Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@16:39:54 GMT

سقوط سنگ علت حادثه معدن آب‌نیل

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۴۵۳۵

سقوط سنگ علت حادثه معدن آب‌نیل

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: کارگران معدن آب‌نیل کوه باداموئیه در اتاقک استراحت بودند که یک تخته سنگ بزرگ از کوه جدا شد و بر روی اتاقک استراحت کارگران سقوط کرد.

"مهدی حسینی‌نژاد" در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره حادثه معدن آب نیل کوه باداموئیه اظهار کرد: دلیل این حادثه ریزش معدن نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: کارگران معدن در اتاقک استراحت در حال استراحت بودند که یک تخته سنگ بزرگ از کوه جدا شد و بر روی اتاقک استراحت سقوط کرد.

حسینی نژاد تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه یکی از کارگران به نام حسین محسنی فوت کرد و سه نفر دیگر مصدوم شدند که در بیمارستان شهید باهنر کرمان بستری هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام ریزش معدن معدن منطقه کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۴۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بازار باید منصفانه و اسلامی باشد/ ضرورت توجه به حق و حقوق کارگران

حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: امروز یکی از دغدغه‌های مردم ما گرانی اجناس در بازار است که این مسئله‌ای کشوری است و دولت باید فکری اساسی کند.

او افزود: امروز خواروبار فروشی دست کم از طلافروشی ندارد و لحظه به لحظه قیمت‌ها را چک می‌کند چراکه بازار ما بازار متعادلی نیست و ماهم گلایه داریم و باید مسئولان تدبیری بیاندیشند. 

حسینی بیان کرد: مغازه داران هم باید انصاف را رعایت کند تا برکت آن را ببیند. 

او تصریح کرد: بازار، سودآوری، نرخ و بهره وری آن باید منصفانه و اسلامی باشد که مردم معترض نشوند؛ باید بازار ما بازار آسانی باشد که نه فروشنده ضرر کند نه خریدار. 

خطیب جمعه بافق گفت: امروز برخی از بازاریان رحم ندارند و به هم نوع خود ترحم نمی‌کنند؛ برخی به راحتی خرید می‌کنند، بدون اینکه به قیمت‌ها توجهی داشته باشند و برخی هم وارد مغازه می‌شوند و نمی‌دانند چه کنند و این بی عدالتی است. 

او با اشاره به روز کارگر گفت: اگر چرخ جامعه می‌چرخد و پیشرفت‌هایی را در حوزه‌های مختلف می‌بینیم، به برکت تلاش‌های کارگران عزیز است. 

حسینی بیان داشت: باید هوای کارگران را داشت و دغدغه‌های آنها را شنید، اما متاسفانه در سال گذشته ظلم فراوانی به قشر کشاورزان شد. 

او گفت: نسخه‌ای برای خاموشی چاه‌ها پیچیدند و همه کشور را با همان یک نسخه مدیریت کردند در حالی که برای شهر و استان ما، که شهری کویری و کم آب است به کشاورزان ضرر رساند. 

امام جمعه بافق افزود: باید تدبیری اتخاذ شود تا نسخه استان‌های کویری با استان‌های پر آب متفاوت باشد. 

او بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در جمع کارگران بر امنیت شغلی کارگران، بیمه، معیشت و حقوق، آموزش و ارتقای مهارت و... تاکید کردند و فرمودند هنوز عرق کارگر خشک نشده باید حقوقش را داد در حالی که می‌بینیم گاهی حقوق کارگر چند ماه عقب می‌افتد. 

حسینی تصریح کرد: اگر این کارگران نباشند تمام پیشرفت‌ها، زیبایی‌ها و فضاسازی‌ها از بین می‌رود و کسی که به کارگری ظلم کند و مزد و حقوقش را ندهد، خداوند تمام اعمال خوبش را از او می‌گیرد و بوی بهشت را بر او حرام می‌کند. 

او با اشاره به روز معلم نیز گفت: معلم یک شغل دارد و یک مسئولیت و شغل معلم، شغل خدای متعال است چراکه خدای متعال اول معلم بشریت است، اما مسئولیت معلمان، مسئولیت انبیا و تربیت و پرورش است. 

خطیب جمعه بافق افزود: یک معلم باید هم رفتار خدایی و هم منش پیامبرگونه داشته باشد. 

او عنوان کرد: با کمال تاسف باید بگویم فضای حاکم بر آموزش و پرورش در کل کشور فضای پرورشی نیست ضمن اینکه امروز معلم ما آن شأن و جایگاهی که در ۴۰ سال قبل داشت، ندارد و امروز حرمت معلمان حفظ نمی‌شود. 

حسینی گفت: قداست و شأن معلم باید حفظ شود چراکه این معلم در حکم خدا و کار او کار خدایی است و امروز اگر ما نخبگانی داریم، در اثر زحمات معلمین گذشته است و اساتید و معلمان بدانند آینده را شما باید تامین و تضمین کنید. 

او افزود: آیندگان معلمین امروز را قضاوت می‌کنند و این یک هشدار اشت و اگر آینده ما بدون نخبه و عالم باشد، معلمان امروز فضاوت می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • نرخ بازار باید منصفانه و اسلامی باشد/ ضرورت توجه به حق و حقوق کارگران
  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • برگزاری ۸۰ میز خدمت تامین اجتماعی استان مرکزی در هفته کار و کارگر
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • اجرای موسی عصمتی میلیونی شد+فیلم