Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@05:22:26 GMT

بازگشت ستاره اسکندری به تلویزیون با «زندگی از نو»

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۴۵۹۳

براساس برنامه ریزی های انجام شده سریال «زندگی از نو» به کارگردانی علی محمد قاسمی و تهیه کنندگی مهدی شفیعی از اوایل مهرماه هر شب ساعت ۲۳ پخش می شود.

تمامی تصویربرداری این مجموعه در استان گیلان و در شهر تالش انجام شده است.

رضا کیانیان، علیرضا خمسه، ستاره اسکندری، مینا جعفرزاده، کمند امیر سلیمانی، آرش مجیدی، خیام وقار، ژیلا آل رشاد، حدیث نیکرو، مجید پتکی، امیر حامد، متین ستوده، مرتضی ضرابی، محمدعلی ساربان، اکبر معززی، حمیدرضا سنجیان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. هنرمندانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته اند.

این مجموعه تلویزیونی در ۲۶ قسمت ۴۲ دقیقه ای به کارگردانی علی محمد قاسمی برای گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما تولید شده است.

«زندگی از نو» داستان زوج جوانی است که به شمال می روند و کمپ گردشگری ایجاد می کنند. این مجموعه به مولفه هایی چون محیط زیست، اقتصاد، منابع طبیعی و ... می پردازد.

عوامل اصلی این مجموعه عبارتند از نویسنده: مریم امینی براساس فیلمنامه ای از آزیتا رصافی، لیلا نادری و مرضیه خدیوی، مدیر تولید: آندرانیک خچومیان، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مهرداد یزدانی، طراح گریم: علیرضا خورشید، طراح صحنه و لباس: هومن معصومی، منشی صحنه: آرزو ابراهیمی و فاطمه رحمانی، مدیر تصویربرداری: محمد رسولی، صدابردار: حسین بشاش و مهرداد دادگری، تدوین: علی اصغر صائبی و ...

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استان گیلان گردشگری منابع طبیعی رضا کیانیان ستاره اسکندری سریال ایرانی زندگی از نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۴۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال الاتحاد عربستان که در فصل جاری لیگ عربستان علی رغم جذب بازیکنان مطرحی چون کریم بنزما، انگولو کانته، احمد حجازی و ژوتا نتوانست به موفقیتی دست پیدا کند و گوی رقابت را به رقیب خود یعنی الهلال واگزار کرد.

به دنبال این ناکامی ها، مسوولان باشگاه قصد دارند در فصل آینده به خریدهای نجومی خود ادامه دهند و در هفته های اخیر اخباری مبنی بر تمایل این تیم به جذب «محمد صلاح» مهاجم مسلمان لیورپول منتشر شد. اما به نظر می رسد این بازیکن تمایلی به خروج از آنفیلد ندارد و الاتحاد باید به دنبال گزینه های دیگری باشد.

«رودی گالتی» خبرنگار مطرح ایتالیایی مدعی شده است که «سون هیونگ مین» بازیکن کره ای تاتنهام به گزینه مدنظر این تیم عربستانی تبدیل شده است و هرچند محمد صلاح همچنان گزینه اصلی این تیم است اما از آنجا که مذاکرات با این بازیکن به کندی پیش می رود به همین دلیل سون هیونگ مین به جدی ترین گزینه برای ببرهای آسیا تبدیل شده است.

کد خبر 6093931

دیگر خبرها

  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور
  • آماده باش اوسمار به ستاره جوان پرسپولیس
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • دست پر تلویزیون برای بهار و تابستان پیش رو / سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • «مدیر مدرسه» به اکران آنلاین رسید