Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@09:35:12 GMT

مهمترین نگرانی شفر قبل از بازی با السد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۴۴۶۸

مهمترین نگرانی شفر قبل از بازی با السد

رکنا: سرمربی تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار برگشت مقابل السد قطر یک نگرانی بزرگ در سر دارد.

وینفرد شفر پس از آن که نسبت به جدایی مامه تیام خیالش راحت شد، دستور جذب فوری الحاجی گرو را صادر کرد و باشگاه نیز بدون توجه به شرایط بازار Store ارز، این بازیکن را به لیست یاران شفر افزود تا مربی آلمانی با استرس‌های کمتری به بازی‌های تیمش چشم بدوزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از چند هفته مشخص شد فاصله فنی گرو با تیام بسیار زیاد است و این بازیکن به این سادگی‌ها نمی‌تواند جای خالی مهاجم کامرونی و فصل قبل آبی‌ها را پر کند. از سوی دیگر، استقلالی‌ها درست ۳ روز پیش از دیدارشان مقابل ذوب آهن در لیگ برتر اقدام به جذب مرتضی تبریزی مهاجم سابقا ملی پوش این تیم کردند، اما مرتضی نیز پس از گلی که وارد دروازه تراکتورسازی کرد، از دایره گلزنان آبی‌ها خارج شد.

مرتضی نیز دیگر جانشینی بود که برای مامه تیام از از او یاد می‌شد، اما افت یکباره اش بر مشکلات مرد آلمانی روی نیمکت آبی‌ها افزود. حالا در آستانه دیدار برگشت برابر السد، دیداری که استقلال Esteghlal نیاز مبرم به گلزنی دارد، نگرانی شفر برای پر کردن جای خالی تیام بیشتر از همیشه است.

یکی از نزدیکان استقلال در این خصوص به ما گفت: «شفر اعتقاد زیادی به گرو و تبریزی دارد، اما عدم موفقیت آن‌ها در گلزنی را به مسائل روحی و فشار بالای بازی در استقلال ربط می‌دهد به همین علت است که با این دو مهاجم بیشتر از دیگر بازیکنان صحبت می‌کند و تمرکز تمرینی اش روی این دو نفر، بیشتر از دیگران است.»

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ تلخ مسافر کربلا در بازگشت به ایران!

رفتار وحشیانه منصور و مادرش با نرگس / او را بی حجاب بیرون انداختند

شرط مسخره نسرین با دوست قدیمی اش / مرد عاشق پیشه آبرویش را باخت!

تجاوز گروهی 12 سرباز به دختر 19 ساله / ناگفته های تلخ دختر جوان + عکس

عکس شناگر امریکایی که لقمه کوسه سفید شد + جزییات

راز مرگ شهریار لو رفت!

تازه ترین جزییات از قتل بیت کوینی در مشهد! + عکس

قتل سریالی 4 زن خاص! / یک زن قاتل را لو داد!

کشف جسد دختر 10 ساله در پارک / مظنون مرد 41 ساله است! + عکس

زن مدلینگ به دار آویخته شد! + عکس

این زن وحشتناک است! / همه می ترسند! + عکس 16+

لحظه انفجار وحشتناک پراید در پمپ گاز + فیلم

دردسر همخوابی دختر 20 ساله با پسر 14 ساله+عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه بازار Store استقلال Esteghlal موفقیت بازی سرمربی تیم فوتبال استقلال قطر جدایی دار عکس دختر ایران زن مرد فیلم قتل قربانی جوان زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۴۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادات اروپایی برای رونالدینیوی قطری‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اکرم عفیف تابستان امسال قطر را پس از چند فصل فوق‌العاده در السد و تیم ملی کشورش ترک خواهد کرد. او در قطر دو قهرمانی متوالی آسیا و جام جهانی را تجربه کرده است.

به گزارش ورزش سه، به‌عنوان بهترین بازیکن کشورش، علاوه‌بر قرارداد میلیونی با السد، خروج او از قطر را غیرقابل تصور می‌کرد. با این حال، پس از کسب مطلقاً همه چیز، دولت قطر مایل است برای خروج احتمالی او چراغ سبز نشان دهد، چون این موضوع در واقع نشان دهنده شناخت جهان از یک فوتبالیست قطری و رشد عمومی این کشور در جهان فوتبال است.

عفیف در مقایسه با رونالدینیو به دلیل موهای فری که دارد، یک بازی‌ساز باکیفیت است و با 26 گل در 22 بازی، فصلی درخشان را در السد پشت سر می‌گذارد.

نقش او در تیم ملی قطر که با آن 112 بازی انجام داده و 37 گل به ثمر رسانده، بیش از یک‌بار او را در لیست خرید باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار داده است. با این حال، مشکلات در خروج بازیکنان قطری از کشورشان، بیش از یک‌بار احتمال خروج او را متوقف کرد.

او در 27 سالگی آماده بازی در یکی از لیگ‌های بزرگ اروپا است. عفیف قبلاً در سال‌های اولیه فوتبالش به اروپا سفر کرده بود. او به آکادمی سویا و ویارئال رفت و همچنین برای اسپورتینگ خیخون بازی کرد.

او بعداً در یوپن بلژیک که متعلق به آکادمی قطری اسپایر بود درخشید و به فوتبالیست درجه یک تبدیل شد. او در قطر در تیم تحت هدایت ژاوی هرناندز به یک بازیکن درخشان تبدیل شد.

چندین باشگاه لیگ برتری و همچنین اسپانیایی، به‌عنوان مثال سویا، از خرید او استقبال می‌کنند، اگرچه ملیت او و دستمزد بسیار بالا می‌تواند این عملیات را متوقف کند. در هر صورت، آنچه مسلم شده این است که او برای رسیدن به اروپا باید دستمزدی را که تاکنون او را در قطر نگه داشته، به میزان قابل توجهی کاهش دهد. دیدن «رونالدینیو قطری» در یک لیگ معتبر اروپایی ممکن است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901550

دیگر خبرها

  • تیم جدید و اروپایی اکرم عفیف مشخص شد؟
  • پیشنهادات اروپایی برای رونالدینیوی قطری‌ها
  • اکرم عفیف: رونالدینیو قطری می‌تواند به اروپا برود
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد