Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@00:06:27 GMT

اخلال گران اقتصادي ستون پنجم دشمن هستند

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۴۹۶۹

اخلال گران اقتصادي ستون پنجم دشمن هستند

خبرگزاري آريا - کرمانشاه - ايرنا - رئيس کميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به وضعيت کنوني اقتصاد کشور، گفت: اخلال گران اقتصاد کشور مانند احتکار کنندگان و گران فروشان ستون پنجم اقتصادي دشمن در داخل کشور هستند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حشمت الله فلاحت پيشه روز دوشنبه در رزمايش اقتدار عاشورايي بسيج سپاهيان حضرت رسول اکرم (ص) در استاديوم آزادي شهر کرمانشاه، 80 درصد اقتصاد کشور را متکي به توان داخلي دانست و افزود: اگر آمريکا 100 درصد تحريم هاي اقتصاديش را عليه ايران تحميل کند فقط مي تواند بر 23 درصد اقتصاد کشور تاثير گذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در ادامه از برخي مديران که مرعوب شعارها و تحريم دشمنان شده اند، انتقاد کرد و گفت: دشمنان همواره با گزينه هاي نظامي روي ميز، تحريم ها و فتنه ها درصدد صدمه به نظام جمهوري اسلامي بوده اند اما حتي در اوج ضعف ما و قدرت خودشان هم جرات نکردند عليه ايران اقدامي انجام دهند.
فلاحت پيشه با اشاره به چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي اظهار داشت: در اين مدت انواع توطئه، تحريم و جنگ عليه نظام جمهوري اسلامي راه اندازي شده که هر کدام از آنها باعث سقوط کشوري در خارج از ايران بوده است.
نماينده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شوراي اسلامي در ادامه اقتدار نظام را برگرفته از روحيه بسيجي سربازان گمنام و شور و فرهنگ عاشورايي مردم ايران دانست و گفت: ملت ايران همواره پشتيبان ولايت فقيه بوده اند و با اتحادشان باعث عقب نشيني دشمنان از همه طرح هاي فتنه انگيز شده اند.
فلاحت پيشه با تجليل از مقام والاي سربازان گمنام و شهداي مدافع حرم، افزود: وجود اين روحيه نزد مردم و نظاميان ايران باعث شده دشمنان هرگز جرات حمله نظامي به ايران نداشته باشند.
رئيس کميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي در ادامه گفت: آمريکا در افول قدرت اقتصادي و نظامي قرار دارد و اين باعث شده ترامپ معاهدات بين المللي را به هم بزند.
او همچنين به اقتدار موشکي ايران نيز اشاره کرد و گفت: اقتدار موشکي کشورمان با اتکا به توان داخلي شکل گرفته و باعث شده ايران براي 10 ها سال توان موشکي موثر داشته باشد و جرات حمله را از دشمن بگيرد.
فلاحت پيشه همچنين خواستار خدمت صادقانه و بسيجي وار مسئولان به مردم شد و تاکيد کرد که اگر اينگونه عمل شود هيچ تهديد و تحريمي نمي تواند کوچکترين صدمه اي به نظام جمهوري اسلامي بزند.
رزمايش اقتدار بسيج سپاهيان حضرت رسول اکرم (ص) امروز دوشنبه همزمان در 14 شهرستان استان کرمانشاه برگزار شد.
3209/3033
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۴۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال رشد اقتصادی روسیه سریع‌تر از کشور‌های پیشرفته خواهد بود

صندوق بین‌الملل پول در جدیدترین گزارش خود که روز گذشته منتشر شد اعلام کرد: «انتظار می‌رود روسیه در سال ۲۰۲۴ رشد ۳.۲ درصدی داشته باشد که از نرخ‌های پیش‌بینی شده آمریکا (۲.۷ درصد)، انگلیس (۰.۵ درصد)، آلمان (۰.۲ درصد) و فرانسه (۰.۲ درصد) بیشتر است.

در این رابطه روسیه می‌گوید که تحریم‌های غرب در پی جنگ اوکراین این کشور را به خودکفایی رسانده است حال‌آنکه تداوم صادرات نفت به هند و چین، دور زدن تحریم‌ها و قیمت بالای نفت به روسیه کمک کرده است تا وارد دوره «اقتصاد جنگ» شده و اقتصاد و جنگ را هم‌زمان پیش ببرد.

ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه بعد از انتخاب مجدد و آغاز پنجمین دوره ریاست‌جمهوری خود وعده داده است که استاندارد‌های زندگی شهروندان را با افزایش بودجه آموزشی، بهداشتی و زیرساخت‌های عمومی افزایش داده و مالیات شرکت‌های بزرگ و طبقه مرفه را افزایش دهد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اقتصاد بین الملل

دیگر خبرها

  • انتقام سخت گرفته نشده است
  • منظور: اقتصاد ایران در اوج تحریم‌ها رشد ۶ درصدی را تجربه کرد
  • هشدار دادستان شهریار به اخلال‌گران اجاره املاک
  • امسال رشد اقتصادی روسیه سریع‌تر از کشور‌های پیشرفته خواهد بود
  • پاسخ تنبیهی نیرو‌های مسلح به تجاوز رژیم صهیونیستی اقتدار ایران را به رخ دنیا کشید
  • دنیا مبهوت اقتدار ایران
  • نمایش اقتدار منطقه با پاسخ محکم سپاه به اسرائیل
  • نفت ایران بار دیگر تحریم خواهد شد؟
  • نفت ایران دوباره تحریم می‌شود؟
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد صلابت و اقتدار در کشور است