیر کردند. بسیاری از موشک‌ها از این سپر دفاعی عبور کرده و به اهداف مورد نظر برخورد کردند. هدف موشک‌های سپاه، پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در نقب در جنوب سرزمین‌های اشغالی بود.

فاجعه انسانی در غزه بر اثر حملات رژیم صهیونیستی

رسانه‌های عبری درباره این حمله گزارش دادند: حمله ۱۴ آوریل ایران متمرکزترین و هماهنگ‌ترین حمله با مهمات دقیق (موشک‌های هدایت‌شونده) در تاریخ امنیت جهانی بود. پهپادها از پایگاه‌های زیادی و از مسافت بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ کیلومتری شلیک شدند.

در یادداشت فایننشال تایمز آمده است: ایران نشان داده است که به دنبال گسترش بیشتر تنش‌ها نیست. شرکای غربی اسراییل نیز به رهبری آمریکا، ضمن تلاش برای هماهنگ‌ کردن پاسخی دیپلماتیک، سعی می‌کنند آن را متقاعد کنند که پاسخ ندهد و وارد خطرات جنگی تمام‌عیار با ایران نشود. اسراییل باید به این خواسته‌ها توجه کند.

در هفته‌های اخیر، در میان گسترش ویرانی‌ها در غزه، اسراییل با وجود افزایش انتقادات «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا از اقدامات جنگی آن، بیش از پیش منزوی شد. اما درسی که اسراییل می‌تواند بگیرد این است که وقتی با تهدیداتی مواجه می‌شود، متحدانش به کمک آن می‌آیند. در واقع، امنیت اسراییل به حمایت غرب و موافقت همسایگان عربی آن بستگی دارد که نگرانی‌های مشابهی درباره تهدیدهای ناشی از ایران و اسلام‌گرایی افراطی دارند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی چند ماه متحدان خود را با نادیده گرفتن بیشتر توصیه‌های آن‌ها خشمگین کرد، حتی وقتی درباره پیامدهای خطرناک اقدامات او هشدار دادند. اکنون زمان آن رسیده است که تل‌آویو حمایت دوستانش را پذیرا شود، امور را بسنجد و شتابزده وارد جنگی بزرگ‌تر نشود.

عملیات «وعده صادق» ایران علیه اراضی اشغالی

در بخش پایانی این مطلب با اشاره به پیامدهای پاسخ نظامی احتمالی رژیم صهیونیستی به عملیات ایران آمده است: کابینه جنگ اسراییل در حال بررسی گزینه‌های خود است. عوامل افراط‌گراتر در دولت نتانیاهو پیشنهاد پاسخ ندادن به حمله ایران و پایان یافتن جنگ غزه را رد می‌کنند. اما بدون به پایان رسیدن جنگ غزه که ضمن آسیب جدی به حماس، تلفات زیادی میان غیرنظامیان و فجایع انسانی زیادی به بارآورده است، امنیت و ائتلاف‌هایی که اسراییل به آن نیاز دارد، شکل نمی‌گیرد. اسراییل با انتخاب سختی روبه‌رو است. باید به متحدان خود گوش بدهد.

شمار تلفات فلسطینیان در جنگ غزه به مرز ۳۴ هزار نفر رسیده که بیشتر آن‌ها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند. افزون بر این، بر اثر حملات رژیم صهیونیستی ۸۵ درصد از جمعیت آن در شرایطی آواره شده‌اند که کمبود شدید مواد غذایی، آب آشامیدنی و دارو وجود دارد و ۶۰ درصد از زیرساخت‌های حیاتی آن ویران شده‌اند.

مذاکرات برای آتش‌بس با مشارکت شرکای منطقه‌ای و بین‌المللی طرفین ادامه دارد.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896021

دیگر خبرها

  • حجم مبادلات تجاری ایران و ازبکستان به یک میلیارد دلار می رسد
  • نیویورک تایمز : اشتباه محاسباتی اسرائیل باعث تنش شد / عصبانیت امریکا بعد از حمله اسرائیل به دمشق
  • حجم مبادلات تجاری ایران و تاجیکستان به ۲۷۰ میلیون دلار رسید
  • نیویورک تایمز: حمله ایران پیروزی بزرگ منطقه‌ای بود
  • فایننشال‌تایمز: پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد
  • واشنگتن‌تایمز: حمله ایران به اسرائیل، شکست سیاست بایدن را نشان داد
  • کاخ سفید از زلنسکی خواست اوکراین را با اسرائیل مقایسه نکند
  • فایننشال تایمز: اسراییل باید به خواست متحدانش درباره پاسخ ندادن به ایران توجه کند
  • نسخه جدید خودروی محبوب مولتی‌میلیاردر‌های ایرانی + عکس
  • نتانیاهو به دریافت «هدیه ممنوعه» از میلیاردر آمریکایی متهم شد