Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@14:59:47 GMT

خوزستان|۵۰ هزار بسته معیشتی در دشت سوسن ایذه توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۴۲۴۸

خوزستان|۵۰ هزار بسته معیشتی در دشت سوسن ایذه توزیع شد

مدیر حرکت‌های جهادی و بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: ۵۰ هزار بسته معیشتی و ۱ هزار بسته بهداشتی و امدادی میان خانوارهای روستایی ساکن منطقه دشت سوسن ایذه توزیع شد. ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایذه، ایمان محمدی نرگسی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از برگزاری اردوی جهادی دشت سوسن ایذه محرومیت زدایی، توانمندسازی اقشار محروم و آسیب پذیر و تسکین آلام بشری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اردو از 20 تا 24 شهریور ماه سال جاری با حضور 50 پزشک  متخصص و عمومی جهادی و داوطلب عضو این مرکز در منطقه دشت سوسن شهرستان ایذه برگزار شد.

مدیر حرکت‌های جهادی و بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر خوزستان عنوان کرد: 50 هزار بسته معیشتی و 1 هزار بسته بهداشتی و امدادی نیز میان خانوارهای روستایی ساکن منطقه دشت سوسن ایذه توزیع شد.

 وی تصریح کرد: 570 نفر در کلاس‌های آموزشی جانبی این اردو شرکت کردند و 370 نفر هم از خدمات دندانپزشکی که توسط کلینیک سیار دندانپزشکی ارائه می‌شد بهره‌مند شدند.

محمدی نرگسی ادامه داد: هدف از برگزاری اردوی جهادی دشت سوسن ایذه محرومیت زدایی، توانمندسازی اقشار محروم و آسیب پذیر و تسکین آلام بشری بود.

انتهای پیام/ن

R41468/P1361/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۴۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه جهادی شهدای صمصامی ناجی زن باردار کوهرنگی

حسین‌قلی بدری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی تماس عشایر با مدیر گروه جهادی شهدای صمصامی مبنی بر نیاز کمک‌رسانی آنان و با توجه به بارش‌های شدید در منطقه، ضمن هماهنگی‌های لازم گروه به منطقه لاهه در بخش صمصامی اعزام شدند.

وی افزود: مدیر گروه جهادی بسیج با هماهنگی شبکه بهداشت شهرستان کوهرنگ و اعزام اورژانس و شهرداری شهر صمصامی زن باردار گرفتار در سیل را بعد از چهار ساعت پیاده‌روی تا رسیدن به جاده دسترسی به درمانگاه صمصامی انتقال داند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری کوهرنگ ادامه داد: شیرینی حال خوب مادر و کودک عشایر افتخار بزرگی برای مجموعه بسیج است که مردم گروه‌های جهادی را در اولویت امدادی خود قرار دادند.

بدری عنوان کرد: طی بارش‌های اخیر در منطقه صمصامی گروه جهادی شهدای صمصامی با توزیع اقلام ضروری و مواد غذایی در کنار عشایر گرفتار در سیل و باران بود.

کد خبر 6096988

دیگر خبرها

  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • مادری که عمرش را پای معلم شدن دختر ناشنوایش گذاشته است
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • گروه جهادی شهدای صمصامی ناجی زن باردار کوهرنگی
  • کدام نمایش‌ها در مونودرام خوزستان به صحنه می‌آیند؟
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد